Chì ùn pò micca esse fatta durante a gravidenza - signa pupulari


A maiò parte di e superstiche è associati cù a gravidanza ùn anu micca una spiegazione logica, ma assai donne prefessu seguitanu. A situazione stessu - più vulnerevule di u solitu - tocca à preca. In quellu chì pò esse micca fatta durante a gravidanza, i signi di u populu sò inescuvati. Sottu hè solu una lista incompleta di signali è supersticionesi assuciati à u gravidenza.

In i primi mesi di gravidanza a donna hè a più prufonda. Questu hè incontestable, perchè hè in questu piriudu chì i fasi più impurtanti di u sviluppu di u fetu s'hè fattu, è u risicu di a fine di u gravidanza in u primu trimester hè più grande. Dunque, a superstition più impurtante à questu tempu hè di mantene a vostra pusizioni in secreta da tutti. Forsi, questu hè l'unica credeva populari chì i medagami muderni ùn argumentanu micca, è ancu soporta. U fattu hè chì u gravidenza ghjè un grand sacramentu. E mentri a natura ùn hè micca attribuita à stu sacramentu per esse evillita à l'altri (quandu u stomacu hè divintatu) - hè megliu micca di publicità. Bonu, almenu, ùn hè micca agisce per quellu.

Dopu à quelli ghjorni chì e donne travagliate duramente in u campu, a crede chì una donna pregunnida ùn deve micca tombu una serpente hè cunservatu. Allora era ligeramenti trasfurmata. Invece di una serpente, una corda hè apparevuta, chì una donna ùn deve micca passatu o passa sottu. Inoltre, "micca in onore" sò u filu. Hè per vena è di tàgliu à una donna incinta, sicondu i signali populari, puru ùn pò micca. Hè cresce chì u cordone umbilicale hè strappatu in u colpu di u zitellu è pudete suffocate à u nascita. I medichi credi chì a cose, triccò è questi cumu acte positivamenti è calmendu à una donna in pusizione. Solu l'elementu principalu ùn esse di soprappiti, postu chì sughjettu in un locu per un pezzu perchè l'oxigenu spiccau à u fetu più difficili.
Ci hè una crede chì e donne chì hà embarassati ùn ponu micca manghjà carne di cungi, perchè chì u futuru figliolu ùn hè micca cobard.
Ci hè ancu assai signalli di u populu assai contradicanti. Allora, sicondu unu di elli, e donne chì parevani embarassati sò pruibbuti à vedere i lecci, per ùn avè partutu un zitellu. Ma hè ancu u precepte precisu di a supersticione chì quandu una donna pregnant si fasba i fiori, u so figliolu sarà bella.
Sicondu l'altri signali, durante a gravidanza, ùn pudete micca chjudaranu un cane o un cat, per chì u so ziteddu ùn hè micca male.
Durante a gravidanza, una donna ùn deve rire da parechje, malatu, mutu etc., per ùn "fà" u stessu è u to figliolu.
Hè cresce chì, seppettu durante a gravidanza, a donna passò à un funeral, u zitellu pò esse natu u moveru è bruntatu. Inoltre, era cunvinta chì e femine in embarazinici ùn devenu sperienze emozioni pusitivi durante u so gravidenza, perchè chì u zitellu era bellu, sanu è felice. Ancu l'oghje, i medichi è i psiculugini credi chì u più cuntentu è rilassate una donna incinta, u più cuntentu è calmu chì u so figliolu sarà.
In parechji locali cresce chì una donna pregunnitiva ùn deve esse dumandata per dà micca un alimentu. U zitellu nasciarà prematuremente.
A donna pregnant ùn dettu micca cut its hair, perchè u zitellu hà avè cù pezzi curpurali assai è, in generale, seranu purtatu è dulce. In fattu, sta superstition hè da a prufundità di i seculi, quandu u pilu persu era a funzione distinta principali di una donna. Nun ci anu mai fattu di scorcia, salvu in eternu malatie - colerà, pesta o tifu. Per quessa, una donna cù un capelli cutu cutidiu era l'embodiment de debule è dulore. Quale tipu di zitelli sani sò!
Hè cresce chì, si una donna pregnant si roolanu qualcosa, a forma di questu ughjettu sarà in a furmazione di cicata in u pelle di u babbu.

Sicondu una altra credo, si in u gravidenza, a donna era teme chì alcuna aghjunata da a manu - in u corpu di u ghjallu ci hè una cicata in u stessu locu.
Qualchidunu crede chì, in u gravidenza a donna pochighjera o ritratti ritratti, ponu pare u sviluppu di u fetu.

È, finu à l'ultimu, a superstition cchiù impurtante chì adatta à a maggiorità di e femine in partire. Prima di a nascita di un ziteddu, ùn puderebbe micca fà preparalli in a furmazione di cumprà un stigghiu, cunclusione, robba, jucuri è di "proprietativi di l'altri" di i zitelli. Inutili, cresce chì u zitellu nasce morta. Questa superstione hè di u tempu quandu u percentuale di morte di i culmi novi era abbastanza elevata. In i paesi in generale ùn avete micca preparatu per l'apparenza di un ziteddu finu à u so battèsimu. È solu dopu stu ritu cuminciaru à costà a robba, preparendu lettu, etc. À quell'ora ora, stu teme ùn hè micca cusì ghjustificatu. I preparazioni per a nàscita di un zitellu solu ponu raligraranu è purtanu satisfaczione per una donna. E anch'elli assai inclinati à crede chì per u spiritu di a so spirale spirituale ùn pò micca esse fatta in l'imbarcu - u signu di u populu di sta tipu ùn pò micca esse eradicata da parechji seculi. In ogni casu, hà a so parte di ragiunezza. E à seguità o micca - l'scelta hè sempre tòia.