U babu ùn manghja micca bè

U babbu ùn mancianu bè? Forsi ùn hè micca un capricciusu! Cumpiemu A salute di i zitelli hè direttamente dipende di ciò chì manghjanu. È da "nutrimentu" ùn hè micca solu a qualità di i prudutti è a so preparazione, ma ancu di u modu di réceptazione, i gustativi preferenze di migliori, l'ambienti induve l'alimentu hè stato pigliatu è più più.

A scienza pruvò chì u gustu hè genetically determined, è ancu i genesi rispunsevuli di l'amuri di certi persone per pratiche cù gustu amatu sò stati identificati. In casu, si parlemu di i zitelli in catu, ùn hè micca a genetica chì determina a furmazione di u gustu, ma a famiglia cù i so capacità, i usi è i inclinazioni. L'iniziu l'aspirazione iniziale hè acquistata da u mulu still in utero quandu u fluidu amniòticu hè inghjuratu, u gustu di quale deve di quali prudutti chì a mamma utilizza è ciò chì si beva. Se u preferitu hè datu à amargumentu o agudo, u futuru babbu cresce u listessu, è più più ancu s'ellu si allargà, addiculi di a mamma. Mummies, tenite in mente, u fume affettivu negativu à l'appetite di u zitellu! A strada, finu à 6 mesi, u zitellu hè datu u pettu nantu à a dumanda è finu à questa età ùn pruducerete micca zucchî è purpi.

Primu annu
U cumpurtamentu nutrizionale hè furmatu da una età curretta, è hè duranti stu pirìudu chì i gustativi di gustatori è a prucedura per a ingeszione alimentaria sò stati. Hè bisogna à fassi cunnosce à quandu u razzu di migghiara. Ancu un zitillùcciu ùn hè micca indiferente à chì tipu di alimentu hè offeratu, chì sò i so gustu è e qualità estetichi, è in quale cose à l'alimentu si trova. U zitellu pò responde positivamenti à dolci, salate è negativu - à amari è àmuri. I vostri zitelli chì anu riduzzione di sensibilità à amari prefèvanu vegetali, à agrì - aghju manghjò più fruttu.
Un rolu impurtante in a furmazione di l'appetite hè cumplementari, chì cumincià à duie etage da 6 mesi. À u primu stadiu, u patata di purcura di verdura sò datu, po in paghjoli, è da 7 mesi u puré di carne hè aghjuntu. Sì u zitellu hè inizialmente nantu à l'alimentazione artificiale, da quì à 3 mesi di l'alimentazione hè strettu. 3,5 ore, o 6 giorni à ghjornu. Cu 4 mesi, zucchari è purée di fruttu sò intruti, da 6 mesi - muredda, da 7 mesi purée di carne è a alimentazione 5 volte à u ghjornu. Cù l'attrachju durante u primu annu di vita, u zitellu ricevi novi manciari è i piatti. Quelli zitelli chì anu amatuati sò più capaci adattabili à e manufattii cumplementari à l'artighjanti à i mischji di cuntenutu standard è u gustu monotunu.

Mamma di trucchi
Finu da 4 anni, i genitori, in particulari a mamma, influenzonu u gustu - chì ella adora è, per consensus, prepares, allura u zitru si trova. Formi u gustu: l'oliu, a cunsistenza, l'struttura è l'apparenza di l'alimentariu.
U gustu è u tipu di dispusitivi disposti u cunsiderà u mecanismu di u digestivu è a crescita o, à u cuntrariu, freni si ùn anu micca currispondenu à a percepzioni di u zitellu. Allora l'appetite sparisce u mondu, è u zitellu si facia lent, capricioso. Per esempiu, u listessu cottage cheese con zanahia rinsuscitata, migghiò servitori nantu à un platu chjucu in a forma di un asteriscatu o una piràmide, attruvaranu l'attinzioni di u zitellu più cà una massa riformulante.
A cunsistenza di l'alimentazione, chì hè amministata à un zitellu dopu à 7-8 mesi, hè liquidu, semi-liquidu, viscu, grossu è fermu. L'oghje homogenizatu hè da 4-6 mesi, purée - da 6-9 mesi, è di coarse-grain - in nude 9 anni di età in età. Da l'età di 1,5, pudete dà u to bè carbu cavatu, chicken, cutlet, meatballs, pisci senza l'osci, è guarida serve separatu. Se u novu alimentu ùn hè micca percivetatu, a mamma debe mostrarà pacienza, perseveranza è offre torna, cambiatà a forma, u culore è l'oliu.

