I primi nasciti diferendu da u sicondu

Fighjemu da u principiu: u principiu di u pene è precede da a fase di e pratichi preparatori, sò dèbili ca i veri, apparentanu da u tempu, cù grande lacuna. "Debutante" ci anu bisognu bellu chjucu, è ei matri ùn anu avutu.

Stu piriu dura solu 7 ore. Per a prima volta e pratichi preparatori pò esse ritardate, chì significa chì impediscenu à a mamma futura per avè un restu è a guadagnà forza per l'upcoming "travagliu". Allora u duttore metterà un medicamentu sedante per a capacità di dorme. Per ogni matri, a prima, secunna nàscita sò solu pirsuni, detti - in un articulu di u tema "I primi nasciti diferendu da u sicondu".

Questa succorsa si a fasi di i cuntrazzioni preparativi hè longu è fatta di a mamma expectante o fluidu amnòticu curruzzione ahead of time. In questu casu, u duttore darà un rimediu sedattivu per permettenu di restà è restaurà u ritmu. Cumu ancu chì da u tempu di u nàscita di u cervicu, a mamma di u "debutante" ùn hè micca pronta, per quessa, ùn si tratta micca è ùn scurzanu. In questu hè aiutatu da cuntrazioni: sò diventate è intense. Sutta a so azzione, u collu hè amatu, scurciatu è ligatu apertu. U collu s'assumiglia à un tubu cun 2 constrictions: u primu "cierra" l'intrada à l'utru (quì, u zitellu hà nata à l'acqua amnotica), è l'altru - a "exit" per andà. Hè sta stissa constrezzioni chì porta a maiò pisu durante a parturientu: hà da aperta più è più per chì u babbu passesi. Per a clarità, imagine un globu à l'acqua (l'uterus), a pierna (canali cervical) di quale hè attaccata cù dui strings (internu è disturbiu di u cervicu). U primu periuvodu per "inexperienced" omi duranu 12-18 ore (questu include 7 preparatori), durante u prossimu nàscita hà 6 a 8 ore. Per a prima volta, u ritmu di i pelei in questa stadiu pò viole di a natura, diventenu curretta, irregulare, è u cervicu chì un risultatu ùn hè micca apartu. Allora u duttore principià per preparà u cervizu cù l'aiutu di i medicini, per esempiu un gelu, chì includenu elementi biologichi attivi - prostaglandini o vandali cù sustanzi chì rilegge e so musculi.

Accumenza cù u mumentu di l'apertura di u cervicu è finisce cù u nascita di u zitellu. À questu tempu, i pudeti sarani più intensi è i tentativi sò aghjuntu. U capu di u lavuratu in i musculi di u pianu pelvic di a donna, rindia l'endemisioni nervi, da ellu hà un scopu sottopassoate à stiffen. U secondatu dura più longu per "debutanti", da 1 ora à 2. Hè in parte per u fattu chì in a donna diventanu momu per a prima volta, i musculi di u pianu pelviu, i tessuti perineali sò menu elàstici, chì significa chì ùn sò micca disposti à stretch è esercitu più resistenza à a nascita di un zitellu. Per questa causa, u traumu di u canali di nascita in "debutant" succede 2-3 volte più freti. Per impidiscia questu, u medico resorts à u disettu di tissuti. U terzu pirìudu hè u natuvu di l'afterbirth. Accumenza cù l'apparenza di u zitellu è finisci cù a nascita di l'afterbirth (per quessa, a placenta cù a fugliale). U terzu piriu dura dura à 5-10 minuti. Duranti stu piriu, l'utru hè ridduzinu, si pente versu u livellu di u zuccadoru, chì hè per quessa a so cunnessione cù a placenta hè spizzata, esfoniate è, cun l'aiutu di cummattimenti, hè espulsu per andà incù i membrani. Ùn ci hè nudda diferenza particulari in cumu "inexperienced" è "mparu" spirimintassi sperienze stu piriodu, nimu. I nascuti ripetuti naturali sò e so peculiarità propiu. U muvimentu abdominativu anteriu è iu di u muru uterinu in questi futuri mariani sò menu elàstici, cusì u capu di u zitellu, chì hè vicinu à a sera, finu à u principiu di e battelli, pò stà sicondu mobile à nantu à l'intrada à a pelvis, in quantu à pressu à questu, cum'è duranti u primu mandamentu. Per via di questu, una donna ùn senti micca cum'è ella "speranza cede" - in norma hè di 2-3 simani di prima di u nascita. Cervix durante ei ripens faciule è più veloce. L'eccezzioni seranu solu ei futuri mariani chì anu rimettutu u gravellu gravu in i nascuti di nascita. Fortunatamente, ora sti situazzioni sò raras. Sì e rupti di cervica sò tutte e so larga è ùn guariscenu micca o una cicculata ciccione in u so locu, i medichi diretanu a donna à a cesareà planeata. A divulgazione di u cervicu durante u travagliu rivoluttu hè più rapidu è prende un media di 6-8 ore. Simultanjamentu cù i primi battatti, sia l'apertura è l'accensiunzione di u cervicu.

A causa di u fattu chì anu ripirtu annantu à più veloce è l'uparazione quandu e cuntrazzioni saranu dulurosa ùn dura micca longu, a necessità d'anesthesia serosa ùn hè sensu spessu. Se u zitellu chì nascinu ùn supira sopramente l'altitudine di u primu è hè giustu, u 2u periodu di travagliu passa ancu più rapidu . U zitellu passa "à u traggiu viottu", è se per a prima volta da u mumentu di a divulgazione tutta di u cervicu prima di u nàscita di u zitellu sò generalmente da 1-1.5 oghji, da 20-30 minuti dopu. L'analgési è usatu più frequentu per l'analgesia, sò injected intramuscularly o intravenously. U danni à u cervice è u perineu in u travagliu ripetutu è menu cumuni ca a prima volta, basta chì i tessuti rotulati ùn sò micca inflamati. Certu, ogni embiu è u pene è una prova per una donna. È u primu ghjornu, basta ch'elli si svilupparu naturali, anu sempre sempre in a memoria di a ghjovana mamma com'è un travagliu difficiue, mentri l'ultima permettenu un sensu di moltu tensione è fatica. Avà sapemu chì u primu partitu différence da u sicondu. È i figlioli, da u fattu chì u muvimentu duranti u canali di nascita hè più veloce, sò più ghjornu più attivi è megliu piglià a pene à a prima alimenta. Sicondu ogni ughjettu successivu aumenta u risicu di purgà in una ghjovana mamma, a cundizione di i genitori spirimendu in a terza stadiu di u travagliu è in i primi linii dopu à a so graduazione, u duttore è a partara hè particularmente vigilante. In i primi ghjorni dopu ripartitu di partenza, certi donne analizanu una cuntrullata dulurusa di l'utru, quarchi anca necessitanti d'analgesia leve. Invece, sti sentenzi passanu rapidamenti, è menu fatica di u prucessu è l'asperanza acquistata cù a cura di i primi aiutati aiuta à e donne per fighjà più forte.