Hè a persona bisognu di cumpassione è cumpassione?

L'empatola hè unu di i strumenti principali di i psitoterapi è hè chjamatu empatia. Hè fundamentu nantu à una attitudine calmata, attente è interessante à l'interlocutore è l'accetta cheia di l'ultima. Aghju dettu chì in a vita cusì ordine, raramente vede esse sentimenti à l'altri. Ancu sia cun una fioritura in una cafe, simpatizzava cù ella, avemu da dà cunsiglie è spiegà ciò chì ùn hè micca dirittu. Sò cullezioni di i nostri emozioni - pietà, in zerga à a "capra" chì l'offisa. Cusì, semi ignurà per sempre u statu internu di a mòglia. Ùn hè maravillatu chì dopu à a cunvegazioni chì facemu tutti i puntelli nantu à a "i", cunvintavulevamu a sposa: "a capra" deve esse ittunata, ella torna à ellu. In quessi casi, impone a nostra lògica è i sentenzi annantu à a so, nigantendu a so propria. Ùn avemu micca una sposa. Sia chì una persona necessiteghja cumpassione è cumpassione hè tutta in u nostru articulu.

Audi à u casu

Per capisce ciò chì succede cù una altra persona, avete bisognu di scaricà. Pigliate a stessa storia cù un amicu. Per esempiu, ella dice una storia tristi: un mondu consortsu ùn hà micca chjamatu. Tuttavia, ùn hè micca spressiva a reazzioni chì avaremu chjaru à a sposa: hè intesu, capita è micca cundannata. Serà assai più faciule per a so apertura, perch'ella ùn hà micca bisognu di leghje alcuna pensioni, ella stessu vi cuntarà tuttu. Per esempiu, un amicu ci dici: "È quandu chjamò a quinta settore, parlava cun me cum'è ùn avè micca chjamatu nimu". In questu casu, puderete risponde: "Avete u sensu chì ùn hè nimu, è ùn pò micca chjamà". È ùn sia micca in un sermanu inghjangatu. A tecnica tècnica psicoteraputa hè chjamata paraprasia. Cum'è u primu, ella dà a cumpagnia l'uppurtunità di capiscenu chì l'ebbenu intesu. È sicuru, lettura di i pinsamenti è i sentimenti di un amicu ùn hè micca troppu difficili. In ogni casu, hè in cumunicazioni cù ella chì hè sensu per furmà. À u locu di un amicu pò esse una altra persona - novu, cumpagnu o ancu capu. Tutti l'amparanu secondu stessi cumu preferianu l'ocultaranu in altri casi.

Truvà deci differenzi

Dopu avemu amparatu à l'intruduce l'impatenza notoria è cumincià à esse intesu, u rinforza. Ora pudemu passà in modu sicuru à leghje è studienti i so signali non verbal. In principiu, questu hè micca una scuperta scienza: tutti i muvimenti chì una persona realizà sò abbastanza simplici. A diffiurtà hè solu per vede u gruppu di signali non verbal - per attenti à u tempo di u parolle, u timbre di voce, espressioni faciale, gestiti è à u listessu tempu ùn si micca scurdate di sente ciò ch'ellu dice è sempre risponde. Per e grande, insignendu sta maestru hè simile à cumpressione a scienza di guida. In u iniziu, vedemu solu a rota di guira, da - a rota di guida è un pezzu di strada, aghjustemu videndu u luci di semafòmi è viande, signalazioni stradale è - un miraculu! - autucriture viaghju da volta! Hè facilitu per supponitu chì una persona cù una recensione nè più di più di u mandutu ùn ponu esse chjamatu un bon driver. Cumu solu qualcosa chì pò avè observatu un paru di signali non verbali, unu ùn pò esse chjamatu specialista di classificazione. Hè devi esse nutatu chì u sinjalu fora di u cuntestu hè generale di pocu informativu. Pigliate per esempiu un gestu cumuni assai - strufinendu u capelli. In a prima situazione, un omu si parla cun una zitella è ponza a manu in a so testa, fretendu a spalle di u collu. Chì significarà? Ùn andate à u dirittore - li piaci à una zitella, a seduce è envia un segùn non verbal in unequivocale. Avà pensemu chì questu omu si cumportanu di listessa manera à parlà à u capu. I neòfiti ponu accuncià comodamente chì u nostru eroi hè gay o bisexual, pruvatu à seduce u capu. E serà fundamentale incorrectu. Unu è u stessu gestu ponu cuntene parechji missaghji. In a seconda situazione, un omu sughjably nervu, si ncuragisce, strufinendu a testa, è in un sensu largu largu "seduce" u patronu, questu quì, in termini simpuli, prova di piacè. Ùn ci hè micca implicazione sexuale.

