Tècnica di furmazione autogénica

A furmazione autugene hè una di e manere perseveranti per sopra l'estremità nervosa è u stress, prumove a salute. U cumpagnu di a furmazione autogeneica hè di ottene rilassazione, rilassazione profonda è cuncentrazione, cuncinteghjendu a cuscenza à ciò chì vulete cambià. Avete bisognu à apparintera autogeneu ogni ghjornu, se vulete successu. A guaranzia ùn serà micca curiosità simplice, ma cunvince motivazione, cunfidenza in u successu finali è i vostri forza. Chì hè a tècnica di a realizazione autogeneu (l'autoeducazione), pudete amparà da questu materiale.

Trè stadiu di furmazione.

Stage 1 - relaxazione di i musculi di u corpu è i membri.

Ci sò à aduprassi in a salottica, ligeramente fosca è tranquilla in a mancanza di stimuli esterni. Esercitu per autosuggestione deve esse fattu mentre è in una postura rilassante. Pudete piglià a pusizione ghjittina annantu à a rugna, rilassate tutti i musculi, ligeramente disposti i gambi, i calzuni appena aparti, e mani per lascià pè spessu u longu u corpu, i musculi di u collu rilassate, mentri a cima attente naturale à u left or right side. Sì stati prumettiati prima di vultà à u lettu, pudete fà esercizii nantu à u lettu, ma ùn si mette a testa in u pillow. Pudete piglià una postura rilassante in una pusizione sughjettu in una silla cun cómoda, cù a so back and back resting on the back of the chair, mani relaxed resting on the arms, a pierna hè ancu rilassante è intricciata à un angulu di più di 90 gradi, i medichi sò unipochi apartementi.

Cercà i vostri ochji. Aghjeghjate à u fattu chì site immersa in una atmosfera di relaxazione assuluta, chì vi darà solu un sensu piacevule di pace, cunfortu è rilassazione. Pensa à l'imaghjini: "A mo diritta hè diventendu pocu ... A mo diritta hè già pisu" (se ti sia manqueratu, accuminciate cù a manca). In questu casu, imagine chì ogni musculu in a manu pagheghja lentamente; A manu da i so cunsiglii di i dete à l'spalla hè chinu d 'un capu pesu; ella impregnata, cum'è un zuppina; ùn vogliu micca aduprà, ùn ci hè nè forze. Allora accade à u suggerimentu: "A mo diritta hè gradualmentu calvi ... Hè caldi". In questu casu, imagine chì a vostra manu hè cummofonu da una edifizie chjucu o chì a to manu ùn hè stantata senza traccia in u fondu cù acqua calda. U primu trattamentu relaxes the muscles, è u sicondu - dilates the vini sangue.

Avè ottinutu una sensazione di calidez è pesce in a vostra diritta, ancu inspirate una formula per u statu di u calore è a gravità per i piezzu di u corpu in una sequenza tali: mancu, mancu, peddulu in manu, pezzu u pedunu, u corpu tutale è u collu. Allora andate per relaxà i musculi faciale. Cumentu per appughjà nantu à: "I musculi di a fàccia sò tranquillamente". Fate chì i musculi di a frunti sunnu alligati, a to face sarva brutta, a mandibula hè tranquillata, u ponu pinnulenti hè ligeramenti suspesa, a punta di a lingua hè situata nantu à a fusione di u celu superiore è di i denti. Pinneddu micca tremblè. Allora suggerisce a formula: "A frunti è fresca". Puderanu chì nantu à un ghjornu di u calore calore, una persona sopra un ventu frescu o l'lavuleva cù l'acqua fresca. À u primu, serà difficiule per esse di cunflittu disordine, distraczione involuntaria di pensamentu inespettatu è ricordi. Sì vi sò distractatu, senza esse irritatu, cun pacienza, senza recite à sforzi forti, volenu i pensamentu à a formula di suggerimentu auto.

In sta prima volta di a furmazione torna à a fine. Per sorte di u buceu, dà un mandatu mentale: "E tene tense. Inore forte. Aghju apartu i mio ochji ", è fà. Sì dapoi l'esercizii in u lettu prima di vultà à u lettu, aiutanu aiutu à dorme s'ellu ùn hà micca duratu. Hè necessariu micca di utilizà a tacca di svià di immersi autogeni, mette u cuscinu sottu a testa, è cuntinuate à stà nantu à a vostra spina o in una pusizioni chì hè cunfurmata per voi, mantendu un statu di rilassazione.

Per dumandà u primu stadiu di furmazione, avete da 1-4 simpati di furmazione.

Stage 2 - relaxazione di a cuscenza.

Dopu chì u vostru corpu s'hè relaxatu, hè bisognu di "rilassate" a vostra mente, perchè cuncintrau nantu à i paràmetri chì avete bisognu. Per fà questu, dopu à 1 stage, ùn viaghjanu fora di l'immersione autogena, ma cuntinuu à spirituamente inspirà: "Sò calmatu ... Peace ... I piace". À a stessa volta imagine una figura chì vouscrireghja cù u restu. Per esempiu, puderete imagine chì sì nantu à un pratica verde, ghjaci è più nantu à u celu chjaru celu, vi piace l'aromu d'erbe. E forsi sì nantu à a spiaghja di u mari chì hà cunfessiunatu in u celu chì si funziona cù u listessu cielo di u celu infinitu nantu à l'orizzonte, si posa in una senza di cunchju còdici è sopra à l'aranciu di l'alga. Stay in this state of comfort emotional, for at least 5 minutes, then go to the third stage.

Stage 3 - suggerimentu di e instalazione.

Fate un state di reste, rilassate u vostru corpu. In questu statu, pudete digià pruteggià per una soluzione riescita di tutti i vostri prublemi cuncernate à u stress. Per fà questu, avete bisognu à incunificà l'urdinamentu di u scopu (dopu à tuttu, in questa condicione a vostra mente subconscious hè più preparata per a so percepzioni). E furmulieri è i paràmetri deve esse ellu, direttamente appiecà à u prublema è formulate in forma di stanzi posittivi. Staccione a scatula in anticipazione, dopu avè l'analisi è ghjunghje à u cori di u prublema difficiuli.

Per esempiu, se u vostru prublema hè in relazione cù u vostru travagliu, perchè l'autore suggerimentu hè a tecnica appiicata di realizazione: "Sò cunfidendu in me stessu ... Socu di tramutà cù u mo travagliu ... Sò bonu per tuttu ... Sò attente è centru ... Con brilliance abbandunate absolutamente ogni situazione difficili ... Puderaghju cumunicà cù i me superiore ... Sò propriu tranquillità è cool. "

Dopu chì hà sappiutu di inspirà cun l'infurmazioni necessarii, avete bisognu à vultà u muzzupimu. A formula per una successu depende di ciò chì avete insignatu. In ogni casu, deve esse pronunzianu (per suprattuttu, mentale) assai vigoriamenti, appicchà immediatamente e vostre occhi. Per esempiu, si avete inspiratu una formula per u travagliu, u rispettu di a risorsa serà quì: "Avete un grande restu. Sugnu tranquillu, cunfidendu in mè. L'animu hè maravigghiusu. Sò assicuratu di energia è forza. Sugnu e ora cumincià à travaglià fruttificà. Unu, duie, trè. " Ogni formulazione di questu paràmetru deve esse pronunzianu più energetikamente, finu à chì pudete indirizzà "e trè", apre u vostru ochji è esci.