Trattamentu di credenze in i zitelli cù rimedii tradiziunali

Quandu u zitellu hà tornatu un annu d'avè, in seguente sarà interessante. E si cumencia à caminari, allura hè ancu più attivu - avete bisognu di tuccallu in tuttu, studià diverse uggetti, verificate e locu curioso chì sò assai periculosi per u zitellu. Hè chjaru chì i genitori fighjenu da monitorà dinò per avè l'accidenti è incrucianu específicamente. Cusì hè bonu per sapè cumu prupone primi aiutichi è cumu i questi sò trattati in i zitelli per rimedii tradiziunali.

I periculi sò ogni locu.

U locu periculu per un zitellu curioso hè un furnu induve i sopuli è i cereali sò constantemente fogghi e fossi. Hè, per suprattuttu, vole à guardà tuttu questu quì è pò aghjunghje per u pianu chjuccellu o a mannata di u panu è vultà u cuntenutu bullente. Inoltre un ogettu riescibile hè u ferru.

Prudutti in casu di credenze in i zitelli.

S'ellu si succede, l'adultu avissi riflittutu immediatamenti è piglià l'accion, in quantu à u panicu è per un pezzu assai venenu à ellu stessu.

A vostra prima attività hè di liberà a pelle burned di u zitellu da a robba. Dopu, attu à u situ di creme. U rimediu tradiziunale più efficace è bellu rimessu hè urina fresca, chì hà un effettu curativi. Hè a soffiu u locu dulore. Un altru mètudu effittivu hè di valdi l'acqua fridda in u corpu fugliale di u zitellu. Doppu l'esprime di creme, avete bisognu di lubricate u focu cù l'oliu vegetale è l'asperu cun soda.

Quandu avete da primu aiutu, avete bisognu di assessà u gradu di creme. Si i bombe sò abbastanza grande nantu à a zona rimanna di u corpu, ci hè necessariu di ripiglià u zitellu à l'uspidale o un centru di brusgiatu duva quandu sti bocelli sianu aperte è trattà e ferite.

I siguenti passi.

Dopu furnisce i primi aiuti, si purga un pocu di tempu per processà a ferita. U trattamentu di i ardeni pò ancu, cum'è primi aiuti, esse realizatu cù rimedii folklori. À u locu dannatu, appricà una cipolle di cipolla fugliale in gasu, friddi carottu fugliale o carattere, patate finamente piccolo finamente.

Se li bumbuli ponu appare, hè necessariu di coperta l'aria di creme per chì l'aria ùn purga micca. In questu casu, u biancu d'ova aiuta. Hè bisognu à aghjunghje 2 cullenade d'oliu d'oliva, a massa resultante hè appiicata à a gasa è applicata à l'area di a pelle danucata. Pudete simplificà u lubricate di u curuperu cù u biancu hatu, facenu compressi da l'oliu di girasole.

U prucessu di trattà quelli nantu à i zitelli sò assai problematique, perchè qualchì metu tradiziunale ùn sò micca adattati.

Signs of infection.

Sì parechji blisteri eranu nantu à u situ di creme, di ellu chì un pruduttu seru è un corru traspremitu trasparente, chjuccallu, ùn hanu in causa per preoccupazione. Ma, si, da u blister, pus sceglie - un liquidu viscuu grossu, culore verde giallu, significa chì a ferita hè stata una infizzione è a continuazione di u trattamentu di a ardesia deve esse sottu a tutela di u duttore. Un rimmu rosu hè furmatu annantu à u blister. S'ellu si sarà più largu è visibiliu nantu à a pelle è, inoltre, a purzione di purulenta apparenti, sò questi signi chì a burne hè infatuatu. Allora vi tocca cuntattu cù u centru di scorchè per manighjà una tala ferita.

Per evitari di infezzione.

