Storia di l'urìggia di u 8 di marzu - Duvita chì vene u ghjornu di a donna di a donna di pocu prestu per i zitelli

Non solu a grande Russia, ma u mondu sanu hè ancu celebre u Dia di a donna internazionale u 8 di marzu. In a società moderna, sta festa hè assuciata cù fiori, rigali è un weekend extra. Intantu, i significati soaniali è pulitichi originali sò solu ignurati. A storia di l'apparizione di u ghjornu di a donna hè pocu listessa è persa in decennii. Ma hè micca sempre cusì! I razzii causati di l'appruvazioni legittimi di a data sò luntanu da l'interpretazione di l'oghje. In i teori ufficiali è secundariu, leghjite più. E dopu - brevi introverà u zitellu à l'urighjine di u vacanze annantu à u 8 di marzu di u 8: a storia in una interpretazione accessibule hè prubabile interesse ancu di i studenti junioru è di i studenti di u culleghju.

8 di marzu: a storia ufficiale di u nascita di e donne, a primavera è i fiori

Sicondu a versione ufficiale di a SRSR, a storia di l'apparizione di u 8 di marzu hè assuciata cù a "vittoria di e bufalce" mitritorii, pusseduta da i tessuti in New York City in u 1857. E donne zoccu prutesta contr'à e cundizioni inhumani di travagliu, salarii minimi è diritti limitati in a sucetà. Stu fenomenu hè statu ripetutu assai tempi. È in u 1910 u communista tudiscu hà parlatu à u foru esigenti à l'essezione di u Dia di a Donna Internaziunale. Clara Zetkin significò micca a festa di l'annunziu cù rigali è fiori, ma un eventu masivou u 8 di marzu per e femine da mantene manifestazioni annuali, grechi, marches. In questu modu, e donne di a tradizione di u sessu di dèttimu pudaria manifestà espressamente a so insatisfacci cù i cundizioni duru di a vita è u travagliu. U nomu uriginale di u ghjornu di u aghjurnu sounded cum'è «U ghjornu internaziunali di a sulidarità di a donna à a lotta per i so diritti», è a data fù scelta com'è u ghjornu di a «March di velli vaccini». In u territoriu di a SRSR, l'avvenimentu era guidatu da l'amicu di u Comunista - Alexandra Kolontai. È da u 1921 u vacanze hè statu legatu è in i nostri alloghji. Questa hè a storia ufficiale di u nascita di a festa di e donne, di primavera è di fiori in u 8 di marzu. Ma ci sò parechje altre teorii chì anu un altru pocu inusual.

Altre versione di a storia di u festa in u 8 di marzu

Una di e versioni più oghje di a festa di u 8 di marghendi implica l'eloggiamentu di a reina ebbreu da i Ghjudei. Ùn hè cunnisciutu da sicura chì Clara Zetkin era giudaica, ma u so desideriu di cunnettazione di u Dia di a Donna Internazionali cù u Purim hà micca dighjà digitale induve ciò chì era quì. Ancu a data di a festa di u ghjocu è u sliding, in u 1910 cariu di u 8 di marzu. A terza a tiurìa di l'emergenza u 8 di marzu, cum'è una festa per a prutezzione di i donne chì travagliavanu, certamenti ùn serà micca troppu per u sexu giustu oghje, abituatu di associà a festa cù e cose assai brillanti è amatori. Sicondu a versione scandalosa in 1857 in New York, era questu una tradizione. Ma hè statu guvernatu da micca di travagghi tessili, ma da rapprisintanti di a più antica professione. Li sulitamenti avutu u pagamentu di salarii à i marineri chì ùn puderanu micca pagà pè i servizii presu da e donne. In u 1894 i prostituti ripetuta a so prutesta, esigenti per ricanuscià i so diritti cum'è uggetti cù cunfisori, maghiore, purificatori, etc. Iè, è Clara Zetkin è Rosa Luxemburg spessu assumendu a stessa madama à e carrughji di a cità, battendu l'ultraggiati polizia.

