Moda per bellezza in Russia: di u XVIII sèculu à u ghjornu oghje

A moda per i tendenzi biddizzi cambianu à u tempu, è ciò ch'ella hè mortu paria esse l'ideale di bellezza è perfeczione hè ognida percivduta cun un sonu ironicu. Ma quessu ùn si cambiava micca - secondu l'assicuranza di assai zitelli in Russia eranu è sò una di i più belle è attrattivi in ​​u mondu. Cumu a moda di a bellezza in Russia evolu durante i ultimi seculi? I tempi di Petru: cursu à l'Occidenti
Un immubiliu grandu per l'evoluzione di bellezza era u tempu di Petru: u rè hà urdinatu à i so cumpagni chì sò uguali in Europa. In particulare, urdinò i donne per vèstinu vistimenti di stili Ungherese è Tedescu, perchè ci era una moda per un cinturinu finamente cintitatu è u globbu tutale. Dopu da quì, tutti i tendenzi bellezza sò cuminciatu à vene da l'Occidenti. Hàbbitu, però, micca tutti. Per esempiu, in Europa, i denti negra eranu popular. L'idee cristianu di bellezza di quellu tempu hè una donna fatta, prima, senza un putru, alluntanatu eternu, cù bughjetti di i ghjàllichi. I prublemi cù a cavità orali anu ancu esse evidenza di l'abbundanza - solu a persona ricca puderia furnisce kilogrammi di documenti. Quelli chì, naturalmente, eranu di dritti è bianchi, anu foru attaccati à urlassi cù carbone. In Russia, solu e donne mercanti pruvò d'imitar l'Europeani. Circundendu u sensu di a strada, cum'è avà, i tentativi di u nouveau riche à esse vistimentu, vistutu di vista custanti caru. Ùn avemu micca mancu per fioretti creativi. In u 18u seculu, a reta Francese Marie Antoinette hà torcia tali "Babyloni" in a so testa chì Lena hà micca sughjornu. L'acchianava più famosa era una fragata - una dimensione impressiunale di vapuri, fissati nantu à a testa. Nostru Catherine u Magnu à circa à u listessu tempu hà preferutu un stile modesta: hà li rimesse à u so capeddu, decoru cù fiori o una diadem. In ogni modu, a moda per tuttu u paese francesu hà fattu u passaghju à u paese: i prossijiet per piloni di Parigi s'aprì, è parlà cun una donna decentu in russu era micca cumme il faut. Ma una bella donna hè sempre una donna in u so corpu. E so spalle, spiaghji boni boni, chjappa finta, cattivi lush.

L'iniziu di u XXu seculu - un tempu di cambiamentu in l'industria bellezza
Corsetti, crinolini, serrature richieste, scolpti di lignu purtati da Francia - tuttu chistu passatu subitu à u bascu di a storia. A Rivuluzzioni di u Rivuluzione era ancu una rivoluzione in u mondu di a bellezza. L'urganisazione mundiali cù a nova retavanta soviètica fici un pocu tempu in l'anni 20, un periodu digià d'un studiu separatu. Dopu à a Prima Guerra Mondiale, tutti vulianu manghjà vita cù una cullizzioni sana, in ogni locu c'era diversione, ligereza, jazz vicious sonu è ci era un oliu di sessu in l'aria. I faldi fubbe più curtu è i petti saranu piani. "Un infaunu" i patroni di impressiunati meriti bandaged. Per fà un bronzu scuru, pigliate un bagnu cù iodu. A moda includia short hairstyles e brillanti make-up - ombreghjenu l'ochji, labbra rosse o oscra. Ùn importa micca ciò chì hè a to fàccia - pudete sculaccià qualcosa! A sensibulità è a sensualità sò diventà a tendenza di bellezza principale, è a russa prova di seguita. Un altru fenomenu di questu tempu hè a moda per a annudenza. Di sicuru, micca in a nostra vista, ma ancu. Curiosamente, sta tendenza bellezza era u risultatu di a tendenza di moda, è l'ultima, a volta - a durissima realta militare. Finu à u seculu 20, i zitelli occupai chilugrammi cù un corset è fughje faldes. Furmatu da a guerra per cambià in ghjunti, e donne di sguintatu si trovanu chì e nove prupurzioni di u corpu fu necessariu.

In ogni modu, a Russia ùn solu ùn hà avutu l'adopru l'attitudini bellezza, ma ancu l'hà furmatu. E bè bella noblewomen spedinu in Europa, spiciarmenti a Francia. Parechji sò turnonu in mannechi, chì sò mudelli. Sò da i grande glurificate cum'è a più bella in u mondu.