Per ùn avè micca avutu una infizzione, avete bisognu di trattà a zona di a pelle aduprata cù l'alcoolenza o di u tincture di calendula è l'arnica u ghjornu dopu dopu a creme, applica l'olegi di calendula. Avà hè ancu bonu per aduprà untuvelli cum'è "Salvà", "Traumel C", "Doctor Nona". Sò pezzi sò furmati, hè necessariu di rinfurzà cù cura, per tagliate a pelle broken and scissors. In seguitu, avete bisognu di disinzià a ferita è applicà l'ingudu.

Ci hè chì l'ombra stessu si righjunghjenu i germe. À u tempu, quandu a ferita guariscenze è spedite, utilice un streptocide machacatu da a infezzjoni. U trattatu preliminarily with alcohol tincture wipe the fered with pomace and cover with streptocid burn place.

Fondi Addichi.

Immediatamenti dopu a creme, devi à dà u zitellu "Travomogran" o "Traumeel C". Queste droghe in i primi ghjorni da ricivete u preghjudiziu u zitellu deve esse pigliatu 5-6 vittori à ghjornu, è in u prucessu curativi, pudete piglià 1-2 ore à u ghjornu. I Medicazioni sò deve esse pigliatu à una settimana dopu avè ricivutu una ardenti.

U nutrimentu di u zitellu deve esse facilissimu è faciule digeriscibile. In a so sughjetti devini esse assai prufiette: vegetale è animali, spiciarmenti hè impurtante per quessi ardenti.

Tipi di burns.

Ci hè dui tipi di crematori - termali è chimichi. Quandu un calore chimicali hè acquistatu, l'area ardatta di a pelle devendrà rinfurzata cù l'acqua neve, trattatu quandu era un quemu termale.

Ci sò quattru grazzi di credenze: 1 gradu hè determinatu da averia di a pelle, u 2 gradi hè carattarizatu da vunxevuli, 3 gradi hè a necroscite di a pelle, 4 gradi, u più pesu, hè charone di tissuti. Burns 1 è 2 gradi in i zitelli pò trattatu cù metudi tradiziunali.

Elementu fisicu.

Se u zitellu hà ricivutu una creda da l'effetti di u focu, deve deve 2-3 minuti a mantene a zona ardatta di a pelle sottu un flussu di acqua calenta cun una temperatura di 38-40 ° o applicà un bagnu cù u listessu acqua. Se u creme hè acquistatu da acqua calda o acqua di ferita, u locu danatu deve esse agitu vicinu à a bateria o l'estatore.

Aromaterapia.

Per u trattamentu di burns, l'oli essenziale pò esse usatu. Avete bisognu di lotta: appriccià un pocu d'oliu nantu à u bandage è copre a ferita. Gadgets sò da cambià dopu à 2-3 ore. L'olii essenziali sò pruprietivi bactericidali è antisepichi, cusì aiuta à guariscenze burns. In più di l'oliu di lavanda, altri olii essenziali possu ancu una pruduzzioni curativi: savu, fir, eucalyptus, geranium, romarin. Ma avete bisognu di mantene in mente chì in forma pura ùn ponu esse usatu, deve esse in 5-10 ml d'oliu vegetale per aghjunghje una gota d'oli essenziale.

Fitoterapia.

À u trattamentu di credenze à u zitellu a fitoterapia benigna. Pudete applicà una filatura fina di a cipolla à l'area di a pelle burned è l'attacheglie cù un suminche di gaza. Hè bè à lubricate i cimi cun l'erbula di San Giovannino o carcelu, dopu avè rastered l'erba. Pudete lubricate a ferita cun un medio di oliu vegetale è a calendula in una proporzione di 10: 1. Calendula hà ancu un effetti curatori.

I cumpressi faciuti da aloe sò ancu efficace. Hè necessariu spremere u zucchinu di l'aloe chì stava, mossi in u vesu è aduprà à a zona di a pelle cremata.

Hè bellu à usà compressi d'oliu in u trattamentu di credenze. Formenu una film chì prutege a ferita da a penetrazione di i microbicchi è l'infizzioni, è per via di a proprietà bactericidali di e piante, a pelle cicatrise rapidamente.

Quandu sceglite u trattamentu di credenze di varianti gradi in un zitellu in modu populari, hè necessariu di cunsultà u duttore.