U fundatori di l'attuali mudellu John Casablancas

"Odiamu telefunini", hà dettu u fundatore di l'agenzia di mudelismu John Casablancas in un tonu tranquillu, ovutamente irritatu da i trilli di u mobili in u risturante. - Sò un omu in u stilu di moda. Sì! "Ellu ridi. Hè assai inesperatu di sente di un omu chì dedicò tutta a so vita à a moda.

John Casablancas hè u fundatoriu di l'agenzia di mudellu internaziunale internaziunale Elite Model Management è a cumpetizione anniversaire mitica di mudelli iniziali Elite Model Look. Questu hà creatu u cuncettu di "modellu supranieru" è introduciu u mondu à Naomi Campbell, Cindy Crawford, Linda Evangelista, Claudia Schiffer, Eva Herzigov è assai altri. Oh, qualchissia, ma sape assai di a bellezza.


U fundatori di l' agenzia di mudelismu John Casablancas smile unepochju in salutazione è si vultà à u camere sulciuveru immediatamenti. "Ah ..." hà vacilannusi è si fighjò à i lieux à l'ordine ch'ellu avia fattu solu. "Aghju digià, cola, per favvi", disse John in inglese. Avà, almenu avemu quarchi cosa in cumuni. Pudete scunvià.

Avete travagliatu per Coca-Cola? Sì, assai anni fà. Ancu prima ch'e aghjunghje in u modellu di impresa. Sapiu chì e persone chì pussidia sta cumpagnia in u Brasil è mi offrevanu un travagliu cum'è direttore marketing. Aghju datu. Era excuscente è durò 4 anni.

Sapemu chì parechji di quelli chì anu travagliatu in Coca-Cola ùn mannanu micca questu beatu. E voi, aju vede, omi ...


Ùn vi mancu? Bé, no ... Ùn hè vera. Ùn hè bonu per u corpu, ma tutti cibu!

Pò u capitu ... Avemu parlatu di ciò chì fate in Kiev.

Opere una succia di Kiev di a nova agenza mudelaria Joy Star System. Iò speru chì diventerà più forte chì Elite Model Management, da quale l'averebbi datu. Ùn vogliu micca fà un agentu per gestionà ogni passu di a longa carriera di u mudellu. Aghju fattu quessu ellu, è avà sò una sobredose.

Chì duverebbe fà? Truvà muduli per i megliu agenzii in New York, Parigi, Londra ... U nostru prughjettu in Kiev hè assai impurtante. Ci hè unu di 20-25 uffizii, chì avemu digià apertu in parechji paesi. Sò assai, assai interessatu in Ucraina. Perchè avete assai belles! E sò chì avaristi in Ucraghjia un veru superstar.


Infatti , assai persone dicenu chì i ucraini sò particularmente belli. Un tali perchè nantu à bellezza, cum'è voi, pò dinò cunfirmà? Sì. In a mo spirimintà persunale, in u mondu ci sò trè paesi in quale ci hè più bella più belle chì in l'altri. Questa hè Ucraina, Danimarca è Brasilia. Quandu vene à l'Ucrania, in u collu ùn hè un monstruoso dulore, perchè persequitimu annantu à e donne - tanti bellezi! Ogni minuti un omu chì ùn pò micca esse ignoratu. I meanse micca solu l'apparizione di mudellu, ma solu belle donna! L'ucraini sunnu adorables, anu fattu assai charm. Però, cum'è i brasiliani. Un mudellu russu, per esempiu, u fundatori di l'agenzia di mudelismu John Casablancas, sò ancu assai belli, ma assai fretu. Pudete dì chì dite una moda per a bellezza in u mondu? Dopu tuttu, hè quellu chì sceglianu i mudelli superiori futuri nantu à quali milioni di ragazzi volenu esse cum'è. Ùn solu solu mè. Sò solu unu di assai persone chì anu un impactu in u mondu di a moda. Aghju cù i mudelli stà quantunque, dicendu, cù i beni immubilii. Per esempiu, compru una casa perchè ùn aghju vulsutu guadagnà assai soldi quandu vi vede, ma per chì piaci. E à a fine sempre aducevutu bè soldi quandu aghju vende parechji casi. Siccomu cun cumunità ancu vende una parte di a mo ànima, investitu in elli. A stessa storia passa cù i mudelli: Ùn pigliarè micca u mudellu, pensendu chì pò vene nantu à a tappa di a rivista. Ju aghju selezziunatu un mudellu perchè mi sentu qualcosa di spiciale. Forsi questa hè per quessa eru ancu successu in creazione supertrade, da altre agent. Era più interessatu in i so zitelli.

Per esempiu, una persona di moda tipica: l'ochji slim, belli, u nasu affittuu è cusì. Avemu evaluatu micca tantu l'idealità di a so fàccia è figura cum'è l'armunia in generale. E a maiò parte di tuttu charm. I love women that are not just sexy, but attractive, charming. Eye, labbra ... Pò sentu? S'ellu pò charm me, hà da pudè incantà a camera! E sti zitelli addiventanu stiori enormi. Unu deve esse capaci di capisce questu.


Sapete chì, quandu viu a Linda l'Evangelista - ùn era micca bella cum'è oghje ...

È ancu u fundatori di l'agenzia di mudelismu John Casablancas pensa chì site aduprate a vostra influenza in a creazione di una moda mundiale per un certu tipu di fimmineddi. In fatti, basamente, sceglie mudelli slim, ligne, è micca quelli chì anu parechji, per esempiu, per Marilyn Monroe? Aghju sceltu simili à Marilyn Monroe. In tuttu a me carrera, aghju scumputu stíleoti tipicu. Quand'ellu fù ghjuntu in l'affari, tutti i mudelli eranu stracciati magheri skarnati, similari a Grace Kelly. E fici supermodeli di brunettini. Questu hè Polina Poristova è Cindy Crawford. Iddi eranu distinti à l'altri mudelli - occhi marroni, capelli scuri, puffy. Avemu avutu ancu magnificu blondes - a stessa Anna Nicole Smith - a magnificente donna sessuale. Questu hè, avutu interessatu in i mudelli atipichi.


E comu facenu troppu figlioli nantu à e cose di magazines?

Eccu, in u Ucrania, se ti sia stella lucale o assai riccu, pudete fà vene à l'uffiziu editoriale di a rivista è accunsenu un locu nantu à a so porta. Ma in New York o Parighji ùn hè micca impositu. Quandu u fundatori di l'agenzija mudificà John Casablancas in l'agenzia anu un mudellu di Jennifer Flavin. Hà spusò Sylvester Stallone. Era ancu intesu bè acquistatu cun ellu, perchè prima chì s'hè cunnuscitu cù un altru mudellu da a mo agenzia. È un ghjornu à una reunione, m'hà dumandatu, utilizendu u so nome, per piglià per a so mòglia una tappa di Vogue. Aghju dettu: "Hè impussìbuli. Ùn hè micca questu tipu. Aghju aiutatu di prisenza nantu à a tappa di Cosmopolitanu - hè una bustula di sessu - perfetta per Cosmo. Ma ùn pò esse micca nantu à a porta di Vogue. Allora Stallone inghjuru e pigliò da l'agenzia. Ma nantu à a tappa di Vogue, perchè ùn mai hè statu apparsu.

Hè per quessa chì dicu chì ùn pudete micca cumprà una carriera cum'è queste in Paris o in New York.

Per i zitelli hè assai impurtante per capiscenu chì questu ùn hè micca solu una materia di biddizza, ma puru prufissiunalismu, charisma. Per piglià un grande cuntrattu, u mudellu deve esse speciale.

Ci sò parechje belle, e pecuri, ma micca tutti diventanu supermoduli. Forsi, a destinazione hè ancu impurtante? Bé ... tutti i bisognu à avè da esse à u mumentu giustu in u locu. Ma ancu pensu chì u talentu è u travagliu duru hè assai impurtante. Vi cuntaraghju un esempiu di "destinazione" Heidi Klum. Per parechji anni hà travagliatu in una di l'agenzii. Un ghjornu era di voglia di qualcosa più di a vita: hè ghjuntu nantu à mè. Pensu - chì faraghju cusì? Cute, sexy blonde, belli occhi, breasts ... piacerebbe ... Ùn hè assai interessante cum'è una persona ... À quellu tempu chjene "Salchicha francese" - era cusì! Hè bellu, ma micca troppu, sapete ciò chì pensu? U caviaru, ma in salsiccia. Ma ... Klum hè ghjiratu per via. L'alemanu, dopu! À quellu tempu, avemu avutu un agente assai bellu. U so nome era Louis. Dice: "E chì pudemu fà cù questu bustie sex?" Dopu un pocu riflessione, hà urdinatu una sessione di photo per Vogue cun ella. Oh, era bona ... È travagliava! Ellu cumencia à seguità unu dopu l'altru. Oghje, guadagna milioni di soldi. Hè un superstar! Era vera furtuna.

