Trattamentu di l'ulceru gastrudu da i metudi folk

Sfortunatamente, ogni annu aumenta u nùmeru di malatiechi associated cun una ulcerosa stomacu. Più assai e più persone, cumpresi i ghjovani, si lamentanu di l'apparizione di sintomi di sta malatia. Fatturisti di l'evuluzione di a malatia ulcera gastrika sò l'ambienti, relazioni familiale, malnutrition, physique, stagione, a natura di u travagliu è ancu u vechju chì una persona impone. Per stabilisce i signali generali di u cursu di a malatia hè quasi impussibile, per ogni persona prucede individually. In questu articulu, avemu a circonda di l'ulcera gastricu sò trattati cun mètudi tradiziunali.

I mètudi di trattamentu di a medicina tradiziunale.

U trattamentu di l'ulcera sagnante: nantu à un stomacu vacante, per una ora è menzu prima l'esposizione, è di prima di andà in dormire use two proteinsi primi (previamente siparati da a catina). Doppu dui ghjorni di ingestiziu di a proteina, una ulceru sanguinante ùn abbiusce di moltu una persona. Quandu usu di i proteini, vi devenu escludiri di i vostri cunsigli di alimenti alcoolichi, cigarettes, affumicate, piccante, salitu è ​​frittu.

Per 2 mesi, hè cunsigliu per bevitori un vetro di kefir prima di valla à l'aghjunghje l'aghjunta di una cullizzioni di u oliu vegetale.

Ci hè cunsigliu per piglià ¼ cup 20 minuti prima di pranzi. Graduatu, u quantità di zucchinu consumitu hè aumentatu à 1 tazza. A ricezione cuntinua per dui mesi.

U preparazione di u lettuce di nucli: 10 grammi di nocere per ferri in un cuntinuu è pour 100 ml d'acqua fogera. Allora tene è aghjunghje 2 tsp. meli. Eat half hour before eating 2 cucharadizii.

Per fà l'infuzione utilizate foglie è farine secca di zarzelli. 10 grammi di foglie d'accipulente sò steamed in una buttiglia di thermu cù dui vetru di acqua fogara. Per u più effettu, pudete aghjustà e foglie prugne è i prugna di ciliegia. Piglia sta infusione per 30 minuti prima di manghjà, 5 ghjorni à ghjornu per ¼ cup.

Metu di preparazione:

1) Crush e pour i petali di rose. Pigliate l'acqua cù l'oliu d'oliva in una ratio 1: 1, pona nantu à u focu finu à chì u liquidu evapora;

2) Aggiunce i petali di rosa in l'buttiglia d'oliu d'oliu è imprighjunà per quessa chì i raghji di u sole cundiscenu. Quandu i foglie viaghja, cambianu à novi. Repetite u sustegnu di u petali 7 volte. Per utilizà infusione (in i dui casi di preparazione) duveria esse 1 colazione per a meza ora prima di manghjà.

Aceptatu da i tempi antichi. I sementi di u linu sò stati preparati finu à chì a jelly hè acquistata è piglià a mità di u cristalu sei volte per ghjornu. U duluri deve esse dopu dui o trè ricadie. Per cunsulidà u risultatu è evite a repetizione di sensibulidiusi, hè cunsigliu per piglià a marmilla durante trè ghjorni.

U trattamentu cun sti mètrici famigliali ùn hè micca cunsigliatu in u gravidenza è cù fallimentu di riney.

Ppi apprizzà l'infuzione hè necessariu di vittemu una cullizzioni di foglie sutta è braccati di u bedridiu cù l'acqua furiosa (1 tazza) è lasciate entre sente. Allora l'infuzione si deve esse filtrata è cunsumata 1 culletta di sopra 20 minuti prima di manghjà.

Pudete ancu preparà l'esencia. Sacchi di bedule freschi (500 g) per secci in u sole per 2-4 ghjorni. Allora aghjunghje i prudutti findi in un tastu è fremenu l'alkohol. Siffe u cuntinuu cù un corcho di carta è insistiu à un locu assulutu durante 2 mesi. Dopu à l'esencia, struisce è pigliate 2 cazzi. un terzu di un vetru di acqua una mezzo ora prima di pranzi.

1 spoonu staghje abbandunate un vetru di acqua fogera, dopu infundate 2 ore (insistendu preferibbilmente in un termu). Pigliate 5 ghjorni à ghjornu per mezu di una ora prima di pranzi.

Per a preparazione d'infuzione, foglie è i radichi sò usati. Una culloca di u willow-tea hè spressuta in un vetru d'acqua calenta è hè insistia per 8 ore. Infusion filtra è cunsuma 2 tbsp. l. prima di manghjà per mezu di una ora. Per prevenì l'usu di malatia 1 spoon. U cursu di prevenzione è trattamentu cuntinueghja per un mesi.

Hè cè famoso per u so altu cuntenutu di bromu, cum'è parechji prudutti di u mari. Utilizà in forma seca. Utilizatu per cocchi diverse platti.

Eppo per i stapi severi di ulcera peptika. U macchè avemu bisognu è frittu. À a notte, i cereali torrades sò cuparti in un termu è spesu cun acqua fogera. Per una stazza di sughjettu. U latinu hè cunsumatu per u colazione. U cursu di admission dependa da a gravità di a malatia (da 1 settimana à un mesi).

Reciclarle e foglie di pancartanu distanti da i strade, in lochi neve. I foglie di u piantain sò tagliati è vittati cù un vetru di acqua caloria, insistia, fretu è fugliale. L'infuzione hè cunsumata 50 ml cada mità una ora prima di un manghjà.