A tradizione di offre e mani è cori

Oghje, parechji e più parenti ùn sò micca pronti per registrà a so rilazioni. È ancu a frase "Marry Me" cuntinua à fascinate e donne è scandalizate l'imaginazione di l'omi. Perchè stu rituali ùn perdiu u sensu? Parirati chì, in u nordu noventoni libre, l'istitutu di u matrimoniu era imbulitatu. Ma in u 2009, sicondu u Statu Statale Statale Statale, 1.1 mila 199.446 èranu firmati in Russia. U numaru di novi unione di famiglia hè impressiunanti.

Intantu, a famiglia tradiziunale di a tamade hè stata sustituuta per i organizatori di u casu, chì prumettìanu celebrenze in unforgettable "nantu à basa di chjave". Ancu un momentu intimu quantu hè una pruposta hè prevista. L'omu à u stessu tempu deverà esce decisivu chì ùn dete micca l'arzu (parchighjulu) finu à i so risposti amici "sì". In a dumanda "cumu per fà una offerta à un omu", u mutore di ricerca manca ancu parechji pagine di links. Ma hè una diferenza significativa. E donne sò spjegati micca tantu cunmbra in u quale per fà una proposizione, quanti accussini chì deve esse precisamente à prumove à favurizà u chjucu unu à i preziosi paroli. A pruposta di u matrimoniu, prima di tuttu, resta un sighjettu di a donna? A tradizione di offre e mani è i cori fu fundatau assai tempu ...

Quale sònniu di qualcosa?

Una donna muderna hè preoccuppa cun truvà un maritu potente assai menu di quantu vulemu cunvinciri magazines è film. Hè u livellu ecunomamente indipindentale, a so pusizioni in a socieita hè più influinzata da a so educazione, u travagliu, l'experientia, e qualità persunale, in quantu per quellu chì hè casatu. Eppuru in ogni ragazza ùn ci hè micca sempre una idea cusciuda chì ella hè diventata una donna vera solu da u mumentu chì un omu li dumanda per appartene à ellu.

Prince da a zitella

In ogni casu, e donne chì anu ricivutu l'offerta di a manu è u core, in cori, sò disgrazziati per cumu si trattava. Fà chì u fattu hè chì a nostra memoria ricuperava una stampa da u libru di i zitelli prediletti: una bella principessa è un prìncipe nantu à un cavallu biancu - è per quellu chì a memoria di i zitelli ùn accede micca. À u carìssimu pudete esse in un cunti di fata, per esse princesa, è avemu bisognu d'espitali inusual: una pruposta realizata nantu à un globu, un anellu in una vetro di champagne, una chjagua di rosi ...

Casteddu da u castellu

Oghje, u sònniu di una festa cù un prìncipe - cum'è Cinderella o a Bellezza di Durmenta - pò parè bellu, o ancu avè suggerenu l'immatibilità di u sunnmale. Massmedia crea un mitu glamoru di cumu si stà una vita riescita. L'antica norma culturale operata nantu à i nuzzioni di valore è di a nubiltà, u putere, u sapè, u putere. Avà parlanu di successu in a vita in termini di ricchezza, successu secular, pertinenza, moda. Quellu chì ùn hà micca sviluppatu i so guidete propii - tende di risponde à l'idea generale di "com'è esse stimatu", guidata da a vulintà di esse "micca peghju di l'altri". Eppuru, i contani di fata erani compiunati ancu à l'epica duva quandu i figlioli eranu principarmenti in cunfuranza cù l'usu è l'argumintazzioni di a ragiuni è culligava più di duie patrimoniiali, da duie persone. Ma qualchissia anu sceltu l'amore! Quandu u prince rimasta a bellezza di u cavallu notu, ùn ùn dumanda nunda, nè i so genitori o i genitori di a sposa, a bellezza listessa solu per a voce di u so core. Anu destinati à purtà a rilazione di dui à u livellu di l'ideale. Dicenu chì i sposi sò fatti in u celu, chì volenu chì una dimensione nova si sviluppa in a coppula, diventanu più cà una relazione à u livellu "man-man". Tutte sti zicchini, un panne nantu à un parochju è un pappu chì prende in un ponte, pò parle ridicule. Ma cun l'aiutu, l'omi è e donne anu da pudè creà sta dimensione nova, di certificà: cumu questu casteddu hè aghjuntu, cusì hè a nostra rilazioni cimentata. In ogni casu, tuttu questu travagliu solu se ci hàvutu in un nivellu travaddu, accumpagnatu da u travagliu di l'anima. S'ellu hè una imitazione, un ghjocu chì ùn ci hè nunda ma una forma, ùn esiste micca usatu.

Gabinet, champagne, fachitos

"Hè nantu à un ghjinochju ... una casella ... un anellu ... Forse scantatu ... sì! Certu, sì! Cumu pò avè ricordatu di u ghjornu di u nostru impegnu! Diceraghju sta storia à e mo figliole quand'elli crescenu. Di stà belli ... è dirittu! "À vede un omu literale à i so pedi, una donna sia a so forza sopra à tuttu. Questu novu cunvince a so valuta è a so impurtanza. Ma hè bonu per l'omi per sentu cum'è cavaleri.

"Solu solu"

L'offerta di a manu è u cori ci anu parechji differenzi significati da u ritu sussegueriu di e matrimoniu. Prima, stu mumentu hè solu per dui. Ancu s'è a pruposta hè fatta da a ghjestione di i persone - da u stadiu di u teatru o di una cartellerie in u centru di a cità. U sicondu, stu momentu stupendidu generalmente capisce solu memoria. Hè difficiuli per truvà una persona chì avete una photo in l'album di a famiglia: "Eccu, nevasa, quì aghju fendu una offerta à a to mamma ..." In terza, l'offerta hè un momentu di determinazioni è, à u stessu tempu, teme ancu di quelli chì sò cunfidenti risposta positiva. U mio core hè fughjutu, perchè ùn puderà ricusà à l'ultima minuta. Ma se a risposta hè positiva, hè dinò una sperienza di cunfidenza mutuale, fiducia in l'avvene è una apertura è dispiacenza per a felicità ... chì, forsi, hè, a felicità di u prufettu più puri.