Iè? Micca!

I sigilli non verbal sò assai diffirenti, per a maiò parti anu infurmatu à l'altri circa un certu sensu chì una persona sperimenta. In ogni casu, ci hè ancu l'accordu o disaccordu chì significanu. E spessu spessu: un omu sustene una cosa, è cù l'aiutu di l'espressioni faciale è di i gesthi, traspene qualcosa di manera diversa. Stu cumpurtamentu ùn significa micca chì una persona voli metta. Hè probabili chì ellu crede in quellu chì hà parlatu, è in questu mumentu ch'ellu hè ingau. Per esempiu, se l'interlucutore prubleta a frasa: "Di sicuru, definisce ne definitamente" - è mentri soli torna u so testa versu a dritta è a strada, è ancu davanti, u probabilmente ùn hè micca da fà. Se a persona cù quale avemu a cumunicazione cumincià à parlà più velozmente o in un altru viaghju aumenta a distanza - parte per un passu, hè eliminatu - questu, in tuttu prubabilmente, significa: ellu ùn veramenti ùn accunscenu cun noi. Eppuru in certi casi, per quessa, insegna chì vole avè cambià u sughjettu, u sughjettu di a cunversazione hè spavintosu per ellu. Sì u corpu di l'interlucutore avanza, assicudia - hè interessatu in a cunversione è hè prubabile d'accordu à a pruposta.

Eccu i pezzi

Perchè a ghjente chì spessu prublemi in modu attenti? Cumu si? U fattu hè chì in ogni unu de noi ci sò parechje persunalizazione, chì ùn sò micca sempre entre noi chì vulianu leghje e persone cum'è un libru apertu, devenu bisognu di chistu stu fattu. U psicologu americanu Eric Berne hà scrittu annantu à u fattu chì un zitellu cunisciute in una persona - a nostra idea di ciò chì eremu in a zitella. U principale hè una impresa cullettiva, un tipu di photobott di i genitori, è l'ughjettivu hè un manicu calmatu è raziunale di a nostra vita. Quandu, per esempiu, avemu prumessu di qualcunu per vene in una festa, partemu da a pusizione di u zitellu internu, chì vole di divertisce. In ogni casu, u regnu di u guvernu sò stati disposti in manu di u nostru Parente è impedisce induve esse sceltu in vigore di l'esame. U studiu di l'interlocutore, hè assai impurtante per vede in un niño internu, chì hè a so parte immediata, respunsabule di emozioni, spontaneità è vitalità. Per trattà a so cumpagnia, pudete pruvà à intesu di imaginaru cumu sta persona era in a zitella. O dumandate parechje questioni nantu à questu tema. E imaginate quandu u so interlocutore era trattatu da i so genitori, finu à quandu eranu attenti, intelligente o strette.

Cumincianu cù sè stessu

Qualcuno chì era, qualchissia persona interessata à leghje pensamentu o emozioni avissi da principià per stendu studiente. Fighice u vostru propiu signali non verbalici, sintia diversi persunità, observe oltre. Solu dopu chì hà studiatu studientu sè stessu, puderà capisce ciò chì succede cù l'altri. E, sicuru, in stu casu hè impussibile di fà senza amore. Se ùn avemu micca piace ciò chì avemu da studià, hè improbitu di esse un risultatu. In generale, misantropamenti ùn sò micca permessi per entra à questa aria di cunniscenza.