I primi animali di u paese: Quante mascotas chì sò Vladimir Putin anu

Vladimir Putin hè un amatori famoso di u mondu animali. L'Internet hè replete cù e so ritmi cù diversi criaturi viventi: da u pollulu à u tigru. E qualessu tipu di animali domestici sò furtunati per vede in i patrimoniu di u presidente?

U Labrador di u Paese

Black Labrador Connie Polgrave (o Koni) meritava un titulu di "U primu ghjacari di Russia". U pitone hà a so propria pagina in Wikipedia, a so image apparecenu in a cumpetizione di a rivista Ogonek, ma a sensazione vera hè a attività littiraria di u guardi di quattru pattini di u presidente. In nomu di a famiglia, u libru "Dicià Kony" hè scrittu, induve a vita di Vladimir Vladimirovich hè presentata da l'uce di un cane. Naturalment, dopu l'apparizione di Koni in a famiglia di u presidente, i labradorsi negra hanu divintatu cumminzioni senza precedente entre i Russi.

Dopu un pocu dopu, Koni hà distinti cum'è principiatu à dà nascita à a notte prima di l'elezzioni parlamentari, chì pruvucò u tardiu di e coppiu di Putin à l'stazzione di vota. U cuccioli di u cane amatu u presidente hà cunsicutu in mani fiduali. Unu di i cani hè stata trasferita à u residente di a righjoni di Rostov Alexei Belevets, un'altra aiuta à u gruppu di rescue, è l'ultime cadice di a caterva hè educatu da Katya Sergeenko, nascita in Smolensk.

Connie hà parechje assai storia. Per esempiu, una volta durante una reghjilla ufficiale u cane scorri à e bonne da a tassa davanti à u lugnu di u buffet. È una organizazione di ghjuventù hà nominatu Labrador per a candidazione di u succissore di Vladimir Vladimirovich in l'elezzione presidenziale. U cane hà puntuatu più voti ca quanti candidati "reale". In u 2007, i residenti di San Petesburgo piglionu l'iniziuzione di mette in iardia un munumentu à u Labrador di u Presidente. Ricertamenti, l'idea hè stata embuntalata in a realità.

In u 2000, Vladimir Vladimirovich Labrador hè statu prisidutu da u Ministru di u Ministru di i Medici d'Urgenti. In u 2014, i cavalli cavalcò micca in a pubblicu, è i ghjurnalisti assumenu chì u cane hè mortu da a età vechja.

U difisu búlgaro

A visita ufficiale di Vladimir Putin à Sofia in u 2010 hè stata sorpresa bellu, u Primu Ministru búlgaro detti un cumpagnu un cucciulu di u Pastore Bulgare (sò ancu chjamati cani di Karachan).

Puppy hà fascinatu da Vladimirsu Vladimirovich, chì l'abbandunò immediatamente è u basgiò. À l'scelta di u nome di u cane, un cuncorsu hè annunziatu. Trà e migliori di alcunelli proponii firmati à Buffy. Hè stata inventata da una giovane Muscovite Sokolov Dima. U capu di guvernu hà pronto invitatu u zitellu à a so casa in Novo-Ogaryovo, induve ellu introducesu u pastore.

Putin hà dettu ancu chì Koni riagituò positivamenti à u novu amicu è ancu permette à u zitellu à rimbombante per l'ore. Nuddu era surprised quandu Buffy diventò l'héroe di a canzone "Just give the puppy's premiere", chì era realizatu da Avtoradio.

Stranger per origine, donna russa per fattu

U terzu cane in a casa di Putin era a bellezza japonaise Yume (chì traduce per "Dream"). Yume, appartentatu à a razza d'Akita, pò esame u gratitude di l'autorità nipuranti per l'assistenza di u Ministeriu d'Emergenzi di Russia in l'eliminazione di e consigli di u monstruosu terrimotu è di u tsunami in u 2011. A razza guadamò a fama dopu a liberazione di u filmu soulful "Hatiko".

