Superstitiche in Russia chì portanu bona furtuna è fallimentu

Supernaturale è quarchi cosa misteriosi sempre attraeru l'umanità, anche di l'età è di a generazione, u sviluppu di a civilisazione è di a tecnulugia. U scopu di una persona per pruteggià è creà à u circondu un ambienti pusitivi per una vita felice eventualmente hà purtatu à questa nozione di supersticione, sparghjendu in u mondu. E in parechji paesi, a creda in tali putenzi màgechi è diffirenti. Per questu, ùn hè più un secretu chì u pòpulu russu hè assai sughjetti.

Cat Black

Comu tutti sapianu, superstiposi russi o altrimenti sò chjamati - i segni, secondu u so propiu, pò purtà a bona furtuna o fallimentu. Hè cunnisciutu assai chì, se un ghjattu nìttu attraversu a strada, ùn hè micca bonu. Ci voli chì sta preghjudiziuità versu i misgi negra veni da a Russia antica. À quellu tempu, i pussibuli erunu teme di impidisce stu animali da a casa, cumu si valenu assai, cunziddiu un membru di a so famiglia. Carrera per u paesi, un ghjornu significava disgrazia. Ma in u tempu u numaru di sti animali strati anu più grande è più grande, è questu pregiudiziu accumincia à applià solu à i gatti neri. Dopu tuttu, di u mumentu è u culore biancu hè assuciatu cù u spiritu malu.

L 'ochju

I Russi cresciunu in l'ochju perchè, u chjamatu chjuche. Questu hè particularmente appiicatu à i zitelli è ghjudiziati. Ciò chì hè più interessante - per esse chè quessu, noi, u populu di nausione russa, deve solu culpisce l'arbre - è u prublema hè stata per passà u partitu. Ma à i straneri, a paraguna di i Russi - "si ùn ci hè micca arbre, pudete culpisce nantu à a testa", spicificendu chì "l'effettu serà u listessu" pari assai graziosu!

Salt

Iè, chì solu u nostru russu ùn crede micca, solu per avvintassi, per pruteggià l'infizie, per creà un bon destinatu stessu, ingenumente assumete chì tuttu hè predeterminatu. Pigliate ancu questu signu cù u salinu, cum'è s'ellu si sparghje, per discévate cù una persona di i vostri pezzi vicini, questu hè ciò chì sò, superstitions russo. Ma hè ancu una raportu quì. U fattu hè chì in a Russia antica a costruzione di i costi assai di soldi. A so perdita puderia cumportanu à assaltu. Questa hè a surgente di sta credenza.

Mirror

Ma ancu sò ancu e superstizzioni chì anu statu scientificu. Per esempiu, un speculare rotllo hè un prubleminu male. Hè cresce chì questu pò conduce à morte in a famiglia, o à una disputa cù una persona estimata. I scienzi sò chì l'ispille prende l'energia negativa di una persona. Questa puderia spiegà u poviru statu di salute, scatuli di furia, irritazione di una persona cun un speculare rotolatu.

Ma, comu dici supra, no tutti i superstizzioni sò culligati cun l'aspettità di qualcosa terribili, malu, purtendu disgrazia è disgrazia. Una di e superstitions più cumuni chì portanu a bona furtuna hè una cavallo ferraghju. U solitu cuddetta à a porta finisci. A sta creda hè spiegata da a prutezzione di u diàvule, chì cammina in circles da una fini di a ferrazione à l'altru. Hè sta pusizione chì impedisce ch'ellu sia ghjente, per esse a prutezzione di a chjera di a famiglia di spiritu maligni.

Pail

In i paesi, per suprattuttu, accetta è superstiche assai più di quelli in grandi cità. Tuttu chistu hè dovutu di un grandu temps libre, senza limitazione à l'affullanza di a cità è a pussibilità di discussione trà e vicine. Superstitiche in Russia, purtendu bona furtuna è fallimentu, sò passati da generazione nantu à generazione. Per esempiu, avete bisognu à dà un modu à una persona cù un bucket bundanza - altri ùn pò scantene u vostru furtuna. Cusì, avendu vistu traspurtenu un buccu vacanti, hè necessariu trasfurmà più veloce di a strada, per avvistà contru u fallimentu.

Ci hè ancu una cosa chì cumincia a tirallu u risu à u sposu è a sposa. Rice, cum'è un simbulu di a fertilità, devenu per prutege a novi gattivi spiriti maligni.

Ants in a casa, nascita marche in un locu senza vistu, pienziuli rotti - tuttu questu per u bonu è a felicità.

Merrie è boni superstità

Tutti i miràculi - o boni è doleri, purtendu a bona furtuna è u fallimentu, piglià i so urighjini di l'antica in prufonda, quandu ùn anu micca educatu e piacè fugliali solu in Diu è a superstition, aspittendu a misericòrdia di Diu. I signali boni di i nostri antenati anu assuciatu cù penseri brillanti, grazi à quale a speranza di un sviluppu favurevule di l'affari era infidatu. Ma vogliu a nigà chì ancu oghje, un kinde di signu, per esempiu, pratiche spuntati, in un certu puntu calma una speranza più tinta, anche si a perdita hè cumpostu di qualcosa di felicità. Dopu tuttu, ci hè un mumentu di a vita quandu sola fede pò aiutà, ancu s'ellu ùn hè micca veru, ma ancu a chjama più chjesa di a speranza, puderebbe scunfighja i pessimi malevolamenti negli, chì cusì ci spunta à noi di u modu di u veru.

A badetta Superstition, à u cuntrariu, pruvoka i pinsamenti più negattivi, mali e pessimistichi in una persona. E in questu mumentu hè difficiule à cunvince di u favoreite resultante di a materia.

Comu pratica prus mostra, assai superstizzioni purtatu bona furtu per un debultadore di a tensione interna, a paese di mente. Questu pò conduce, per esempiu, per l'effettu pusitivu di amulettes chì affecenu a fiducia di una persona in i so decisione. Comu, per esempiu, si pò abbandunà e questa superstione chì prophesie di i prublemi, disgrazia è ruin. Dopu tuttu, quarchi cosa hè più faciule per fà cum'è a saviezza di u populu ùn cunsiglieghja à disprezza assai di a vostra maleficazione.

Molti cridie è contr'à a superstition, spieghennu cusì creendu solu quelli chì ùn cresce in Diu, è ogni superstenzione pò esse attribuiti a magia, a maiò parte di elli à u neru. Perchè, se crede in supersticione, pudete micca cridutu in u nostru Altimu, questu hè l'opinione. E in generale, i più pensati pusitivi, i boni intenzioni è i prugrammi purosi noi cresce, quantu avemu penseremu se valisate, per esempiu, di travaglià a strada, chì ùn anu superatu trè volte nant'à u spalla, se un gattu negru hè ghjocatu, o dicenu à i so amichi è parenti in anticipu i so pussibuli riceve per escludiri fallimentu. Perchè più crescenu in i signi dolci, u più spessu si sò abituati. Ùn hè bisognu à nimu chì avemu intesu più frequentamenti à diversi furmazioni chì i nostri pinsamenti sò materiale.

Ajutate solu à u megliu, chì si sarete cum'è e bramosu, negativu è pessimista. Ricurdativi chì noi, è micca alcuni incipi in lignu, beni o mali, anu edificatu a nostra vita. È da u scopu chì avemu pianu, ùn solu ùn depende micca di a nostra vita, ma ancu nantu à a vita di i nostri amici. Be happy! E solu per capu, senza mancu à voi, senza pin!