E proprietà d'utilità è l'adopru di sacchetti in pratica

Enorme ricchevule cumprendi da a nostra natura. E fureste, campi è pratos ùn sò micca incantà cù a so bellezza, ma dinò sorpresa cù a varietà d'arburi, herbanti è arbusti. Parechji di elli stà in elli u più grande regnu di a natura - sustanzi necessarisi è utili per a salute umana. Una di e piante hè u saccu di pastore. Chì sò i pruprietà ùtule è l'usu di i sacchetti di pasturi in a medicina, pudete apreghjunaghje da stu articulu.

Descrizzione.

U saccu di u pastore si riferisce à i pratichi medichi annuale di i fiori di a famiglia cruciferosa. L'altezza righjunghje à trenta centimitri, è e piante adulti è finu à 60 centimitri. L'arba sò predominantement dentate, cù e razzii culligati in una rosette. I fiori sò situati à u cima di u ziziu grecu, biancu, è sò custituiti quattru petali petali. I frutti sò petite macchi di cumpressi, a larga di quale, com'è regula, hè un centimetru.

Si cresce com'è un muremu in ogni locu. Distrutta in e zoni trupichi è tempurati. Periudu Florimentu: da aprili à agostu. Perdu di fruttu di frutti: da maghju à sittembri. Produttività di e zitelli: finu à setti mila fuglioli da un individuu.

Composizione di a pianta.

U valore mediciale hè a parti supirficiali di a pianta, chì cuntene assai sustanzi e vitamini utili: proteini, carbuidrati, sustanzi aromatique (maklurin, acide di catechidi, tanninu, etc.), saponins, bursic acid, tartaric, apple, etc. àciti, vitamini di u gruppu K, B2, olii essenziale in semu, è una varietà di sustanzi minuritarse cum'è u titaniu, u cobre, u calciu, u ferru è parechje altre.

Dopu a racoltazione a pianta hè secca à una temperatura di più di più di 45 gradi, è hà almacenatu in salotti secchi è ben ventilati à una temperatura di 15-25 gradi. A vita di u largu di a borsa di u pastore hè di 2-3 anni, ma micca più.

Propizziu utile.

Cum'è un pruduttu medicamentu pruduttivu, u bagagliu di u pastore era cunnisciutu in tempi antichi è era assai dispunibuli in a medicina famigliali di parechji pòpuli. A pianta hè cunnisciuta per u so propiu hemostaticu, diureticu, antiinflamatori, astringenti è altri pruprietà.

Appiimentu in medicina.

Hè a presenza di vitamina K in quantità grande determina i propietati hemostati di a pianta. In particulare, a pianta hè aduprata per u sdrughjulu internu di una natura diferenta: in casu d'insuffisura uterina, a hemoptisi in a tuberculosa, ultrasone odore, gastritis, urolithiasis è assai altri.

Inoltre, u bagagliu di u pastore sò usati per a pressione di sangue. Propizziu qualità cuntribuiscenu una accatta più veloce. A droga dèsi a reducià a puffiness, chì accumpagna insufficiency cardiovascular.

Hè cume chì l'infuzzioni di e piante sò un effettu terapicuu assai forti in u trattamentu di e malatie infierru di u sistema renali umanu.

A droga di sta pianta hè largamente usata in u duminiu di l'obstetrizia è a ginecciologia, in particulari, cun prublemi quant'è l'hemorrhage postpartum, atunia di l'utru. Bonu indicatore durante u trattamentu di neoplasmi maligni è fibroids uterini.

U zucche di a pianta medica hè usata per purificà u corpu (cum'è una excrezione è neutralizazione di sustanzi tossicali dopu l'utilizazione di droghe fermi in u trattamentu di u cancer) è u trattamentu di i disordini di u viaghju gastrointestinali.

U cuntenutu aumentatu in u saccu di u pastore di potasio furnisce l'effettu astringenti è l'antipeletagiulugia di a droga, hè particulari indispensibile per l'aghjustà u effettu cumplicatu in u trattamentu.

A ghjovana pianta hè rich in vitamini è hè aduprata per preparà i primi platti nutritivi, una varietà d'insalati è parechje altre platti, chì cuntribuiscenu à a rinfurzà l'immunità di u corpu, à a purificazione di i vini. In parechji paesi, u bagagli di pastore s'hè addivintà una parte integrante di a dieta.

Contraindicazioni à l'usu di drogu da sta pianta.

Ricerche interessanti.

Comu hemostaticu, cholagogue è mezi di riduzzione di pressione di sangue, infuzioni sò usati:

Stratti di a pianta sò stati cun atune uterina è sangone uterine 3 volte à ghjornu, solu 20 caldi.

U zucchinu di una pianta fresca hè più efficau da l'infuzione. Dopu à a malatia, hè cunsigliu per piglià di 20-50 guttimi.