Stuttu è toccu versi per l'ultima telefonata

L'urtimu campana hè a festa più inolvidable è toccu di vacanze per i scoli. A parola "l'ultima" pruvucà i zitelli à avè cù associazioni cumplessi - sò boni farfantarìni, tristezza, parting, gioia brillanti. L'urtimu campana hè un simbulu di a fine di un veru u tempu di scola, un avvenimentu longu piacè per i studienti, postu chì a classi sò quì per quellu ghjornu, per i ghjovani studenti, u vacanze estiu, per i diploma - preparazione per esami. In questu ghjornu, 9 è 11 anni sò i zitelli, ricordati di i pollitti ùn anu micca fughjendu da u so nidu indianu. Dicenu parole di gratitù à i duttori è i genitori, piacè sghjunghje, cantà e canti, leghje pueti per l'ultima criata è chiancile. A prumessa hè una vita sana chjesa di novi impressioni, chì evaluarà e cunniscenze, i raporti cù i persone, l'amori, l'abilità di esse umani, u significatu di u percorsu prufessionale sceltu.

Cuntenuti

Pochi boni poveri per i duttori nantu à l'ultima chjama (à i maestri) Fugie poesi à i genitori nantu à l'ultima bellissima Última call: poema di studianti Tuccucchendu versi di primi università per l'ultime cridate Triste versi per l'ultima telefonata

Pochi boni poveri à i duttori nantu à l'ultima telefonata (à i maestri)

L'urtimu campanellu hè una festa micca solu per i scoli, ma ancu per i so maestri, chì sparte a vita di l'istruzzioni cù i so studienti. In a filetta solenni, i prufessori analizanu u so travagliu quandu miranu à i zitelli à a festa: quantu hanu amparatu à esse amici, amori è cumpassioni. U primu maestru di adeppu à i quattru studiente futuri, passendu à una nova etapa di l'educazione. Un maestru di classi è i maestri di sughjetti scolta graduate di i 9 gradi è 11 à l'adultu. Chjama verselli nantu à l'ultima chjama, dedicata à i maestri amatu è l'amministrazione di l'escola - una tradizioni maravigliosa, una espressione di gratitenza è rispettu à e persone chì, durante parechji anni generosamente di u sapè di u sapè, preoccupatu, prumessu in successi, culpati per fallimenti, pusati per i vittori è i prudutti.

Tossu versi per i genitori in l'ultima telefonata

L'ultima chjamata hè a parazione di i maestri, perchè i figlioli sò diventati una parti integrale di a vita, i festi felice è tristi per i zitelli, làcenu di i genitori chì ùn anu crede chì u so ziteddu hà crisciutu è vai in età adulta. A stu ghjornu, i mariti è i mariti ùn anu preoccupatu senza menu di i zitelli - era un feste simbolicu è impurtante, un veru furtunatu per a zitiddina. Tutti l'anni di l'educazione, i genitori anu vicinu à i so figlioli, crèdenu in elli, sustenevatu, amavanu, dannu una parte di a so ànima. A festa di l'ùltima telefonata unisci dui mundelli: u mondu di a vita di scola d'alegria è desprevisu è u mondu di un futuru incridenti, incertu è distanti di teme è spiranza. I figlioli sò stati indipindenti è leghje pueti à i genitori in un filu solenni, aghjustendu pè a so pacienza, cura, amore è affettu.

L'urtimu campanellu: versi di i pupulari

L'ultima invocatoria hè un momentu significativu è responsibile in a vita di i scoli, chì aspittàvanu cun impatience è un ligeru excitamentu. Ancu u fattu chì i diploma di i 9 è 11 gradi sò studiatu è una bola di partenza prima di elli, si alluntanate à a linea solenni cù bouquets di fiori chì dicenu à a so scola nativa "addiu". A parti ufficiali di l'evenimentu hè tradiziunale pienu cun parolle parenti parenti à i perpetratori di a celebrazione da u direttore di a scola, u squadra pedagogica, u primu maestru, i genitori. Li graduate si dici un discorsu di riposu è leghje puisia nantu à a scola.

U megghiu scrittura per l'ultima telefonata chjamata

Tossu versi di i primi studienti per l'ultima bellissima

U momentu più toccu di l'ùltima campana hè u funziunamentu di primi università, in u quali piacenu l'attitudini in u scuole di a scola, promettenu ch'ella sia digià degne di studià è amanu a scola micca menu di diploma di i 9 è 11 gradi. I giovani intrattenziali cù enormi bouqueti di lignu in leghe poesi dedicate à i graduate, ùn vulete micca esse micca persu in a vita, per diventà citatini digne di u so paese.

Studii triste per l'ultima telefonata

L'urtima campana hè un vacanze specie, chinu di longa per i muri di scola è tristezza per una zitella passante. Partendu da a so scola nativa, i graduate sò in una nova vita, piglià u primu passu in u modu di cultivà. A suluzione di i figlioli u registru feliciteghja, vulendu risultati altì è bona furtuna nantu à l'appuntamenti pronti. Prima chì i graduate è i so parenti cun paring words sò maestri, u primu maestru. Fugliale i zitelli per esse intelligenti è sensibule, amatori è responsibile, perchè tutti i so amami più estimati fussiru veru, è sò sempre pronti à mantene è à sente. Pochi è tossu tristi nantu à a graduazione facenu i 9 è 11 gradatori scurdate i nostri prudutti di a vita di l'istruzzioni: amici, amore sincere, intelligenza, supportu, chì sempre seranu sempre in u so core.

Una selezzione di i canuscii più boni per l'ultima criata quì

Parting with the wonderful world of childhood - questa poesia à l'ultima bellissima, lacrime à l'ochji di i zitelli è di i genitori, colori culuriti chì piglianu i sònnii di i zitelli à distanza divina. L'urtima campana hè una festa impurtante, significatu per i diplomi l'iniziu di una nova etapa in a vita, a transizione à un incestu, ma attraente u mondu di relazione adultae è prublemi, per quessa, devu esse in a memoria di i zitelli figuernate nantu à u limitu di a ghjuventù, cun una memoria alegre è brillanti.