Cumu creà una moda per i mudelli? Avà chì a industria di a moda hè in manu di persona assai stylish. Fans di i so attività, prufessiunali. A moda di pupi magre venenu da i diseggiani, perchè ch'elli sanu: oghje sperà elegante ancu in vestiti bè bella. È a più finita a ragazza, u megliu duverevamu vistimenti. Inoltre, una influenzia prufunna hè fatta nantu à i gays, chì anu un sensu di bellezza. Cusì, e donne-mudelli sò assai stilati, ma micca assai sexy. Oghje, gays occupanu assai posti in u mondu di a moda è di u disignu. In spessu, sò genius.

In a mio agenzia ci eranu agentsi eterosessuali è omosessuali. Cusì u primu fù gustatu chì u mudellu era articu è alegru, mentre chì a seconda era puntuale è seria. E siccomu in a moda industriale circa 80% di gays, i mudelli sò adattati.

Quandu mi partiu a me carrera, a maiò parte di i gestiti di l'agenzia eranu o gay o femina. I, cum'è un heterosessuali, visti u zitelli in una perspettiva diferenta. Ma nantu à i primi mudelli, i nostri opinioni sò accaduti.


In un certu tempu, scriveva solu quelli mutandine chì parevanu interessanti per mè. Questu, sicuru, micca tutta l'agenza dispostu, ma ùn m'interessa. E, in fine, avianu avè accettatu. Perchè averghjola chì a zitella hà nantu à a tappa di a famosa revista, tutti i dissenyaturi anu vulsutu vedà nantu à i so spettaculi. Dopu tuttu, ùn a cura di u Paris Hilton hè falatu? Ma tutti i diseggituri l'invitenni à i so spettaculi, cum'è ella hè famosa. Hè u listessu cù mudelli!

E chì oghje? Avà a carriera tipica di u mudellu pare chì st'omu: l'agenze trovu a zitella, a purtalla à l'agenzia, hè sceltu per u spettaculu, è si va à u show in Milan, Paris, New York. Ciò l'editore in capu o vidi è pensa: "Oh, travaglia per Dolce & Gabbana! Hè interessante! Pigliu per filming in una rivista ". E quandu i so ritratti sò in a rivista, vedanu in a stessa Dolce & Gabbana è pensanu: "Oh! Aghju pigliu per a mo campa campa di publicità! Cumpresi? Sempre depende di a decisione di quelli persone chì selezziunate e zitelli per filmi, mostra. E generalmente l'agentu ùn sape micca cumu travaglià cù una zitella, s'ellu ùn hè micca invitatu à u spettaculu. Sò da a vechja scola. Si pigliu una zitella à una agenzia, ùn aghju micca impurtanza per ùn nimu l'inviteghja à u sparitu. I travagliò cun ella. Veju, trenu, fate a cura di a so imaghjina è mandà à i càstiggi. Ci hè rimessu - Iò novu travagliu cun ella è mandà novu à u castings. In novu fiasione - torna à u travagliu, etc. È sia a ghjente hè megliu è megliu. E, ultimamente, tengo ragiunità: aghjunea un postu di travagliu. Certu, certi voti sò sbagliatu. Ma raramenti.


Un mudellu mi hà mandatu circa deci volte à u casting per un dispunellatu di foto in l'EPE, è era sempre dicitu micca. Un ghjornu si n'andò in una festa chì ella spettaculu u prugettu di l'EPi, chì disse: "Oh, sì bella! Cumu si ci sparà per noi? E hà starratu per a tappa. Dopu mè un altru editore chjamatu è li dumandò: "Perchè ùn avete micca mandatu sta picciotta prima?" È hè una storia tipica in u modellu di l'affari!

L'imaghjini di una bella ragagna hè cambiatu in constantemente. Chì credi chì sarà cum'è in u futuru?

Credu in bellezza universale. Pensu chì u sensu di stile hè sempre vale ancu sempre. Quelli chì anu scupertu in i 70, 80 è 90 - in ogni mumentu seranu stele. Cum'è Twigi, chì era famoso in i 70, hà da sicuru diventà un supermodellu oghje. I tendenzi cambiani, ma i canti di fundamenti sò stati. Cindy Crawford, Kate Moss - sò sempre famusi! Perchè bè è eleganti.

