A mo casa hè a mo furtizza: internazionale americanu

Stile americana in l'internu - micca un fenominu indipendente. Hè più probabili, ponu nome di una ricorporazione di una casa cuglia di i film di u 80 d'Hollywood. In u 2016, i motivi americani sò diventà più populari. A casa di u "cuagliu biancu" hè un spaziu brillanu, a geomètria di e forme è a pratitetita. I diseggiani ricunniscinu i classici, diluita cù accentu brillanti è elementi decorattivi moderni. Colori basi - tutti sfumature di bianco è marrone: spezie particulare pertinenti di champagne, ayvory, cafe mélange è chocolature amari.

U mobiliu deve esse affidante è s sonu: senza parechje ghjocate è incarcerati strammi intornu. Sò stati constructivi di lignu, curvas sulforati, modesti inserzii sculputi sò benvenuti.

A regula basica di l'estilu americanu hè simmetta: i spassetti sanu, sufani, lampieri è stili di canzone creanu una ilusione visuale di l'inviolabilezza di u modu di vita famigliali. Per rinviviscia a situazione stretta aiuta à i testi di cuntrastanti toni.

A decorazione hè ancu simplice è ricunnisciutu - tuttu ciò chì hè assuciatu à u cuncettu di una casa. I fotografici in frames neat, albums-pedigree in bindings eleganti, sette ereditarii è vaselli, lampi cù elementi distinti di l'antichità - in corta, qualsiasi cosa "cù una storia". Accuncianu perfettamenti in l'internu muderniale di u "collarinu biancu".