Ricette di ricetti tradiziunali

E nostre mani sò spessu affruntanu di diverse influenzi esterni. Pò esse a temperatura fredada, chimichi chì sò parti di quessi chjappi, a pelle di e mani pò ancu ascima in l'aria. A manu di e donne è sicondu a manu secca, crachata, aspetta è rutti, unnesses untidies date l'età di una donna, invece, sò spessu aghjù anni. Medici Alternative si tratta di pruvà manicure pè e cosmichi ricetti chì ricergani, nutificà a pelle è aiutà à longu a so bellezza è a ghjuventù.

Comu basa di tutti i ricetti folki per cosmettii di l'u mano, i rimedii naturali simplici sò utilizati, chì sò in ogni casa, o quale ponu esse acquistatu in una farmacevule. Per piglià u megliu effettu, i ricetti pupulazioni sò ricumandati per esse usatu regularmente, per un longu periodu di tempu. Da u tempu à u tempu, i prudutti di a pelle puderanu cambià per avè l'addiction.

A medicina tradiziunale vi ricevi i ricetti seguenti pè i cosmichi per unità è e mani:

Mascara per amparà a pelle seca di mani è i mandà.

Per preparà a maschera ne avete bisognu di una cullizzioni di sal marina, culletula di soda, una culloca di zucca di limonu, una culloca di crema agrumi o crema. Traspendu cù cura tutti l'ingredienti. Prima di appruvà a mutazione, fate un bagni caldo per e mani, per questa ci hè bisognu à disolvi una cullizzioni di soda in un litru d'acqua. Dopu à quessa, a mascara chì deve esse appiicata à e prublema di e zocca di a pelle di e mani è impresa in un film o mette in guanti. Ùn ricerete u maschere per una ora. Lavute a to manu cù acqua cale, senza savonu è applicà una crema grazia. Cù una pelle particulare brutale, fate una mascara ogni ghjornu.

Mascara per u rinfurzà i unghie.

Pigliate una mezza vittura d'oliu d'oliu cù a mezza u succu di limonu è sei olii di iodu. Ogni ghjornu à deci minuti per guardà i unghji in a mistura. Dopu quessa, i furuni anu da esse squanditatu cù una napulita o lavande cù acqua senza savonu.

Mascara per rinfurzà i unghji è amulante di u rotulu okolonogtevogo.

Trimate u limonu à a longu in quattru pezzi. In un lugule di limone per guardallu tutte e unghie d'una mano, in altru fasciu di limonu per guardà tutte e unghji da a seconda manu. Mantene durante deci minuti. Pigliate e mani l'acqua cale senza sapie. Per unghji ùn anu micca separatu è avete un bellu matte biancu, u procedimentu deve esse ripetutu trè volte à simana.

Mascara per mani secchi è astrizzati.

Ogni ghjornu appieghjanu à a pelle di u succorsu di manu da baga di viburnu, cranberries, araldo, aranciu, ossi, aranciu marino, girasoli, gerriera. Ùn ricerete u zuccu duranti deci minuti. Pigliate e to mani cù acqua cale senza savonu è appliice una crema grassusa nantu à elli.

Mascara per a pelle seca di mani.

Furmà dui patate mediani in un uniforme. Egli cù a buccia in una petite quantità d'acqua chì sò stati brewed. Aghjunghjite una mità di vetru di crema agria o crema grassa è una culloca di l'oliu d'oliu o sallai. A massa risultatu hè diluzata cù acqua per una consistenza di a crema agria. Apply the mask to the skin of the hands. Pozzu nantu à e vostre mani guanti o sacchetti di plastica è ricchezza. Aghjustate a mascara per quaranta minuti, dopu chì lavane in manu cù acqua cale senza savonu;

Mascara per mani secchi.

Pigliate l'acqua chì a patata hè stata rapida, aghjunghje un vetru di latte à grassu è trè zucchiole d'oliu d'oliu. Puscede e mani in u caldu per vinti minuti. Ùn pigliate micca u rinfrescante a mascara, fate e so mani cù un napkin.

Mascara per blanchizendu è sfracicatu a pelle di e mani.

