Uni pochi cunsiglii cumu per fà turnà à u vostru amatori

Si truvavvi, tuttu era bella. In parte avete edificatu grandi piani di u futuru, pare chì l'omu di i vostri sogni, l'amatu chì cercate a to vita. Ma di sposta, tutte e vittite cumpritamenti diversu è ellu vi diciarà chì ellu abbandunà. Avete scrittu tutte i pinsamenti in a vostra testa, pruvate d'alcune ciò chì avete fattu? E perchè u vostru amatori decide chì lasciarà? Prima di esse à pusà à pusà è pensate, ma avete bisognu à tutti? Hè l'omu cù quale vulete campà a vostra vita? Scrivite nantu à un pezzu di carta per sè stessu, ciò chì voi bisognu è perchè ùn avete micca bisognu. E dopu, compariate più è scrive una cunclusione. Forsi ùn avete micca messu in folla, ma ringraziate u destinu è inizià novi ricerca? Ma s'ellu ùn si pò micca senza u vostru amatori è cusì u so bisognu, vi daraghju uni cunsiglii di rigalu di u vostru amatori.

Tip 1. Avete bisognu à cumincià à inizià. Ùn ci prurite, ellu pensanu è decide per ellu stessu o puderebbe fà per voi senza voi à u mumentu. Pensa en mi, si ellu hè in amore cun noi, in seguita di penseri about you ùn hà micca avè nunda è novi passioni, ùn ùn serà micca attrattu.

Tip 2: Avete bisognu di rilassate. In ogni casu, ci hè una cunnessione di energia entre voi. È quandu si spetta e soffrenu a maiò parte di tuttu, duverà tutte l'energia in ellu. Scaricamentu di a carità è vi vede un risultu completamente differenti. Ùn pudere dinò in seguitu cercà un novu amanti, pudere redirect your energy in another direction. Pensa à mè, u vostru amantone u sensu immediatamente. In a mio vita, era questu casu, quand'e dissi cun u mo amatu, di quale aghju avutu una longa rapportu. Ùn andate in l'estremu, aghju visitatu u mo amicu in altre cità. Essendu quì, scurdò di tutte e prublemi è si misi in u restu cù a mo testa. Mi paria ancu chì ùn aghju micca bisognu d'altru. E di colpu, u mo amatori, cuminciò à chjamarà sempre è stucciate per chì andà? E quandu aghju vintu à u mo amicu prima, ùn aghju micca avutu una tali retazione prima. Ma, sicuru, capisce chì hè difficiule di mantene una indiferenza numerosa.

Ùn voi micca scritte à voi, chì avete bisognu di seguità a vostra apparenza, amà ti stessu, perchè avemu bisognu di un rapportu maiori.

Tip 3. Become more generosu. Ùn mai penseru chì micca solu e donne chì vulete ricèdenu oghje, ma l'omi vole à dà altri rigali. Se u vostru amatori hè una nova passione, u più prubabile chì hà cresce u rigalu di quellu chì ellu. Ùn anu micca avè una relazioni longa è ùn anu inutilisazione per ella per dà un omi di rigalu. Eccu avete bisogastatu. Dopu tuttu, sapete assai più di l'altri è hà u dirittu di dà un qualcosa chì ùn pò micca fà, postu chì avete più drittijiet è opportunità per questu. Inoltre ùn avete micca scurdatu di u sustegnu morali. Dopu tuttu, in i periudi difficili di a vita pò aiutà, solu un vechju amicu, chì ellu cunnosce assai è cunfide più. Quandu si move u so cumpagnu, u vostru amatori aspetta più di voi. Ma di principià, u nostru scopu hè di eliminà l'avversu, è dopu avemu da vene cun quarchi cosa.

Tip 4. Avete bisognu di occupanu u territoriu. Venite vicinu à i so amichi è pruvate di fà relazioni cù elli, turnenu in e vostre alleati. Truvate puru un accostu di a so mamma, ancu s'ellu ùn piace micca, ma ella ùn hè bisognu di sapè.

Tip 5. Fate e so passioni u vostru obstacle. Avete digià addivintatu amici, ma a so ghjovana hà sempre u chjama sempre, scrivite i missaghji è in questu mumentu, deve ricordate di chì avete prumove d'urgenza. E avete permessu di parlà annantu à qualcosa impurtante, permettenu micca a discussione cunfinitu è ​​alluntta. È in questu mumentu, u vostru amatori cumincià à pensà chì a nova passioni hè un impunente per voi.

Tip 6. Fate culmi à a so nova passione. In u nisun casu ùn deveni dinò chì hè chinu di difetti. I so minori ponu eseguisce cù i cumplimenti. Dopu tuttu, ellu stessu sapi ciò chì hè sbagliatu in questu, ma chì parleranu à l'altru viaghju, cumu per ella cum'è intercedente per ellu.

Tip 7. Hè da vede cunfermemu ch'ellu hè tantu toscano. Dopu tuttu, l'omi piace à sente difendanti è héros. Dàtene questu casu è cuntintà sempre à sente di questu. Fighjà in ogni modu chì senza ellu ùn puderebbe fà nunda è sempre bisognu di a so prutezzione.

Parlà di cumu di turnà à un amatori pò esse un pezzu. Ùn àbbia paura di spirimintari, è forsi scuprarete qualcosa di novu. Dopu tuttu, una donna hà da esse astuzia, è solu ùn cunnosci micca tutti i punti dovuti.

Criduci chì avere da cunsiglii cumu riguardu u vostru amatori, avarete successu è a vostra vita ricuperà.