Cu cura adattata di a pelle di cunmbulu

Ogni pelle di a fàccia, ciò chì era u so tipu, avè bisognu di cura. Di sicuru, prima di sceglie un pruduttu particularmente appruvatu di a pelle, avete bisognu di cunnosce propriu u so tipu è e funziunalità. In questu articulu, parlarà da cumu cura di cura di a pelle di cunghjuntura.

Comu si cunnosce, in parechje donne trà e età di 20 è 45 anni, a pelle face hè classificatu cumminatu. Questu, com'è regula, hè seccu in parechji piazze, è in certi lochi hè una una fatty skin. Observe e regule assai faciule è cunnessione per a cura propria di a pelle di cunmbulu. Questu avete aiutu à avè una bella facciata ben centrada.

U cura adattatu per sta mota di pelle? tocca bisognu di cumpurtamentu purificazione purificazione di a pelle. Primu e primu postu, questu significa chì i vostri cura di a pelle face fegheri include a purità di u ghjornu di a securione di u sebum è di u polu, chì ghjornu nantu à u to fàccia è si stabilisce. Per fà questu, duvete bisognu di vagnari ogni notte cù prudutti speciali di cosmetti, chì sò designati per cura di a pelle di cunghjuntura. Hè necessariu di lavare di l'acqua fresca, cum'è refreschate a pelle di a faccia è dà una sensibilita elasticità. Forte ùn hè micca cunsigliatu per lavare per utilizà acqua dura. Per evitari u cuntattu di l'acqua dura cù a vostra pelle, deve prima di fogghiu o simpricimenti suletta in una quarta parte di una cullette di soda convenciante di soda.

In modu, a pelle di cunfruntà ùn hè micca cunsigliatu per lavare cù savonu normale. Questu pò conduce à un sensu desagero di secura, ardente o strimità. A megghiu modu di questa situazione si avviate à lavà cun sape. Believe me, certamenti sincerate un risultu pusitivu. Immediatamenti dopu chì hai lavu u to fàccia è, ancu chì a tùnia hè sempre una pozzu manca, fate a vostra alte di u dete, fate un'altra massa di a vostra face cun un poca cantità di crema per a cura di a pelliccia. Puderete cumpensà a to pelle per a so grassu naturali chì hè persa durante u lavare.

In più di e savoie è di cosmetti di i zitelli, ricumandemu chì preparate preparazione spiciale per a purificazione effittiva di a pelle. I so ricetti sò assai semprici è ùn ne micca bisognu di l'usu di enormi sforzi in a cucina. Sti cumposti cuntribuiscenu una cura prudente è decente per a to pelle.

1. Infusion di Cucumber.

Pigliemu un pinu frescu è fretallu nantu à un rossu più chjaru, dopu chì u fruttu rossi hè spurtatu cù una quantità equivalente di alcol. A suluzione resultanti si ponu infundir, per quattordici ghjorni. Dopu stu piriu pigghiannu una solu solu, è scacciate a pulpa, è chì u licenza passanu un tamarzu finu. Ancu prima l'usu, sta suluzione hè cunsigliata per diluisce cù una quantità equivalente di acqua furiosa. L'ultimu passu à preparazione di sta infusione serà aghjunta à quattru grammi di glicerina, circa 100 grammi di sta infusione.

2. A suluzione di zucca di limonu.

Pigliate u limonu è di cutà in dui pareti uguale, poi apprezzate u zuccaru da una mità è permettenu per un tamaru finu. Pigliate u zuccaru di limonu cù 50 grammi di acqua foglia è una cullarina di glicerina. Hè tuttu, u nostru cleanser hè prestu per l'usu.

3. Una suluzione di meli.

Pigliate una colazione di u meli è una cullizzioni di glicerina è fassi cumpunimmi dui cù un terzu di l'acqua di ciuri, mischiendu beni. Allora aghjunghje una colazione di u 40% di u voddu à a suluzione riflette è u mette per un paru d'ora. A nostra suluzione hè prestu per l'usu.

Questi suluzione bisognu di lavurà a faccia ogni ghjornu, prima di andà in lu lettu.

Ogni matina, pruvate di lavà a to fàccia cù l'acqua fredda, questu creà un effettu astringente è rinfurzà, per fà a pelle più forte. Prima di abbandunà a casa, assicuratevi di applicà un polludu o fundazione nantu à a pelle, chì prutege a pelle da l'effetti avversi di l'ambiente.

Inoltre, l'apparechju adattatu per questu tipu di pelle aghjunghje maskerà speciale. Allora, maschere per a cura di a culminazione di a pelle.

1. Mascara fatta di gelatina di l'alimentariu.

Pigliate una cullizzioni di gelatina è aghjunghje cù dui cullenade di acqua foglia. Dopu questu, aghjustate, quandu a gelatina s'imbule, avè u risultatu cusì, putevi a nostra gelatinina chì hà inchatu in u bagnu di steam, è cumincià aduprà ingredienti cum'è u latte (una culloca) è u talc (una cullizzioni) à questu. Allora aghjustate tuttu cù curazione finu à ottene una massa di liquidu monotonu. A nostra maschera hè prestu per l'usu. Prima di l'appricà nantu à a vostra riti, hè cunsigliu per oliu a faccia cun una strata di una nutritiva crema. Allora pudete seguità cù l'appiecu di a mascara. Questa mascara ùn deve esse guardata per un bellu pezzu, per quessa, quandu vi senti chì hà cuminciatu à seccà, sguassà immediatamente da a to fàccia cun un cigno di cuttuni dipped in acqua calda. Dopu quessa, lavate a faccia di a persona prima calda è, po chì cù l'acqua fredda, è asciughe secca cù una tagale.

2. Mascara di cavallo rico è levitu.

Pigliemu una cucinara di levitu frescu, appressu cun preziusa. E vìdinu questu livante cù duie cullenade di latti friscu, cumincianu à cunghjellazione diliziosi finu à ottene una massa monotonia, sìmula à a crema agria. Dopu questu, pigliate a radica di u ravanu di cavalli è aghjunghje nantu à un rossu più chjaru, da a cunsultavenu fruttu chì racughjendu una cullizzioni di raghjeniu di ravita è aghjunghje à u levitu è ​​u latti. L'ultima tappa in a preparazione di sta mascara serà a so moltu diliziu. Dopu questu, pudete sviluppà cù l'appiccata di a mascara. Questa maskedà duverebbe mantinutu nantu à a fàccia durante circa 15 minuti, dopu à quale hè cunsigliata per lavavvi cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti. A più belle è a levadurosa di u levadinu hè un tònicu efficace per u tipu di pelle cundinati.

Questi dui face mascarati sò ricumandati per esse fatta una volta per a simana, nantu à a pelle di pulitica di a face.