Cumu prutezzione di u to babbu di u calore

Tutti aghjustanu à l'avventu di l'estiu è i gioia assicurati cun ellu: paese, sulciolo, viaghji à a natura è à spassighjati. Ma, cù i tempi di l'estate di verità, vene u calore, chì hè dura per tollerà ancu parechji adulti, per micca di sparte di i zitelli. E anche chì i genitori cuinzazioni ponu pruteggiri per pruteggiri i so figlioli da u tormentu associatu cù u calore, ma spessu, senza cuncetazione, per i so affari pò dannu u zitellu. Per evitari chistu, avete bisognu di capisce prima quistioni: cumu per prutezzione di u foglie di u calori è fate cusì chì l'estiu averèssinu?

In veranu, assai marì figlioli prefettenu micca caminari cù u zitellu in u calore, ma sitate in casa sottu l'aria o fan. Questu hè micca bellu, perchè l'aria fresca hè a guarantiscia di a salute di u zitellu! Dunque, in nisun locu ùn deve esse per u limite di calore l'ughjettu di u zitellu in a strada. È per esse uperazione periculosa periculosa, avete sceglie l'uperazione optimu è sicuru per caminari. Hè megliu caminari à 11 ore dopu à 18 ore. Ma à u meziornu, quandu u soli in u so puntu, hè megliu di pusà per casa, senza scurdà di attraversà l'aria in l'appartamentu cù l'aiutu di un spray o un cremante special.

Se u tempu ùn hè micca cale è ùn ci hè nè ciumi, hè cunsigliu di passà u tempu di più pussibule in a strada cù u zitellu. Se vulete, possi ancu alimentà è cambià u zitellu senza andà in casa. Se u zitellu hè amatuatu, pruvate truvà un locu tranquillu è l'alimentu cù pettu. Se l'articule - pudete piglià una buttiglia termale cù l'acqua calenta per a mistura è, preparendu a mezcla nantu à a strada, alimenta u zitellu annu mentre u tempu di l'alimentazione hè ghjustu. Oghji ghjovani avè bisogna sapè chì andà appena prima di accustà, ùn solu l'atti à u zitellu cum'è una pillette di dorme, ma dinò rinfurzà u so sistema nervu.

Cumentu in u tempu di l'estiu in l'appartamentu còmiziu per un microclimatale pocu aiutà à l'arruvinamentu. In ogni casu, quandu l'utilizanu, per ùn perdà a salute di u zitellu, parechji reguli obligatorii deve esse adurati:

Nisun dubbitu, pruvà di soli hè assai utile à u zitellu, perchè cuntribuisci à a produzzione di vitamina D da u corpu. Ma deve ricordà chì a pelle di un zitellu hè assai prufume è crede a più veloce da a pelle di un adultu. Per quessa, un zitaghju sottu 3 anni ùn hè micca spaziu per esse espunutu à u sole di a vista diretta - solu à l'ombra. I prumessu chì un zitellu ùn pò piglià più di 10-15 minuti è à 10 ore, o dopu à 17 ore, quandu u soli ùn hè micca in ellu.

E sempre, camminendu cù u zitellu annantu à un ghjornu di u calore calore, i matri debite observà a misura di salvezza necessaria: