L'arti di dichjarà cumpiimentu

E parolle anu influenza grandi. In tempu chì a frase pudia cambià assai: a vita persunale, a carriera, l'attitudine in una situazione particulare. Pudizioni sò un arti sanu, una manera putente di influenzà l'altru o populu. Parirta chì hè più faciule per dì à una persona: "Avete bellu bellu oghje" o "avete manghjatu perfettament this difficult task"? Ma spera chì assai di noi avemu un veru orrurale di avè dicenu un cumprà per un altru.
Qualcuno chì era, l'abilità di dicisione puntuale chì u cumplettu cumete hè una skill necessaria o se vulete arti, se vulete cumprà u megliu risultati à u costu minimu.
Parlà di ciò chì impedisce à cumpurà, à superà i temaghji, à ùn fà micca i sbagghi è à l'usu di a saviezza pupulare "Una parola affettuosa è un bonu cat" per a scopi persunali.

Lezzjoni 1. Filosofia di cumplimenti.

Praising l'interlocutore hè un anticu artu. Sì, hè l'arti. In Oriente, hè ancu impussibili imaginate a cumunicazione trà l'associi, i culleghi, i famiglie è i soltu cunnuscini senza belli fraschi ornate è cumplimenti. A storia di parechji parsoni ci conta chì l'abilità di parlà cumpiacente per e donne, i rè, u rè spessu solu solu a destinazione micca solu di un pocu di pirsuni, ma ancu di i paesi sani.
L'uggettu di u cumplessu pò esse qualcosa: u desideriu di suscitarse simpatia, rinfurzà a reputazione, migliurà l'estatus soziale, influenza a situazione è ancu a manipulazione.

Ricurdativi chì sentite per sente quandu qualcunu dettava è hàete nutatu a vostra dignità è successu. Ricurdativi chì a vostra attitudine cù l'omu cambiò, secondu cumu cusì ciò ch'elli anu dettu. Avete sempre statu mirabile? Certamenti micca. Oghje cambiammu a nostra attitudine versu e persone, chì, ancu s'elli ùn inspirà micca fiducia, ma chì sò assai piacevuli à sente! Dicenu dinò a nostra biddizza, a nostra mente, a nostra abilità di sentenu profundu è sutili, annantu à qualchi qualità qualchì qualità, qualcosa, di a unicitati di i nostri pinsamenti.

Diventate un omu chì facilmente facilite una parolla, pudete. Pigliate accede chì u fattu chì un bon cumplimente hè sempre bè. Cusì, pudete gestionà e attitudini di qualcosa à ogni mumentu. Questu pò esse un guru di cumunicazione, è pudete ancu cumplementà a ghjente.

A lezziò. 2. Esperma amarga.

Parechji di noi pruvate di dichjarà cum'è cumplimenti. Perchè in questu casu ùn ci era micca reculse? Perchè ùn avemu i nostri amici paroli alcuni u indirizzu? Perchè eranu cusì avvicina par i nostri paroli? Perchè ùn avemu qualcosa incùmodu? Sì cumpunimenti sempre accumpagnati emozioni negativi, l'omi ùn anu da fà fin'à aghjustà cusì agradable à l'altri. Ma, si ci sò parechje persone chì maestru maestru di a fiducia di una persona, susciteghja u propiu spiritu è ​​aghjurnà à novi rializazioni cù una corta frase, in u prublema ùn hè micca in i cumplimenti, ma in qualcosa cosa.

Tentativu successu.
U timore di dì à quarchidunu un triviale "stu casu hè per voi" hè più spessu basatu nantu à un tentativu successu pocu successu. Forsi, una volta in a vostra giuventù, avete dittu à e cose parechji volte chì anu u capelli o l'occhi più belli, ma ùn anu micca riceve u mistieru di gràzia à u ritornu. Forsi i vostri tentative di parlà di i meriti di l'omu causaru indifferenza. Forsi i mio cumpagni ùn anu micca riguardu à a manera chì cumene cù i so successi.
Prima, strangely enough, assai persone simplicemente ùn sanu micca cumu cumplettu cumpressioni. Qualchissia preferisce finta d'ùn avè intesu, qualchissia ùn escevule cun forza.
Sì dite à l'omi l'oppurtunità di discutiri cù a vostra dichjarazione, averà fà. Se u vostru cumpendenu dubbiusa, a ghjente ùn preferite micca fà rendu à fà rispunse o rilatisce assai.

Per a prima volta.
Fate qualcosa per a prima volta hè sempre scary. Avemu a paura di l'ignurita, avemu involuntariamente l'avvenimentu più ordinariu qualchì significatu specialu è pigliate troppu in seriu.
U timore di dì à l'altru prossimu un cumplettu vene da a precicutazione è di scantu di ùn avè ottinutu una ricenza decentu. Parechje persone vulete senti à risponderà micca "grazii", ma una lista completa di i so meriti.
Fate qualcosa per a prima volta ùn hà micca bisognu di fucalizza troppu cura nantu à questu avvenimentu. Vulete ammuccià a mancanza di sperienza? Date u vostru primu cumpliu cum'è un salutu ordinariu.

Ci sò parechje reguli semprici chì vi aiutà à soprassi di u timore è di a vargogna prima di l'eserciuta di dicenu un cumplimente.
1) Dite un cumplimente, dile à a persona chì si situeghja davanti à voi. Ùn tate micca di riabilitari davanti à quelli chì in u passatu ùn hà micca apprezzatu i vostri sforzi.
2) A cumpagnia ùn vi micca obligatu à nunda. A cumpagnia à una zitella ùn hè micca una offerta di una manu è un core, un omu ùn hè micca dispostu di fà una relazione intima, ùn hè micca una dichjarazione d'amore.
3) Dici un cumpurtamentu ùn hè micca per l'admittimentu di scunfitta. Quandu diceraghju qualcosa bè per quarcunu, ùn significheghja micca chì site troppu.
4) Dicenu cumplimenti, ùn deve micca fà introduczioni longu è cunchiudelli prufunnii.
5) Dite cumpientu chì avete piacevule à l'altri populi, chì significheghja chì questu attu ùn deveria micca scunvutu o vergogerie.

Lettone 3. Cumu per esse egli sbagli.

Ùn ci sò standardi o mudelli in generale chì vi aiutanu à creà un cumplimentu universale, chì intervenenu solu è sempre. Ma ci sò parechji sbagghi, senza chì quandu puderà assicurà facilità in u travagliu di travaglià per esse una persona piacevule.