Bellezza in l'URSS: fate tene
Hè abbastanza sèmplice di seguità i tendenzi bellezza di i anni sovietsi: hè abbastanza per piglià una foto di l'attrìze di cinema da a pantera di l'avutra ridutta. Eccu l 'Amore di Orlov - e vellini cù una casa, culpiti alta, un pezzu fretu è perfetta, una stile biera. Per pudè rimpiazzà a so bellezza di prutiggiata, in quale ci hè tantu calore, i venenu i biddizzi: Elina Bystritskaya, Tatyana Samoilova, Nonna Mordyukova. A bellezza ricunnisciute, elli riflessu solu a tendenza generale di salute, stagnante è naturalità. Per esse un veru esempiu pè e donne soviètica, eranu troppu boni. U prughjettu di New Dior cù l'imagine enfatizuelamenti femini ùn anu micca spent much time in a Union Soviètica. Lyudmila Gurchenko, a propietaria di a cintura di l'asteru, flashed in "Carnival Night" è hà scumparutu per duie decenniadi. A donna soviètica avissi a èssiri in u corpu, vedi solidu. Eghjone funèzii ùn anu micca pussutu di custruisce BAM è ùn volontà micca vergine.

A industrie soviètica anu avutu micca esperimenti bellezi. Sta Lauder hà iniziatu à ammaà i so cremoli in i 1930, in Mosca, i so cosmetichi avianu in a vendita ufficiale solu in u 1989! E nostri mariani è aviani trattati "Yantar", "Evening" è "Lanolinov". Studii di ancu u passatu riccu di e mamma, e mòglie mudernu issa parvene salvagieri medievale. In a maiò parte di famiglie normale è intellettuale, lavà hè statu fattu una simana. E chjusi di gas è e interrupzioni di l'acqua fete questu leghjenu ieghjicu stranicu. U lavatu freti di u capu ancu in a fini di u 1970 hè cunsideratu ponu periutu - i capelli ci anu "salyut" più veloce. Hè bisognu di parlà di a mancanza di desodorante, com'è una classi? E pedi di epilativi, armpiti è una zona di biulogicu ùn si trovanu à nimu. U megliu è, forsi, l'un solu rimedià per u pimplugiu hè a pasta di tela. I sughjetti u so capelli di a biera. In ogni casu, più spessu un beie spumante per esempiu ùn era micca dispunibbili, perchè i rizelli sò speddi in l'acqua dulce. A zitella suviètica era décorata cù pudore è u numaru di libri ligi, è quelli chì sò stati attaccati à a so prisenza, l'aghju secremente. I studienti puderiramanu facilmente una lettone per lavà è tiraniu i capelli fiole in un trenu. E se pari terribbili, dumandate à i vostri camarate più avanzati. E nostre nostri vittoria sò stati turrati com'è u megliu ch'elli puderianu, si raligraranu se puderanu fassi piglià a tinta di Riga in uitu di a tinta di Leningrad è si raligronu, stendu cum'è sei rifiati per i "Louis Philippe". Oghje chì pare avanti una cosa di sicuru hè un scuperta per elli. È noi ricurdà da questu.

Cuncetti di bellezza moderni: cun di e regule!
Qualchissia chì cumincià à studià l'abitudini bellezza di u XXI seculu dopu à u tempu, da sicuru, si cunfunditi - cambianu parechje volte annu. Forsi, una sola tendenza vera da stagione à staghjoni - natura. In ogni casu, a memoria genetica di e projeczione è e restrizioni attaccanu assai l'apparizione di i Russi. "Emu vistutu alla prima!" - questu hè per noi. Normalmente in l'esteru, sò ricunnisciuti solu nantu à i tacchi (pari, ancu i più di voglia di ubligatoriu chì avà capile chì ùn hè avvinutu à caminari nantu à u pavimentu cù stilettos), ma ancu un cumpurtamentu brillanti è spessu accusatu. E cosmetologi americani, paragunendu i principii di cura l'apparenza in parechji paesi, noteu cù sorpresa a sproporziosa russa: avemu guardatu a faccia assai più intensa ca detta u corpu. Sicondu l'urdinamentu, i cosmichi sò nantu à a lista di e nostre priurità. Prudutti di dirittu chì primurà devendrà a robba, è da vacanze. In u terzu modi onore è cusmeticu.

L'alimentu salutariu cum'è un modu di mantene una bona forma ùn pò micca ancu esse chjamatu ipertestuali. U 40% di i rutilari hà da regularmente nantu à una dieta. A maiò parte cunverte à u vegetarianismu, sustinitori di l'alimentu ecunomicu, a slow-food è à altri live in Moscow. Sibbiani temperati o zitelli d'Ural con grande suspicion facenu à i prugrammi senza carne è maone. Forsi si sò ghjustu avanti.

In u mondu ci sò ancu cunsiderati bellezza. In ogni casu, à ghjudizii per i valori di i vitturi di l'annu d'annu di i viaghjatori, sò inferiti per a Svezia, l'Italia, l'Argentina, Culumbia, Israele, l'Olanda. Cu cura di lettura di a dignità, elogata da l'omi, truvamu chì i nostri cumpetituri sò divertenti, lumi, caluri, aperti, sociables, benevolenti. Ùn hè una parulla nantu à e caratteristiche di a fàccia, a larga di e gammi è l'altura di u pettu. Forsi, u surrisu è a verità hè dettu noi è micca sempre. Ma s'ellu hè datu, u mondu sanu hè à i nostri pedi. Allora u sonna è l'onda. Ùn per u sake di qualcosa di qualificazioni, ma solu per chì hè bonu per noi.