In u 2013, u Yume di un annu per quellu chì hà cresciutu significativamente Buffy diventenu participanti in a sesión di foto cun Vladimir Vladimirovich. Comu Koni, Yume spessu accumpagnò u presidente in riunioni ufficiale, è in u 2016 durante una entrevista cù u Giappone, u cane addiventà un veru highlightu di u prugramma.

Small receptor

In più tardi, à l'uttobre di uttùviru uttobre di u 2017, u presidente turcomanu Gurbanguly Berdimuhamedov, in una reunione in Sochi, prisenta u prisidenti russu cun un cucciu Alabai o, cum'è ancu chjamatu, un lupu. Putin era tantu tuccatu chì pressu u zitellu à u so pettu è u basgiò. Sembra chì a residenza presidenziale serà rimbursatu cù una petra più. In prima anu scrittu annantu à u scandalu per mezu di l'utilizatori di a Redescu, chì civerò da culle di u cucciulfu datu à Putin - quì.

Toothed and dangerous

Un pocu tempu in a residenza di Novo-Ogaryovo anu stati una veru tigresse. Un petit tigru tigre Ussuri in u 2008 fù presentatu à u capu di statu per u so anniversariu. Dopu un tempu, a tigara Masai chì era giandu era trasferitu à u zoo di Gelendzhik. U presidente hà dettu chì Masha hè u rigalu più inoltri in a so vita.

Ma i leopardi dati da u presidente di u Turkmenistan in u 2009 ùn stà micca in a residenza di u Putin à tutti - eranu trasferiti immediatamente à u zoo.

Artiodactyls

In u 2003, Yuri Luzhkov, chì in questu tempu hà postu l'alcuni di Mosca, prisentatu un rigalu simbulu à Putin in onore di l'annu di a Capra. Una bonita capra bianca, Vladimir Vladimirovich, chjamatu Tale.

E in u territoriu di a residenza di Putin cammina paddling Vadik. U capu di Tatarstan prisenta u mini-cavallu à u presidente. U cavallu hè veramente chjucu: solu 57 centimetri à u cimi. Ma assai relazioni sò culligati cun ellu. In particulare, u poney chì supposedly originaru l'alcuni alcuni Chip. Allora hè stata trasfurmata in Seeds, è com'è u risultatu, cù l'affissà facilità di u so cumpagnu Lyudmila Alexandrovna cavallu miniatura hà iniziatu à chjamà Vadik. Eranu rumuri chì in a residenza di Putin Vadik fù chjamatu un sposu o un campu di campu, è i poney eranu cambiati novu. Per i ghjurnalisti, l'animali era sempre Vadik.

Guild of horses

A passioni di Vladimir Vladimirovich ùn hè micca nova. È ogni altru ufficiale, in vigilia di a riunione cù Putin, ricorda stu fattu è presenta a capu di l'statu cù un corcu più pridnu.

In u 2000, Putin prima prisintò u trottu Oryol. L'annu dopu u stable era rimbursatu cù un sementalu di u genaru Akhal-Teke razza Nagar. In u 2002, u capu di u Giordanu hà fattu u prisidenti russu un rigalu riali: tres cavalli arabi valendu assai metri di dolore. Da una presentazione generosa tali hè stata abbandunata. In Nalchik, Putin hè statu prisintatu cun cavallu chjamatu Kazbich, è u capu di Kirghizia presenta un stallone di una nova razza chjamata Gyulsary.

U presidente russu accunsentisce chì anu rimettulatu i cavalli, è in i cursi di cavalli aduprate da i cavalli, "vola nantu à a so testa". No tutti i cavalli sò stati à vintu in u maneghju di u presidente. Alcuni anu mandati sottu a tutela di specializei, altri èranu datu à a racchetta. Ma parechji cavaddi, sicondu l'assicuranza di l'estremità di u presidente, sò cumpagnia di Vadik in i stacci Novale-Ogaryovo.