Storia di a marca Versace

Hè assai difficiuli di accuncià appretamentu u puntu principaru, chì serve com'è u principiu di sti altti à u puntu. Ma a storia di a marca Versace, una di e pochi chì ha avutu stu momentu, grazia à quale u mondu sanu hà parlatu in altamente è cun admirazione in altamente dopu à pocu tempu, dopu a fundazione di a marca, di u so criaturi Gianni Versace.

Sò tutti cunfurgati cù a famosa marca italiana, a maiò avè vistimenti, accessori o perfume di sta marca. Ma tutti ùn sapemu micca a storia di a marca Versace è u so sviluppu. Ghjè per questa raghjoni chì decisu di presentàte à a storia di una di e famigliali più famosi in u mondu.

A storia di un ghjovanu.

Gianni Versace hè una di e più famose cumpagnie italiani chì fabrica una linea di vestiti di a moda è di l'omi di l'omi è di altri boni di lussu, chì includenu: cosmetti di l'elite è perfume, accesorii, ghjuvelli, vigiliari è articuli interni, concretamente tile è accessori ceramichi bagnu, utensili. A cumpagnia di u principiu da i 70 di u 20 seculu. U fundatori di a marca hè stata u designer di moda Gianni Versace, ora a sede di a testa hè occupata da a so sorella Donatella Versace. U logu di a cumpagnia hè a capu di a meduna Rondanini. Stu logu hè prisente nantu à tutte e temi emessu emedati da l'auspices di sta marca.

A storia di a marca, prima di tuttu, principia u 2 di dicembre di u 1946, quandu u figliolu di una traduttore prufessiunale Francesca Versace, chjamatu Gianni, hè natu. Nzinu cu la so mamma, u zitellu hà passatu a maiò parte di u tempu in u travagliu di costura, induve a so mamma hà travagliatu. Forsi stu momentu in a vita di u futuru disinatori di moda è sirvutu com l'impetu principalu per una carrera in a moda. À quelli 18 anni, Gianni va à travaglià in u stessu attellu. Ci era questu chì hà sviluppatu a prima linea di moda in u mumentu, in quale ellu era assai successu cumminanti tutti i tendenzi di i funziunalità di a moda di quellu tempu è visti u gustu bellu è l'stile. A quellu tempu, u ghjovanu hà sappiutu avertitu in u so cumpagnu preferitu tutti i so talentu. In modu, un rollu impurtante in studià i modi principali di a moda di quelli tempi, ghjucatu à l'visita di Gianni in Inghilterra, Francia è a Belgio. Per sei anni di travagliu cù a so mamma in u studio, u zitellu hè assai attaccatu à questu materiu. A più, l'attitudine tremblante di a mamma hà cunversu u so travagliu predilettu fattu Gianni cumincia l'amore di sta craft.

In a famiglia, Gianni avia dui figlioli, a so surella Donatella è u fratellu Sancho. Hè per quessa chì a mamma ùn hà micca attribuitu nimu di i zitelli, datu tutti elli à a stessa attenzione. Hè per quessa, u futuru disinfestru di moda fissatu un scopu di merità l'attenzione particulari da a mamma.

Grazie à travaglià cù a so mamma, hà amparatu à fraccheghja cù u soiu. Solu a so mamma hà pudendu fà cumu cunvenzione. Hè per questu Gianni stessu diciarà più tardi solu chì, solu cù a so mamma, hà sappiutu micca solu per vede, ma ancu per sentà a tela.

A storia avarà u so sviluppu un ghjornu, quandu Versace ùn elabure micca suspettà. In u studiu induve hà travagliatu, era telefunitu da un omu di ricchientu Italianu chì spettaculu accidintali per un ghjovanu talentu è hà decisu di falla a cooperazione. Dopu à questu empresariu è u talentu, Johnny Versace ricanusciu u mondu sanu.

Quandu u boy addivite vintimila, hà digià travagliatu cù famosi casi di moda, una di e quali addivintà a casa di moda James Callaghan. Hè sta sta cooperazioni chì diventonu a fundazione per u sviluppu di a carriera di Milano, Gianni. A carriera solu di un talentu di moda ùn hà longu d'aspittà è in 1978 abra a so cumpagnia persunale, chì hè chjamata a moda Gianni Versace. Sutta u stessu nome, crea una nova colture di ropa. Nzinu cu Johnny, in a so cumpagnia nova a so surella è fratellu començanu a travaglià. In u stessu annu apre u so primu vistimentu bouticu "Gianni Versace", induve ellu presenta a so ricchezza di i prudutti di e donne di e donne Versace. U mumentu hè statu u puntu principaru di u principiu di a storia di a marca.

Stili Versace.

U primu colettu di e vestiti di moda di a moda di a donna spressi tutta a sexualità è a franciità di a figura femminile. Cumprò cù fianchi curati inusuales, scontai notevili è esposti nudi. Un grandi populidali hà acquistatu corsets spettaculari è sensuale spiciali. Tali robba hà trovu un gran numaru di i so fanni è l'admirenti. Dopu tuttu, hè unicu, bella è eleganti.

In seguitu, a manera chì Versace hà dimustratu i so cullezzione, furnisce ancu ogni ghjornu cun una nova popularità è a fama. Ogni spettaculu era com'è un spettaculu unicu, l'invitati principale di quali eranu famosi attori, musicisti, i fotòculi è mudelli.

Ùn da a robba di unu.

Se una persona hè talentu, hè chì hè sientiutu in tuttu per ciò chì ellu ùn esse induprà. Hè per quessa Versace pubbricau micca solu vistimenti per l'omi è di e donne, ma ancu hà avutu a pruduzione di brand watches, accesorii, sacchetti, ghjuvelli, perfumes. Ùn hè mai avutu a paura di spiunari, per quessa chì tutti i so travagliati ricivutu un premiu degnu in a forma di successu è gloria. A data, a marca Versace plus a tutti produzce scrittura materii, mobili. In a pussidimentu di a marca hè ancu un hotel di lusso.

Afterword.

A vita di un disignu di moda brillanti finisci u 15 di lugliu di u 1997. Hè stata tragicalmente ammazzata in u minimu di a so villa, i mutivi exacti per l'assassiniu mai eranu revelati. L'assassinu intr'a suicidiu immediatamenti dopu a so atti. Ma a storia di Versace ùn avere micca quì. Dopu à a morte di Gianni Versace, u regnu di a casa di moda Versace hè stata ripresa di a so surella Donnatella. Ghjè quella chì seguita à quellu ghjornu hà principiatu u so cumpagnu di u fratellu è hè u legislaturi di a moda è di l'estilu mudernu. A basa di a vestizione chì sta marca pruduci oghje hè basatu annantu à u cuncettu cunvinceru da u "babbu di a moda" è questu tuttu hè riguardu à Donatella Versace, chì aiuta à sta marca per esse unu di i più ricunnisciuti in tutti i cori di u mondu. Oghje, a casa di moda Versace hè sinuamente sinuosa con conceptu di cuncepimentu cum'è stile, moda è cumprà.