Temi è sbagli di una matrice sola

Ogni donna hà u dirittu à a felicità personale, una famiglia forti è à l'amore mutu. È ogni donna soità cun ella. Ma micca ciò chì in tuttu a vita si sviluppa, cumu l'anu vulutu è micca chì ogni donna hà un affari cun un final feliç. A menzione a rilazioni finisci in parting and break, è a donna reste sola cun u zitellu in i so bracce, è à volte cun duie. Avà hè una mamma sola, è cum'è parechji credi, questu hè u scopu. I teme è i sbagli di una madre sole, avemu da amparà da sta pubblicazione.

Temi è sbagli
Chì sbagli ti faci una sola mamma, chì tipu di teme chì hà, è hè pussibule per evità ste errelli? Avemu da aiutà à truvà a forza in nimu, per capisce tuttu ciò chì hè accadutu, di principià "da scratch" è si move à una nova vita. Avemu bisognu chì una mamma sola, ùn hè micca una mamma malva, micca una famiglia fierida, ma solu una famiglia incomplete. Ci hè parechje esempi in a famiglia chì hè custituita da mamma, babbu è zitellu, a maiò parte di a cura è a crianza di u zitellu hè fattu da a mamma. E in una famiglia chì tutti sò disprezzu, mamma - perchè u maritu hè infantile, dadu perchè ùn hà micca l'uppurtunità di campà, perchè ellu vole, è ùn ci hè nudda libertà, u zitellu perchè e disposti sempre di i genitori.

Pudete diventà una mamma sana è micca male? Dopu tuttu, per parechji fimmini, u divorciri hè solu l'ughjettu per questa situazione (ritmi, insulti, umilazione, mancanza d'amore, etc.) è diventenu novu. Dopu tuttu, e persone tendenu à sbaglianu quandu elle a persona sbagliata, andonu in a porta erretta, dicenu i paroli sbagliati. Ùn impedite, è a cume principal hè di più avanzu, ùn sarà micca bellu. Dopu tuttu, u passatu ùn si pò cambià, ma hè pussibule di custruisce un futuru happy per u zitellu è per ellu stessu. Ogni donna hà bisognu à a seconda chance.

E sbagli di una mamma sia
E donne chì sughjenu un ziteddu solu sanu chì sfida è maternità hè per elli. I matri solitori, per via di a perdita di guida è di l'autoestimi di vita, anzianu i zitelli di i zitelli, mentre scurdanu di e so bisognu è di elli. E facenu un grande sbagliu.

1. Dedicà solu à u zitellu
Forsi ùn hè micca male, ma i matri chì anu tutta a so vive sanu à un zitellu, cum'è stata, stà à questu, è ùn si pò esse rializate cum'è una persona. Hè assai impastughli per elli à i so figliolu adulti ghjianu in questa vita indipendente. Tanti amichi anu rigali di alta à i so zitelli. I soggetti impurtentimenti pruvate à realizà à u so zitellu, privanu di u dirittu di sceglie è u prugettu. Di sicuru, u zitellu in a so vita hè u più impurtante, ma avete bisognu di ricurdari supra di voi stessu. Questu hè appiicatu à l'emozioni è l'apparenza.

2. Sentite un grande culpabilitu
Spessu, i matri soli credi chì sò culpabili di divorziu, è chì u zitellu ùn hà micca un patri. E regardless of the reasons for the gap, culpèghjanu solu nantu à questu. In fattu per quellu chì u zitellu speranza in una famiglia inferjuri è senza pare. A causa di mancanza di soldi, sò furzati per travaglià parechji ghjorni, è di sicuru, mentre chì i zitelli sò pocu tempu. È quandu ci hè tempu liberu, ùn si mette micca, ma dà u tempu è spende cù i zitelli. È cusì accade tutti a vita, sentenu a culpiscenza è a disprezzu, chì si palesanu in u sacrifiziu tutale propriu.

A donna sacrifizza assai à u so zitellu, hè in inherente in natura, ma ùn deve esse micca preghjudiziu è esse in u razu. Ùn hè bisognu di dedicà ogni minuti di a vostra vita à un zitellu. Dopu tuttu, questu modu chì mamma li dessi à u so figliolu un bon esempiu. Ùn pudete micca privà di e prutezione di libertà è vita persunale, ùn avete bisognu di ricunnosce solu u rolu d'una sola mamma.

3. U prucessu di crià un zitellu hè ridduzzione à a satisfaczione di e necessità materiale
Questu hè un desideriu naturali è naturali, ma unu ùn devi micca u spirituali. Una madre sola, cura di manera di vestitu è ​​di alimenta un zitellu, pò esse missu stu momentus impurtanti cum'è: l'educazione di rispunsabilità, amori, sensibilità, amore è cusì. Parlate à ellu più spessu, du tendernità è calidez in parechje, parole, in cuntattu. Se ci sò qualchì difficultà finanzià, questu ùn deveria micca a vostra rilazioni è u zitellu. Ùn ci sia dude chì vi educate una persona è una persona, ancu se vulete cultivà solu. Investite in l'attinente di u zitellu, amuri, cura è amore. Eccu l'uperazione più prufittu, in pocu anni riceve interessu in a forma di una figlia carentale è di un figliu aghju.

4. Pettànnu finiscinu a so vita persunale è restringenu u so cercolu soiuali solu à u zitellu
I matri solitori sò sicuru chì e so reunione cù l'amici, cù un omu facenu u zitellu soffrendu è ùn ne ùn li purtarè aligria, ma tuttu hè sbagliatu. À u cuntrariu, una mamma felice chì si sà satisfeita cù a vita purtaranu a so zitella di petitezza. Ùn appicca micca trà i so altri. Hè necessariu per andà in un locu è senza un zitellu, fate citativi è si ncontra cù l'amichi è fate qualcosa di voi stessu, u to amatu. A cumunicazione cù e persone, cun un omu vi ferà u scurdate di qualchi problema prublema, portanu gioia è dà felicità. È una mamma cuntenta, pò fà a so zitella felice ancu.

Ùn suppressione u scopu di invià un forte spalla masculina, perchè hè un esse intelligibilmente è naturali di sentite a cura di una persona estimata. E in nome di a maternità, ùn pò micca rinunzià tutte questu. Forsi un omu novu è un novu cunogene vi pò esse bisognu di sta famiglia. Ubligazioni chì anu realizatu da una persona pò esse divisa in dui persone. U picciriddu, cumunicà cù a mamma di a mamma, hà da acquistà novi cunniscenzi è esperimenti.

5. Ùn pigliate a sulitudine
Stu estremu hè peculiaru a mariti oghje. Dopu tuttu, ùn sò micca rkuprati, fisicu è moralmentu da e parolle di u passatu, è ghjutu pruvate di creà novi relazioni. In quessi situazzioni, i zitelli sò stati à l'aviani, è questu quì infiereghja i zitelli. Hè assai impurtante di truvà parechje equilibru trà e vostre necessità è i bisogni di u zitellu.

Avà sapemu da i sbagli è i teme di una sola mamma. Avete bisognu di sapè chì e donne forti pò crecià u so propiu figliolu. Ùn àbbia paura di prublemi è impedite, passene a vita cù l'orgogliati cun auturizati. Sò una mamma vera. E duvemu amà u zitellu è noi stessi. Be happy!