Induva chì e vacanze accumincianu u 8 di marzu: una storia brevi di origine

A probabbilità di u 8 di marzu hè una accione pulitica ordinaria di i Social Democratici. In u principiu di u XXu seculu, e donne era prutuatu in tutta l'Europa. È per cridarle a attenzione ùn deve micca bisognu di fà alcuni azzioni sobrenaturali. Quite l'attività prufiziunale in manifestazioni è culpabilmenti, cartelli brillanti è lignati sozialisti forti à attraversà u publicu. Ciò chì hà avutu usatu a capu di i suciale di u demucratiche. Hè esse, elli si cuntentaronete u sustegnu di e grande massi di a populazione femina. Stalin aumintò a so popularità - hà firmatu un decretu ufficiali nantu à u Dia di a Nternazione Internaziunale. A so storia chì devenu chì l'oghje 8 di vacanze veneranu ùn hè micca necessariu ghjustu da u principiu per a fine, ma hà u so postu in parechje pubblicazioni è publicazioni documentati stampati.

L'evoluzione di u vacanze annantu à u 8 di marzu di u 8 di marzu è guida à i rigali è i rigali

A storia hè silente quantu quandu a tradizione di fiori di fiori di candia vinni per rimpiazzari dimostrazioni è processioni, ma l'evoluzione di u 8 di marzu hè oblicu. Sicondu parechji stòrici, stu prucessu era u risultatu di a pratica consciente di u dirigenti soviet. Ancu stanu cunvinte chì u ghjornu internaziunale hà acquistatu i reguli di e celebrazione di u Patrizzu di u Patrizzu, è ogni prugramu rivoluzionariu hà sparitu, micca solu cù pannelli, ma ancu cù i felicità. Ancu sutta Brezhnev (in 1966), u 8 di marzu ufficialamenti hè diventatu un ghjornu off, perchè l'idea attiva di una data era steduta. À u tempu, a festa diventò un ghjornu d'estereotipi nantu à e donne. Questu hè servitu literally in tuttu: in a selezzione di rigali u 8 di marzu in parolle parenti, etc.

A storia di u Dia di a Femminile Internaziunale di u 8 di marzu per i zitelli

Ma cumu pudete spiegà dinò i zitelli una storia difficili l'u 8 di marzu, cum'è u Dia di a donna di l'internaziunale? Sè sicuru, micca ogni zitellu trova stianti interessanti nantu à a famosa attivista Clara Zetkin è e donne traduttori cù i diritti rispositi. Ma una piccula volta di l'amore è u rispettu per a mamma, a sughma, aia è ancu un vechju, certamenti anch'elli sianu scritti. Dopu tuttu, anche u fattu chì l'attitudina di l'oghji versu e donne è i so diritti hè abbastanza rispettava, decennesi di anni fà, a libertà di u giustu sessu era assai più modesta. Dà à a storia di u Dia Mundiale di Donna di u Nuvembre di u 8 di marzu à i zitelli, v'hà vendu ricurdà tutti i figlioli chì e picciaghji sò criati debuli è indefiuti. Cusì, apprizziu è prutegge tutti l'omu rispettuosamente, chì accumincianu cù u bancu di l'escola è finisci cù una età sia. È per esce a cortina per i zitelli nantu à l'urighjina è l'evoluzione di e vacanze splendore primavera, hè pussibule di dimustrà una lecciuna video di cugnimi annantu à un tema particulari.

A leia video di a storia di u 8 di marzu per i zitelli

Un maravigliose vacanze annantu à u 8 di marzu: a storia di u so urighjatu hè prufonda, è a strada di sviluppu hè longa è spina. L'emergenza di u Dia di a Femminile Internaziunale imponì diverse cambiamenti enormi in decumenti di stati, ancu in Russia. In ogni casu, ma a storia di a furmazione u 8 di marzu di u mumentu pocu pudessi micca sapè micca solu adulti, ma ancu figlioli.