Tipi di crochet

L'uggetti faciani ci anu sempri fascinatu cù a so gràzia è a bellezza. I prudutti di u manuale sò categorizzati in questi tipi di prudutti: crochet crochet simple, tunisine cù un ganci longu, furchetta, quandu una furcetta speziale hè ancu utilizata. Un altru tipu di crochet hè l'arme irlandese, quandu i pezzi individuali sò cunnessi cù un ganci in un pruduttu.

Crochet, puntello

U tipu più cumuni hè un triccò cun un crochet di curretta.

Stu tipu di tagliu pò esse circolari è pianu. A vittura circhendu à a tela hè utilizada in a fabricazione di formi cirtezza chì ùn anu micca pusizzioni. Un modu tutale hè un crochet cù un crochet di crochet, in u quale i cicli sò attraversati è avanti, à a fine di a fila, i loidi turnate sò assicurati è ligati. Durante a puntata cù un crochet di croce hè necessariu di mantene a fila à a mana manca cù u polu è di l'indignità, appoghju nantu à u ditta mediu. U filu deve esse ghjucatu nantu à u ganciu, chì hè struitu in un loop longevuli è si stende.

Ci hè parechji tipulamenti di ciclu - artighjanatu un loop di l'aire, una media colonna, una culonna cù crochet, una culonna senza crochet.

L'usu di un corta gande facilita a creazione densi, cunvexus di patronzii, cum'è prima è calda. Una fattura caracteristica di triccherà cù un crochet di croce hè a veloce di stu prucessu.

Cunsiglii crochet di tacchino, sweaters, faldes, rializà l'ultimu di prudutti - colli, ghinocchia. A puntata cù un crochet curretta hè usata per creà una varietà d'ornamenti.

Knitted crochet ùn pò micca solu maestri maestri, ma ancu quelli chì sò solu apprendu à crochet. Avèndula acquistata di pacienza, pudete facilmente capisce stu tipu di travagliu. Dopu avè studiatu a tecnica di u triccò è ammancià una pocu creatività, ogni donna pò creà unichi unificati cù e so mani.

Per principianti avutri bisognu chì avete bisognu di cumprà un anu u filu. Cù un pocu di sforzu, puderà amparà rapidamente a tecnica di crochet.

Tunisiani tunisiani

Dapoi u mumentu anticu, un colpu longu hè stata usata in manuale.

Questu hè un modu assai interessante, chì hè ancu chjamatu "spazzante" o tunisiano.

U tile, attaccati da stu patronu, hè forte, ùn cambia micca a so forma è ùn si stalla. Per cucima cù un gandu longu, i filamenti densi è densi sò utilizati. U crochet di longu hè a più maghjina di ghjerocchia, vestiti. I ciclichi sò stampati in tutta a durata di u pruduttu o in pezzi distinti, chì sò dinò cusì.

Un gandu longu hè chjamatu un parlatu, chì quandu si tratta di a puntata hè tenuta in a manu cum'è un parlatu.

U filu cun tùncia tunisienu ùn deve esse tinnuttu, perchè ellu fa difficiuli di stabilisce i cicli in i fillei seguenti.

Knitting with a long crochet différie da adupratu ordinariu chì solu una faccia hè realizata. Knitting "in a set" hè chjamatu cusì perchè a basa di u patronu hè una stringa di cernie di l'aire chì hè puntata in u largu di u pruduttu, in seguitu nantu à a pasione, tutti i ciclichi sò lucalizati à u ganciu da una volta.

A puntata cù un crochet tunisien hè usata per articuli fatti di parechji tipi di fille di colore.

Irina Irina

Spiciarmenti pupulari à u principiu di u XXesimu seculu hà avutu l'accondu irlandesi.

Hè ancu chjamatu "renaissance". Per a prima volta questa tipa di tela adduluratu in Francia in u XVIe seculu. In seguitu, l'accondu irlandesi diventonu in l'Inghilterra è l'Irlanda. Questu hè un travagliu abbastanza impurtante chì deve esse perseveranza è pacienza, hè carattarizatu da a so unicità è a sutilezza è i prudutti findi sò assai impressiuni.

Irina irlandesa hè distinata per a so bellezza è a cumplicità di l'esecutzione. Hè scrittu pò esse chjamatu artighjianu skillful è virtuosic.

A tecnica di u settellu ponu hè di grande impurtanza per ottene u risultatu urientatu. In u cordone sucietà parechji maestri di a reta tarma nantu à u pianu. Un pruduttu spaziu pruduttivu necessa certu capacità.

Elementi di u triccurore irlandese sò usati in forma di ornamenti superiore, applicazioni nantu à tela o di puntelli.

Sì stancu di a monotunia di u vestitore chjamatu, coglie u ganciu, u filu, maestru di i sapè è per cose per un omu unicu è unicu in a so manera, una cosa chì hà da piacè fate à a festa o per un passatu cù l'amichi.