Tips per i genitori in l'educazione di i zitelli di a scola primaria

Hè pussibule esse tistimunatu bisognu chì tutti i pane è i mariti chì amanu i so figlioli sònii di vedeti micca solu cuntenti, ma ancu realizatu in vita adulta, necessariu per a societat. È dunque, intellettuale, fisicu è spirituali hà sviluppatu. Chiddu hè armoniu, com'è accustà per dì issa. E, sicuru, tutti i genitori cercanu modi per sviluppà u so ziteddu. Oghje avemu da cunsiglii à i genitori in a criazione di i figlioli di a scola primaria.

Spessu, a rilazioni di i genitori è i zitelli di l'età di a scola primaria diventa sicondu l'schema di seguente: prima u caprettu ùn hè micca un altru patronu di cumpurtamentu cum'è i membri maiori di a famiglia, perchè ellu voli à imitalla, per piace u babbu, mamma, avè, missiavu ... Tutti i primi, amparatu poema è canti, i fichi. Mentre chì u zitellu hè à un kindergarten, tutte a cosa sia di passà bè.

Allora a scola inpurri e, in cunseguenza, i primi difficultà: prima, i vaghjime è i scribbili ùn sianu fora, allura i numeri ùn aghjunghje micca, u più ... più ... E ora avà i genitori partenu di sentenu chì u so "prodigio nimu" hè un zitellu ordinariu, è, per voi, micca un caricu nutevule. Daddy e mamma turnammi, o ancu ghjuntu, per suscitarà u zitellu "figliolu nazziunali", à quelle à fughje un bastone chì viole l'intimità spirituale cun ellu, chì pudere più tardi perdu sempre.

In l'addezia, ci hè pocu chì pò esse cambiatu. Allora tutti sò surprised: dìcenu, a famiglia, pari, hè pusitiva, perchè ùn crede d'un addevu "difficili"? Allora una persona si cresce, è ùn averemu più ellu ricunnosce, cusì stranu, incomprensibile, diventa ...

Ma tuttu questu pudaria esse evitata, siddu i so genitori, quandu u so figliolu era sempre in diapere, ùn hà micca truvatu difficili di cavallu per u travagliu in l'scrittura di i medichi eminenti chì anu resolviu u prublema di l'età di transizione, è tutti l'altri riguardanti u sviluppu integralu è harmoniu di a personalità !!

Ma sì u dirittu i genitori. Inoltre, avete trovu un cunsigliu daveru à i genitori chì vi aiutanu à risolve i prublemi cuncreti à u sviluppu di u to babbu ancu prima di fà.

Allora u primu cunsigliu :

- APPLY FOR THE DATA DUE DUE CUNTA PERSUNA (E TU IGLESIA OUT) TIME DI ESTE WORLD CON A MISSION DEFINED. E DUE DUE D 'una MISSION - NO DECIDE.

Ma hè quellu chì sò stati cunfidati à identificà è sviluppà tutti i talentu è l'abilità di u so zitellu, chì hà bisognu à u so misi.

Cunsigliu di u secunnu :

- TU SENO TU NINO SU QUÈ hè.

Ti piace à a so figliola per assiste à un gruppu ballettu, è ella risiste? Sonny cun dificulta per capisce a quatrains, è u vignaghjodu Vanya (Kolya, Petya) leggi "Borodinu" da core?

Sì bisognu!

A cosa principal hè chì questu hè u to figliolu. U vostru più preferitu, u più nativu. È se qualcosa ùn mancu a so manera, perchè vi sarà sfarente. È esce chì tutti quelli chì anu da esse ghjilosu.

Eccu quì hè di sè stessu

U terzu ponu:

- Ùn cose micca u criu di a fede di u Figliolu.

Spessu in i educazioni di cunversazione, i genitori utilizanse frasi chì publicanu un ochju in crescente per fallu. Quì ci sò:

- Ghjè veramente difficultu di ricurdari ...

- A vi dicu mila volte ...

- sì u stessu ...

- Dejate solu, ùn aghju micca u tempu ...

- diventate ...

- perchè Lena (Katya, Vasya, etc.) hè cusì cusì, ma ùn site micca ...

- chì pensanu à ...

- quantu volte chì avete a ripetite ... Se ùn avete micca cuntentu cù u cumpurtamentu di u zitellu, megliu dicenu: "Ùn aghju micca (cume) chì un ziteddu bè cumprenderà un bellu accorsu", "u vostru attitu hà avutu messu perchè". Cusì, cundannate solu un attu, è u zitellu, per ogni modu, pruvalla di correggià u so cumpurtamentu è ùn ne anu più tortu. E pruvate di parlà più freti à un zitellu di a scola primaria:

- Quantu hè bonu chì ti tennevi!

- Ti piace assai ...

- senza voi ùn aghju micca avè ...

- ringraziu ...

- sì bonu per mè ... - sì u mo sperimentu (bella, etc.)

Ma avà u principale ùn hè micca di soprappiti. Inutile, pudete cusì aghjunghje l'attinzioni di un omu criscente nantu à a so "I" propria, chì ellu ùn ferà solu avè avitu bisognu à l'altri! À l'età in furmagliu, questu ùn sarà mai notte (in casa, in u so ambientu, ellu vi sarà affettuosu, in kindergarten - diffirenti, ma sempri calma sutta a vigilante persone di l'educatore). Ma a scola principiarà à u cunflittu, è ancu ciò chì, perchè u vostru piccioccu hà adigatu à tuttu ciò chì passa in u so vulete!

Allora chì questu ùn hè micca successu, quì hè u vostru cunsigliu:

Cù l'età più bughjone, incuraghjenu i zitelli di rispittà u ambiente. APRÀ ATTENTI DĪ RESPONSABBILITÀ PER AL ALTERI, cura di cima, a cooperazione. E ricordate: un ambientu tranquillu è felice in a famiglia hè una di e cundizioni fundamentali per u sviluppu harmoniu di u babbu d'età in scola.

Avà sapete tutte di cunsiglieri à i genitori in a criazione di i zitelli di l'età di scola primaria è di i raccordji chì aiutanu à creà una relazione harmonie in un paru di zitelli. Qualunque trinchevuli prugressivi chì appiate, tuttu sera in vain si a casa di u patronu ùn hà micca cunfortulu di pace è di famiglia. Cignassi, chianciannu, i parenti pèrdite a so auturità in l'ochji di u zitellu, chì sarà difficili di ricuperà dopu. Dunque, amare, paese è calidez, spiranza chì vi piglià cunsiglii à i genitori!