1) Ùn viulenti.
Ci hè una grande diffarenza entre cumplimente è flattery, sta diffirenza hè sentita da a maiò parte di a ghjente. Avanzate da u principiu chì l'appiccicate hè uguale à i menti, è e falsi mentri evoca l'emozioni alluntanati da i piacè. Piacimenti pudianu embellish the truth, ma in nisun casu ùn deve micca contradicienti.
Ddu un omu calba un cumpensatu di a capacità di cura per u capiddi hè ridículu cumu pruvate per paragunà una donna cun una figura fatta di grassu cù una ballerina. Se ignore sta regula, ci hè un gran rischiu di esse chjappata un sciabante chì ùn saria più fiducia.
2) Semu assai specifichi.
A cumplimentu deve esse diretta è specifiche. A dicenu "Tutte e donne sò tantu bellissima" hè una mala opzione. "Sò bellissima" hè a decisione bona. Ùn hè bisognu di generalizà, ma vale degnu chì ghjustificà a vostra opinione, questu causa di più fiducia in i vostri parole, in particulare per u persone scurratu.
3) Sinceru.
Solu simplicemente dice piacenu parolle à a persone chì simpatisce. Ma in vita, ci sò diverse situazione, quandu avete bisognu à cumplimintarii ùn solu à quelli chì amate. In questu casu, vale de nutà un prublemenu innegable - un bon bonu, un discorsu cunvince, una cena deliciosa.
Be educatu, apertu è dite ciò chì vede, aiutà à aiutà à qualchissia a to side.
4) Sia cunciziu.
Un cumplettu bonu hè scrittu. Questu ùn hè micca un paratu congratulatu o laudatori. Un cumpratu pò esse di parechje parole curtas, nè più. Ci hè un gran rischiu chì senza l'experientia propria è senza certu capacità, puderà simplificheghja per a fine di a frasa è esse dispunìbule in una luci pocu attraente.
5) Scene più bè.
Se pensate chì hè bè à e persone o cunnosce una persona chì vulete dicerà un cumprà, affiche di qualcosa più di quelle nantu à a superficia. Invece una nova compra, menzionate a capacità di sceglie e cose cù u gustu, u talentu à vede grande in ogni circustanza o di creà cusimintesa ancu in casi senza aspittà. Parlà di e virtù chì si trovanu darrere a compra normale di un vestitu o un vittura.
6) Aduprà u cuntrastu.
Per ciò chì pudete micca esse suspettatu di insincerità, dicemu cumplimenti à l'altru in cuntrastu di sè stessu. Dite chì mai hà sappiutu di mantene i papaghji in modu, cum'è un societtu. O, chì hè più difficiule per voi per scrive un discorsu quantu per natà un fiume in contru à un amicu.
Evite paragùni troppu esageratu, parlate di e cose simplicità è ovvia, senza mutivu di a dignità. U cumplessu di una persona sicura, cunuscenza di e so difetti è pudendu celebrà a dignità di l'altru, hè apprezzatu.
7 Dì ciò chì vulete senti da voi. Quandu a ghjente fate l'attuali, stanu aspittati per l'appruvazioni di l'altri. Dàtene l'oportunità di divertezza u so successu stessu.
8) Ùn serà micca intrusive. Ùn ci hè nunda pisottu d'una persona chì molti à l'altri cun cumplimenti ambigghichi o cumplimenti chì implica una risposta. È ùn ci hè nunda di megliu chì un omu chì pò esse mudificatu cù u surrisu per nutà qualcosa bè in tutti quelli chì u circunna. Ùn hè bisognu di stampa di a persona à u muru è fate a lista monotonosa di a so ustettanza di dignità, avete causatu emozioni negativi. O facenu fàciule, o ùn fate micca à tuttu.
9) Ùn vi scurdate di voi stessu. Praise other and never praise yourself is very harmful. Questu ferà un forte sensu di inferiorità. Dìite à l'altru di i so vantaghji, ùn si micca scurdatu di u vostru propiu. Avete assai miseri, chì altri ùn sò solu sognu di ricurdà di questu ghjornu. Praise per ogni successu, per ogni passatu significativu. Questu avete aiutu per esse ugguali ancu cù a persona più riescita.
10) Treni ogni ghjornu! Mark in ogni persona cù quale hè ridduzzione di a vita, qualcosa bè. Avvisu qualcosa novu in vechji cunnuttini. Fighjate per un'epuca posite in tuttu. Allora ùn averebbe micca mancu un raghjonu per dì un cumplimente, è u mondu pare pare assai amicable.

Lezzjoni 4. Selecciona u bage.

Avà, quandu avemu cunnisciutu, siddu ùn sanu micca tutti, da un grande affittu nantu à l'arti di dichjarà cumpiacenza, ùn deve esse elettu à i persone à quale li fate. Quale hè questu? Solu amici? Solu necessariu? Qualchidunu?
Vi risponde solu: tutti quelli chì u circunna. Cumplimenti à i parenti è anu vulutu permettenu mantene una relazione evenale è tèbia. A cumplimenti à i amichi vi aiutà à rinfurzà a amici. Cumplimenti à i culleghi flacciate l'angula aguda - truverete assistenti induve ùn avete micca esse stimatu. Cumplimenti à l'autorità, se vi u dirittu d'oru, vi descrieranu cum'è una persona aperta è intelligente chì entende. Capisci?
Ùn cuntate i cunsiquenza di a vostra cumpletta in termine di prestazioni. Ùn pudemu micca sapè cumu a nostra vita darà u turnu in u prossimu momentu. Forsi sì u ricordu di una chjesa nua chjave nica chì dettu qualcosa cosa piacevule nantu à a strada, o un omu chì ellu vanta per esse attentu à una dama, ùn importa micca. Forsi, l'aiutaranu à dà u papatu necessariu o sceglie quarchi cosa à a prublema di avere. Avà prima o dopu u regula tornanu à voi.
Ùn fate micca mette per ottene cumpressi, ancu s'ellu hè u sughjettu di a persona chì marcate cun palora. Hè sta scopu chì porta u grandi beneficu.