Comu coceranu pizza in casa

À u primu sguardu, pare chì tutti pò coceranu pizza in casa. Mettia a pasta, anta aghjustata a cume, salpiciu u furmagliu è - voilà - a pizza era pronta! Infatti, ci sò petite secrezzi à a pizza di cucina. Pizza hè custituita parechji piezi. Hè propiu una pasta casca cun una crustula ruddy, una varietà di colti, salsa è furmagliu. Per fà a pizza savurada, hè bisognu à fighjà cura di ogni componente.

U sicretu di una crust crunchera

U sicretu principalu - a paniè a furnisce per separà. Ci hè una bona ragioni per questa. Scecchiri tutte e cose, a pizza pò esse fatta cù imbulighjate digitu, furmagliu fugliale è un fruttu di sicuru. Di sicuru, ùn pudete micca stufa a pasta pè a prima volta per cumplita. Inutili, crediarà, perchè avemu sempre aduprà u riposu è affinche di novu.

Preparazione di a pasta

Prima hè bisognu di mette in un catuu una tenthumma di l'acqua calda indicata in a vostra ricetta di cucina di casa. Aghjunghjite u levitu gradualmenti in l'acqua, mischje è lasciate per parechji minuti. Intantu, in un pezzu separatu, abbandunò l'acqua rinfreschi, foglie cù u zuccherinu, u sali è altri ingredienti sia, fora di a farina. Allora aghjunghje l'acqua è una misura di levitu, mischjà secondu e solu pudete mette u resto di l'ingredienti.

Hè impurtante di furmà u pudè beni

Fate cù fà! Allora a pasta sarà più aria. Solu cù i vostri mani pò sinete a conserenza dritta di a pasta. Ci sarà appaczate finu à ch'ella principia à affirmà à a tazza. Quandu pò esse liberamente stinnilicata, senza lacrime cù u stessu tempu - a pani hè pronta. Quandu u mezclatore hè statu, a pasta hè fruttu. Per impidisà fasà di a pasta à u tazzu, a farina pò esse aduprata. In ogni casu, hà bisognu à fà quessa cura è à u minimu.

Pigliate a to pasta in bocca

Dopu l'amassi a pasta, debite deve esce da u grossu desitatu. In regula, a pizza più prublema, u migliore u so gustu. Però avè curagiu: ùn puderebbe sferisce ancu u levitu!

Cumu accelerà a prova

Sì avete prusu, pudete permettà a prova per crecià più veloce aghjunte levadiziu o cresce a temperatura di a massa. In questu casu, pudete mette in un fortu quitu durante parechji minuti. Allora turnate off, friddi un pocu, sighendi da a porta aperta. Dopu quì, mette a pasta in un pezzu chjusu, mette in u fornu è cerconu a porta. Perchè a pasta in un fornitu incensu durante almenu 30 minuti, sguassate quessa, "press" a pasta. Repetite l'exercitu "levitu" per altru 30 minuti.

Un altru mètudu chì pò esse usatu per accelerà a risurrezzione di a prova hè cù l'aiutu di l'acqua calda. A temperatura di l'acqua più altu, u più veloce di u levitu. Solu averete bisognu chì a pasta ùn fermenta micca.

Méza fresca per pizza

Pudete cose a pasta di u ghjornu di prima è u metti in a frigoristica per foglie l'oghje. Pigliate solu à a matina, è lasciemu per almenu uni pochi d'ora prima di usà. In modu stu modu, in questu casu, u liggettinu hè menu minimu.

Per fà una crust prima in a pizza

Sè avete un scuntintatu di una crostilla fina, pudete dettate metce terre di a pane nantu à a padedda. Pudete ancu fà stende a pizza in a padedda. Per quessa, pudete riduchjardu naturale di u gruixu di a crosta.

Per fà una pizza grossa

Perchè una crosta spina, avete bisognu di utilizà un pane più freghjo, fate mette più di pani nantu à una padedda o stende a massa di menu.

Per fà un crisp

Per una pizza cruciera, era megliu se reduvi l'ingrossu di l'acqua. A massa più fresca pò dà una crosta crua. Hè un puntu mpurtanti quì hè a farina. Hè megliu dà a farina cun u cuntenutu di u glutina, se vulete ottene crusty crusty.

Fans di una basa suave è peggy

Per fà una basa stretchable, avete bisognu di aghjunà più acqua à a pasta o anu sfracatu farina. Pà u megliu risultati, l'usu di farina chì hè bassa in gluten. Pudete fà a pasta senza gluten, cù l'aiutu di a farina cù glutina.

Pizza à rientallu

U riposo dipende nantu à u tipu di pizza chì vulete coccu. U furmagliu di mozzarella frescu hè esenciale se vulete fà in u stile di New York. Questu hè spessu un stil minimalista, quandu usu di un pocu di tuttu.

Invece, per una pizza in u style di Chicago, chì hè preparata in una padedda in padedda, assai ingredienti sò aghjuntu di a carri. Eccu, i vignaghjoli è a salchicha, a carne picca, bacon, jam, etc. Inoltre in pusà u pepite dolce, funghi, è ancu parechji tipi di furmagliu.

U pumadoru, u furmagliu, l'anchois, l'agliu è l'erbe, cum'è a basilica, l'oregano, sò tipichi di pizza italiana.

A pizza in u stilu di Californie, di l'altra banda, hè carattarizatu da i relitti staghjunali di legumes è frutti. Puderanu da puddastru, salmone affumicatu, è ancu altri farfrutturi inudite.

U riposu deve esse frescu

Hè ricumandatu d'utilizate ingredienti freschi per u riposu. Furmagliu specie frescu di mozzarella, se possu. Per liberà u gustu di l'aranci secchi, hè megliu sfruverà i so dite cù dete prima di aghjunghje.

Drenà l'acqua da u riposu

Per evitari a pizza mozzata, sopratuttu s'ellu avete assai prudutti di conserve è ingredienti umidi, deve esse di l'acqua di drenu da elli. Hè da esse fatta prima di usà e di a cucina.

Pizza sauce

U salottu darà a vostra pizza u so gustu particulari. Ci sò parechje recette faciuli pè pagliaghja salsa. Pudete ancu pruvà à fà u so propiu salsicce. Una imaginazione è a improvisazioni - è a salsa hè pronta.

Easy recipe for pizza sauce

Aggiuncenu cipolla è aghju in oliu d'oliu, aghjunghjendu a salsa di u tomate (pò tomba), u sali (cun ​​pepite di terra). Cugliinu per un pocu minuti, dopu aghjunghjendu basilica è oregano. Pudete ancu aghjunghje l'acitu balsamicu, se vulete. Pudete ancu aghjunghjendu a carne di cucina cugliera direttamente in a salsa.

Hè megliu aduprà salsa grossa

Prudita salsa dastuta solu dodrirà a vostra pizza. Sè a salamaria di u canneddu, stime u grossu. Sì hè ghjustu, allura a salsa ci vole à fogghi prima di usà.

A salsa ci vole à a cima di a pizza

Quandu si cena hè preferibile chjamà a salsa nantu à a cima. Questu impedisce u vostru furmagliu è altri ingredienti da ardenti.

I cunsiglii principali, di cugliera in casa pizza - cunfidendu i vostri intuizioni è ùn sò micca teme d'improvisioni.

Bon appetit!