Probabilmente, hè assai piacevule per travaglià in un ambiente di stà bellezza, ma hè probiu bisognu di sopra à parechji postului?

Quandu fate soldi, cercate a bocca. Sì site un direttore finanziariu è travaglià cù una stella, ma ella hè una persona difficile - fate u vostru vostru. Certi cose ch'ellu duverebbe bisognu di pudè agghiutti. Ma cù i mudeli, u prublema più grande ùn hè micca u so cumpurtamentu, ma quelli persone chì si trovani vicinu à elli - sposi, moms, amatori ...

Cumu pudianu interferiscenu? Chiudere, sicuru, sempre vulete esse "bonu". In particulare per una stella. Prima chì a to mamma si cun voi à Parighja per preparà a manciari. Dopu un pocu tempu, cuminciate à fà u soldi, è ùn hè micca bisognu di coccu. E cose da chì a mamma è u novu tipiche? Pruvemu d'insignà quantu impurtante sò, è cumincianu cumportanu cum'è agents. Dunque hè "fà" u mo travagliu. "U vi prutegevi di questu agente! Solu vole chì i vostri soldi! I love you. Sapemu tuttu megliu per ellu! "," Oh! Cumu pudete fà fà stu sacru travagliu? Ùn aghju mai avete! "Or" Pagau solu 10 mila soldi per questu travagliu? Pagau pagà assai! "In ocasioni, sicuru, ci sò parechje persone di u mudellu chì aiutanu à travaglià cù a zitella. Ma raramenti.

E quale, se ùn era micca un segredo, hà purtatu a più di malu di u mo?

Mmmm ... Pensu chì u più duru era Giselle Bundchen. Sò u so agente da l'età di 14 à 19.

M'arricoru chì sia angularu , cù un fiocciu nasu, senza un pettu è ghjusta à u momentu chì Giselle cuminciau a divintà u numeru in u mondu, hà pigliatu u so portafine di a me agenzia è si n'andò à l'altru: "Patevesimi una sughjettu di u cartulare I praticamenti ùn pagheghji cumissioni è aghju turnatu à l'agenzia. Per mè hè statu un scossa. Era u tempu di a so alzazione! Di solitu u mudellu abbandunà, perchè ùn hai micca un superstar. E quì - à u cuntrariu. Un tali casu, quandu chjappu è senza prudenza, hè stata a prima in my career. Invece, avemu amici! Era amici cù a me moglia, ghjùnsenu per a nostra casa. Dopu un vennari di notte, cum'è a solitu, hà visitatu à noi, sollente, è dicendu: "finu à u luni", ci avianu usatu in i pieni è si partianu. È u lumenni eru in un altru agenzia! Allora ... hè una puttana da l'infernu!

Ghjuvanni, cum'è una zitella ucraina chì hà tutte e dati per un supermodeli, per escalzarà à a cima di u mudellu?

Hè bisognu di fà qualchì cosa. Prima, andate à voi stessu in u spaziu. Hè impurtante per ella per esse cum'è bona cù elle. Hè veramente bella o piace bella? Sì a zitella hè sottu à 170 cm - ùn hè mai statu un modellu più alto. Forsi, una attrenda, si li piaci à a càmera. O un fotografu, un editore in una rivista di a moda. Siconda, ùn pò micca esse à quelli chì dicenu chì ùn pò micca esse mudificata. Ci hè chì, per una banda, deve esse assai cunfidenza, è da l'altra banda hè autocritica. Allora averia d'accettà chì a moda hè una cummerciala unni per ogni travagliu chì ricevi, ci saranu 100 travagli chì ùn avete micca. Ci vò sanu per passà 100 castings solu per avè sceltu nantu à u 101. Senza d'esse prestu per questu. Deve esse forte.


Hè ancu esse una persona interessanti. Ùn pò esse avutru. Certi di i supermodeli chì sò sò stupidi, l'altri sò assai listessi, l'altri sò divertuti, u quartu hè malincòlicu. Qualchissia hè aggradèvule, qualchissia hè assai piacevule ... Ma tutti avianu qualcosa chì li faciani interessanti. È questu hè una qualità individuali è li permette di esse stelle.

Allora a donna hà bisognu di truvà una agenza bona è un bonu agente. Nisuna chì u vendarà à un oligarchu, ma unu chì in veru l'interessa. Fighjà micca micca cusì profesionale, ma ùn si preoccupa di a so vita.

E allora - travaglià è travaglià. Bonu, ti ricordate - una volta per esse in u locu bellu in u mumentu propriu.