Natalia Sturm indisclamava a reta sottu una altra idea vulgari, foto

Qualchissia pò ricurdà immediatamente, almenu, un hit di Natalia Sturm, fora di a canzona "Scola romanza", chì hà fattu a principiu di u 90? In ogni casu, oghje u nomu di l'artista ùn hà micca sparitu da e culonni di l'ultime nutizie di mostra cummerciale. Tuttavia, a ragiuni di tali pupularità ùn hè micca in novi prudutti creativi, ma in l'scandaludu Instagram di Natalia Sturm.

In u microblogaggelu di u cantu eseguitu di i 90, a so photo in u stilu nude hà principiatu à prisentà regularmente. È micca micca tutti l'abbonati cum'è fittuosu, è quarchi parechji evocative images di l'artista. In ogni casu, Natalia, anche a critica in u so indirizzu, cuntinua à pruvucari la cumunità d'Internet.

Fotografii nudes di Natalia Sturm sò diventati a so carta di a carta. Ora pochi pirsuni si ricordanu di a "Novella scuolevule", chì era sempre novu. Oghje in u so blog Natalia Sturm annuncia un novu programa, in quale hà participatu. Cume deve esse nutatu chì dopu à a prima seria di foto nudi in l'Instagram di Natalia Sturm, hè statu assai attivamente invitatu à ogni modu di spezie di discussione.

E seppo, duranti campagni prubblemi annantu à a televisione Natalia hà veduta bastantamente decente, ora era apparsu in fronte di i cammari in una difiante image.

Natalia Sturm hà vistutu cum'è BDSM indignata di l'abbunati Instagram

U 1 d'uttume sia u libru di u prugramma "E stelle hè Alleanza", induve l'audienza vidi Natalia Sturm in un vistitu di cuteddu di coghju fatta cù l'estilu di BDSM. L'attrìlla rissi ca lu prugramu anu revelatu u sicretu di a so imatge francu:
New shooting - un nou outfit). Da u traslocu di #naturali (aired on u 1 ottobre, a risurrezzione), sapete perchè Anna Kalashnikova è aghju sceltu questa struttura maestru. Trend u stagione di coiu è u cinturallu spada nantu à a robba.

I abbunati di u cantanti hà cunsideratu chì a so imaghjina nantu à u prugramma strana. In i rispunsèvule, i seguitori ripaganu Natalya Sturm in vulgarità:
missnataliiaa Dìgite perchè sì sempre cusì cusì, a sexualità ùn significa micca "vulgarità" è "vulgarità". Pigliate un bon esempiu da u stessu Lera Kudryavtseva, Ani Lorak, Loboda-anu una perseguità diretta, anche si sia modestu in cumpurtamentu , è in i so vistimenti ... perchè ùn avete micca questu quì hè assai bellu eccillata
vittoriu 73 A vulgarità hè u muttu di questu "cantante" alluvostu ... Una vista miserable
Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.