A mezzo un pacchettu di quagliu cottage à grassa fatta cun una culloca d'oliu d'oliu o di qualsiasi altre mantellu, aghjunghje trè zucchini di limonu o pompelmo. Rinfria e mani nantu à a so mascara per trenta minuti. Pudiciu sacchetti di plastica in i vostri mani è i riccheghje. Dopu à questu, lavate e mani cù acqua senza sapie.

Mascara per brittle unghie.

In una cullizzioni di grassa agria, aghjunghje una cullizzioni di pappuluzione russa. Applica a mascara in i unghji è lavate dopu à deci minuti. Aduprà a machina di ghjornu.

Mascara per a pelle seca di mani.

Piglia una banana, aghjunghje una colazione di u meli è dui cullizzioni di l'oliu d'aliva. Mascara ponu nantu à e to mani, mette nantu à i sacchetti di plastica è ricchezza.

Mascara per hidratassi è nutrizente a pelle di e mani.

Maturà u guccini d'ova cù dui cullizzioni di l'oliu d'aliva è una colina di melone. Applica a maschera à a pelle di e mani è mette in giru. Pigliate una mezzu ora. Pigliate e mani l'acqua cale senza sapie.

Cream per a pelle di mani spluttata, craqueru siconda.

Mudellate un bundle di pappacciu frescu è un munzeddu di basilica à un statu purcinu. Pouru a mistura resultante cù a mezzo d'u vetru d'oliu d'oliu è di girasole. Poi mette u mischju per una simana in a frigoristica è stirate in ocasioni. A crema ùn deve esse aplicatu ogni ghjornu in mani è unghji. Ùn lasciaraghju micca.

Cream per a guare di cracke è ferite nantu à a pelle seca di e mani, cum'è per unghie chjavi.

Pigliate una parte di u cacao, duie parte di l'oliu d'oliu, infundutu à a radice di u licorice, è aghjunghje una cucaraina di l'oliu d'aranciu mari. Pone a mezcla in u bagnu di acqua. Tutti l'ingredienti mischjustizia è fresca. Stir the mixture for a day before solidification. A crema debe ponu in un putru è ponu in manu ogni ghjornu. Dopu l'applicazione di a crema nantu à e vostre mani, duvete betsu guanti.

Cream da cracke, "pimples" è irritazione di a pelle seca di mani.

Pigliate e listessi parte di ammonia è glicerina, fate in una buttiglia cù una strappa stretta. Agiteu a crema appena prima l'usi. Applica à lavà, mani in bagnu varias volte durante u ghjornu.

Cream per a prutezzione di a intemperia di a pelle di mani in u invernu.

Pigliate e leiechi parte di etyl alcohol, ammonia, glicerina, acqua. Aggiuncinu quarchi putti d'oli essenziali di limonu. Ogni ghjornu, trasfurmassi a crema in a pelle di e mani, particularmente prima di andà da fora.

Cream per a guarezza, nutizie, i moisturizing e smoothing a pelle di e mani.

Si mischjani sei speziosi di oliu di coconut, cinque tasse d'oliu d'oliu, duie zucca d'oliu d'amandula, una culloca di cera d'abeja, è messe in un bagnu di acqua. Calami finu à chì l'ingredienti sò cumposti cumplessi. Aghjunghjite à u mischju una cullizzioni di borax, dissolutu in dui settimani di acqua. Eliminate u mischju da u calore è aghjunghje finu à chjappè. A crema hè aduprata per a intemperia forti di a pelle di e mani è per amulandre a pelle di i tacchi, i ghjinochje è i mandà.

Cream per manu secca.

Pigliate dui cullizzioni di u meli è e trè zuccheti di soia brutta, aghjunghje un batzaru di olii essenziali di limonu. A crema avissi da esse aplicatu à a pelle di e mani ogni leve per una ora. Dopu d'questu, e mani pò lavare l'acqua senza savonu.

A medicina tradiziunale dispenserà un modu effittivu di i cosmiculemi per a peddi di e mani è di unghji, chì ponu esse un cuntenutu digne à qualchì modu cunnisciutu per u cura di a manu. Per prevene è tratte a furia scorciata, secca è bracce, a medicina di a famiglia si deve esse usata regularmente.