Surrealismu in a moda di l'anni trentatelli

I trent'anni sò marcati da a dominazione di u surrealisimu. Stu corpu esteticu hè stata captu da parechje persunale famigliali: Salvador Dali, Jean Cocteau, André Breton. L'idee di sta direzzione era u desira per esfurta i linii trà a realtà è di i sogni, aspirazioni per tuttu ciò non cunventionale, vai in contra l'opara publicale, irracionale. U Surrealismu truvò a so riflessione in literatura, cinema, pittura. Ùn u rolu di u minimu hè ghjucatu da u surrealismu in a moda di l'anni trenta.

L'aristocratista italiana Elsa Schiaparelli divintò u fundatore di u surrealisimu in a moda di i terni di u seculu passatu. Hè una pity, ma u so nomu hè unervatu. L'esurtazione di sta natura brillanti è originale hè fattu solu in cunnessione cù u nome di Coco Chanel. Ancu l'altri attorii muderni susteni chì u cuntributu à u sviluppu di a moda di u cantu di Schiaparelli hè assai più significante da l'influenza di Chanel. E in l'anni trent'anni ùn era micca un modellu più inusual è marcatu in tuttu.

Per a prima volta Elsa hà annunziatu in a fini di l'annata. Tuttu u travagliu di a ragazza era inusual, non standard, è parechji prughjetti publicamente. In i so primi mudelli, a zitella utilizò i motivi africani, l'idee di l'artisti cubisti è i sculture di i tatuaggi mariniori. À i giardini di u disignu, ci era l'alchimista, l'ancu, i serpente, l'ornamenti inùtici. Era Elsa chì hà dimustratu u mondu un "crescente di pesce". Schiaparelli sfilò immediatamente i sentimenti, passatempi chì a cattigghia in a vita verita. Per esempiu, dopu chì era purtatu da l'aviation, a lumera vide una cullizzioni chì diventonu a basa per l'estilu di "pilot". Elsa ùn hà micca creatu cose di avventura, è questu era distintu di altre moda designers di u tempu. Era quella chì hè stata cun beddu divino, una fasciata dividita, chì diventò u prototipu di i shorts muderni. Invece di l'oreille, Elsa suggeriu a ghjente. Eppuru i creazioni di Schiaparelli è causò un scossa, ma anu adupratu una domanda senza precedente.

Grazzi à u successu di a cullezzione di vestiti di sera, l'Italian hà sappiutu d'apre a so propriu boutique in u cori di Parigi. E vistiti di Schiaparelli sò in moda. Particularmente in u dumanda era un casalettu fattu di crescente nìuru, supplementatu cù una bufali, cacciatu nantu à l'spalla nantu à a so sporta è a chaqueta bianca-nera.

Molti astresi di u teatru è u cinema di i trentini tocca preferitu da Elsa Schiaparelli. Marlene Dietrich, Joan Crawford, Greta Garbo hà urdinatu i vistimenti, anch'elli ùn sò solu scopi stissi, ma ancu cù vistimenti per ognunu. Cù Elsa, un cuntrattu multi-annu hè statu firmatu per costumi di costumi per i film di Hollywood. È cù l'eterna rivalità di Schiaparelli - Coco Chanel, stu cuntrattuu hè statu cunclusu solu per un annu. U megliu clientu di u moda di a moda italiana hè Mae West. L'attrenda era un simbulu di u sessu di l'anni trenta. U so indecente carattere indipendenti, i moddi pezzale è a vita publica facia publicità adattata per u talent di Elsa. Extravagante Mae West hà vistutu solu à Schiaparelli. È per ùn gastru tuttu u tempu nantu à l'apparenza, hà datu per questi scusati un scogghiu di u so figura in u prisuttu di Venus de Milo. Hè questa siluette chì hà utilizatu Elsa per l'buttiglia in creà i so amori mitricani Shoking.

U surrealismu in a moda di l'anni trent'anni righjuntu u so picculu. À questu tempu, Schiaparelli hè stata addicteda à i so idee è fantasìstici, fantasìzii è fantasizzati ... apprufittuti surrealisticu motivi in ​​u sviluppu di a robba. E Elsa hà cumunicatu vicinu è hà collaboratu cù surrealisti famosi Salvador Dali, Jean Cocteau, André Breton, Pablo Picasso.

I creazioni di u dilincu ùn sò micca solu moda, ropa, ma realisie stravaganti. Un esempiu hè un vistitu chì pareva stata mutu, cù vistimenti cun sculture - X-ragi, un vestitu cù una imitazioni di torn, chiodate telescopichi, scarpi cù l'articuli di ghjurnali per Elsa stessu. E quali sò l'accessori inventati per ella: una sciarpa in forma di cumpressione di pasticci, guanti cù longi grampi ... U designer offra una cumunità di culori spiciali, perchè era assai piacevule di colori brillanti. Ci sò spessu mudelli chì combina culori viole, d'aliva è scarabe. Ella offrì ustava un vestitu nìuru cù e calze rosse. Una cammisa di culuri turchese chjude cù ferita borgoña. E patroni verdi pitturiti nantu à rosa.

Parrannu di surrealismu in a moda di l'anni trentatelli, simu esse Elsa Schiaparelli.