Slender silhouette. Ioga - cumplicatu

Sona di buttigli elasti, ghjesgi è una cintura finta? Se a risposta hè "Sì", Allora u complexu di yoga hè di voi.

U ghjornu hè u megliu tempu per a furmazione: u sole ùn hè micca cusì attivu, è riceverè u prezzu di vivacità per tuttu u ghjornu.


Pusà in una postura cunzistenti cù una volta diretta è foca nantu à u respiru. Conti 10-15 circhimenti respiratorii è praticà appena.

  1. Unisce à i palmi nantu à a testa è si s'assegenu, cum'è se pusendu nantu à una sera alta. Hands stretch up, coccyx - down, pruvatu di tirà le bagnu. Stay in this position 3-8 ciclichi di respira
  2. Sughjoghja i pericherie mentre cuntinueghja à stretchà, allatò u corpu, intruduce a tene à u pienu per pressu à i peri dritti o ligeri. Senza 3-8 persone.
  3. Pusete e toghji nantu à u pavone sottu à l'articuli ombrello, passendu apposta nogamine. Sturazioni stretchjendu trà i palme è coccyx, stà in u pose "culletta" tri o cincu curingu di respirazione.
  4. À l'exhalazione, rinfriscà è una perna. Stendiate è mantene a crescente linea "stop-loin-dot entre l'armatura-corona-palma" dui o trè ciculi di respirazione.
  5. Averete u "traghetti" pose. Mentri manteneu una respira, ancu pruvate stretchjà trà u pede di a riva di a riva di a manca (rimette). Stay in questa position per dui o trè ciculi di respirazione.
  6. Lasciate a pierna left back-down, è a riga di u ghjornu di u ghjallu in a ghjunta di a ghjinochja. Neħħi l-idejn, u tagħti lill-korp pożizzjoni wieqfa. Cù u prossimu altu, fate a pelvis sottu, rilassante i musculi di u perineu.
  7. Scandisce u corpu in un avianu cù i peri. A perna ghjusta hè chiacchula in un angolo di 90 gradi, a manca diretta. Tirame a manu à i lati, cumprà (trè o quattru passi)
  8. Struce a perna ghjusta. Pique à a diritta, sottu a mana ghjustu à a perna, stinza sguassatu sopra dopu a testa. Stretch all the left side in u flussu di quattru ciculi di respira.
  9. Ricerche, è poverete turnate u corpu versu a riga di u ghjornu, chì sviluppa u pede di u pede. Lean versu a lega (retrocedi). U paesu di palme da fà mancu in u pavimentu o da u sole, a destra diritta versu u celu.
  10. Aggiugò l'aghja in u ghjinochju (angulu 90 grazzi) è stendu a cima di a testa è l'affittu, girannusi u corpu à a manca. Avèndulu purtatu u spalle sulientu sottu à a coscia a manca, doblega i raspenti in u gestu nantu à u patore è pugnene a palma di a vostra manu cun l'exhalazione di dui volti.
  11. Cascate nantu à u pavimentu di u filu (a perna ghjusta hè testa, a manu diretta hè stata retroactiva) .Con palmi in u soffiu, pruvate di sminisce e cattivi quantità à u minimu (cicati di tri-quattru arnastiri). Ùn fate micca movimenti brusquale è evite u dolore eccessivu.
  12. Se l'exercitu 11 pare chì troppu faciule per voi, pudete complicà a manera seguente: cù u so rinfriscante di palme di l'u dirittu à l'uperu, è cù a to manu u sete aghjunghjendu u pede di l'u passatu è daveru u to pettu à i vostri ghjinochjati, pruvate à portà u to tale à i buttigli (ciule bi triadic).
  13. Trasmissioni u to pede neo è pate nantu à quattru ardenti. Allora accuranu lentamente à a pusizione "cullina" (vede l'esercitu # 3). Senza in sodiu, cinque curingos di respirazione è pianta à i vostri ghjinochji.
  14. Sìate si stà fughjutu, fate i vostri malati in i so tacchi è ripigliate a vostra respirazione cinque or ochze ciculi di respirazione. Questu esercitivu aiutà à rilassate è allevà a tensione in i musculi.

Cù a carica nant'à u latinu di u corpu, repite a sequenza di l'esercitazioni trè treate nantu à u dirittu right.

U furmazione serà più efficau se dirigite l'attenzione à l'alivi di u corpu induve u travagliu facianu (tensione o rilassamentu di i musculi). Cusì, ancu prima di u principiu di l'esercitu, pruvate à maximizà a liberta di i pinsamenti scurrying in a testa.

Sicondu statistiche, a maiò parte di e femine hè insatisfettenu cù a dimensione di a parti infermale di u so corpu (cintrafula, cadenti è nucciasti). Fate dinò cumplessu, stu cumplicatu è avete veramenti u cunsigliu!