Cumu sguassate di penseri obsessive?

In a vita di ogni persona, vèninu esi mumenti, quandu hè supranvuli per i so pensi obsessivu. Pò esse assolutamentu tuttu: rimorsu, vendetta, teme di una persona, etc. Eppuru, avemu bisognu di pensallu, perchè, cum'è regula, creamu u nostru stessu mondu solu dopu chì un pocu hè inventatu o avemu da decisione. In ogni casu, pensendu sempri, chì vive in teme di pensioni obsessive - questu, in a mo scusa, hè stupidu è sbagliatu. Allora vede cumu si puderamu libbirà stu problema veramente assai, ma assai ridículu solu per sempre.


In questu articulu, 3 mètudi seranu cunsideratu dettu per u dispusitivu più efficae di l'autore di penseri obsessive.

1. A prima cosa di fà ùn hè micca di fà una guerra cun pensamentu obsessivu. Tutti i tentattivi di a to vulintà micca di pensà ùn serà micca prufettu è avete averà aspittendu à u colapse. Ci hè difficiule di crede, ma questu hè. Pare a guerra cù i vostri pinsamenti! Imagine una persona chì pensa chì ùn hè micca cleverer, chì hè sempre dirittu è più impurtante - hè sensu, induve. Avà digià: "Custa bisognu di pruvà chì qualcosa hè sbagliata cù una persona?". Sò sicuru d'esse dichjaratu: "No, ùn hè micca valutu". Hè u stessu quantu incù i pinsamenti a mintiri: "elli" sò ridicule, stupidi, ma sò stubborn è rializate stupidu cù nimvoi. Cusì, ghjustu cù ironisa, facemu cura di i teme chì impediscenu di vive, si ricusate di cummattiri e vypobedite. Hè strana, ùn hè micca? Ma quandu l'appricà nantu à a vostra "pelle", poi sentite l'effettu. Questu hè un arma assai putenti, è quarchi cosa hè abbastanza à ridette di penseri obsessive.

2. A seconda via di libbirà hè più piaficcata per quelli chì sò digià bastatu à a guerra cun un problema. Sapemu chì hà fattu alcune "rituali": inghjustu inghjustì à calmà, pensate à 10, cum'è se tuttu passarà. In fatti, questu hè un suggerimentu publicu è di sicuru, per certu, in certu puntuale aiuta. In ogni casu, pudete dumandà a questa dumanda: "Sò a soffre pè a mo vita, per meditate per ora, per ridivà un qualchidunu propiu?". Sò sicuru chì voi campà per una vita normale, è per quandu avete bisognu chì i pinsamenti sò micca significati. Pudete fà cose cumu seguitu: sè pensate à 10 per ridcià i pensiunale obsessive, da quì cuntestu, per esempiu, à 200, 300, è forsi à 1000. Fate i vostri "rituali" finu à rinunzià i nostri nervi.

3. U terzu mètudu è, probabbilmente, a più piacevule per una persona chì "pesce" cù tali pinsamenti hè cumunicazione cù e persone, cù a più cercana è estimosa. Basta cumplicari cù elli, pudete cuntà à qualcunu di tuttu, perchè sia cumu avè aduprà a vostra dulore per fà più chjucu. Tuttavia, cunzidi unu: "Ùn avemu micca parlatu di u vostru prublemu à qualchissia chì pò piglià. In altri termini, avete da parlà micca di i vostri pensi obsessive solu à e persone chì anu cunfidendu sicuru, chì ùn stabiliscenu micca un rigalu framework moralu chì mai aghjusta l'attinenza à qualsiasi pensini stupidi. In a mo spiaghjella vi diceraghju chì e ghjente saria pudete aiutà; Sò prubabilmente i più mèdici nantu à u sughjettu.

E, finarmenti, l'ultimu tipu di st'articulu: "Connette" i vostri pensiunzuri obsesivibbili, fighjate à ciò chì "manghja", ciò chì a so natura è, è dicenu o micca di vulete cumunicà cun elli o micca ". Questu cunsigliu si deve esse cumpresu bè: hè basatu annantu à u fattu chì ùn esse micca scappatu di riunione cù elli, ma in contrario - vai in elli, vanu "parlà". Questu hè un tipu di meditazioni; voi, cusì parlà, andate cun i vostri pensi "in un tempu". Pruvà cumprenderà l'esencia di sti pensi, s'ellu si esce da elli, pruvate à "capiscenu", accudendu nantu à elli, ben "parlà", è puderà vede chì i vostri pinsamenti sò sgurati completi è sgualdi. Skoreevsego, dopu a meditation chì sarete assai graziosu è teme à elli serà più menu!