A cumminazzioni di i prudutti hè necessariu per a furmazione di una larga varietà di u gustu, cusì alcune un bon appetite, digestibilità è saturazione di u corpu di u zitellu cù proteini di qualità, grasi, carbuidrati, fibra vegetali è vitamini. A cumpusizioni di i piatti pò esse unu è multi-componente - da 2-4 cumpunenti, è ancu dinò, per esempiu, fruttu cun prudutti di latti o carne cù leghje.
Sapori naturali in dosis raziunate è cumminzioni scuprite l'appetite. Dà preferenza à a foglia, à l'aneto, a salsa, l'api, a cipolla è l'agliu (finu à l'ultimi 3 anni, l'ultimi 2 cumpunenti ùn pruvate micca dà frescu, solu com'è una parte di platti complexi sottusati trattamentu termale), comino moltu. Ma cù l'espezie ardenti è u pimpinori vale a pena aspittà!

Tuttu ciò chì importa!
L'ambienti induve l'alimentu hè fattu hè ancu assai impurtante. Se a situazione à a tavula hè nurda, u cena cun u cena ùn portanu piacè di u zitellu. U zitellu deve esse stimatu à manghjà, micca obligatu. Ùn circundà i zitelli à l'alimentariu quandu manghianu alimentariu, ùn avete micca leghje i libri, ùn vultate nantu à a TV, ùn anu micca implicatu l'animali, ùn riri (è succede!) - tuttu chistu distraisce è impida a digestioni.
I cumpitenzi di l'indipendenza à a tavula alsou cuntribuiscenu à a furmazione di un bon appetite. U più veloce u zitellu speria à prupone una cullette, furchetta, cutidianu, i menu seranu i prublemi cù l'alimentazione.

Un zitillù da l'età di trè, avaristi bisognu di una cuciulata pulita, à quattru cun una furchetta, è in quintu annu di vita hè ora di presentà u zitellu à u cutidianu di colore. Believe à mè, ùn avete a paura, i zitelli accessate facilmente e novi funzioni. Di sicuru, u cultillu in l'apparechju di u zitellu deve esse speciale - cun una punta sfondata. Eppuru, per dà u tarritoriu cù e napulitane deve esse prima di u pussibule.
U bonu serviziu servitori trattanu emozioni pusitivi in ​​i zitelli è forme un rifarenzione cundicatu, chì hè particulari indispensévule se u zitellu ùn diferene micca in l'appetite heroica.
U modu per mezu di l'alimentazione ùn hè micca l'ultimu componente di un bon appetite. À l'età di 4-6 anni, u zitellu deve esse alimentatu 4-6 volte à ghjornu in parechje chjucchi. Praticà in e menzi principali si deve esse almenu trè: u primu, segonu è terzu.

Orighjini da a zitiddina
Oghji, p'aspite una gran varietà di prudutti, ci hè un diminuu à a cuncetrazzioni di u cunsumu, chì hè dovutu à ragiusi suciali, ecunomichi è psicologichi. A maiò parte di i zitelli ùn anu micca una dieta sicura, un menzu raziunale chì hè sustituitu da caratteri altri calori, carbuidrati è raffinati, à causa di l'attitudine di i tazzi, l'informazioni è a TV. Sicura chì a manera più faciule hè di alimentà u zitellu cù chips, patate francesi, crackers, pizza invece di sopa, fritte, prudutti di lattichi è dete un dolce, sante ... a cumulazione di a maggiorità di elli includenu i più chjucu induve cumpurte di gustatori - composti chimichi chì stimulanu i gustativu di u babu di a lingua, ma l'usu di tali nutrimenti disrupta i miccanismi naturali di a digestioni è porta à i malatii di u viaghju gastrointestinal, a riduzione di massa muscula cù sustituzione in u tissue.

Sicondu i zitelli cunsuma prudutti di u latte à pocu , una fonte di calcium minerale, u sistema di l'osso pate: a spina hè testa, a postura hè rotta, l'osi tornanu frutti, u crisesu generali fracani. E l'eccesse di prudutti d'alimentariu immediata, salsi di u tomate, u caffè negra prumove l'excrezione additta di calcium da u corpu.
U cuntenutu aumentatu di i carbuidrati in a dieta guida à l'obesità è a diabetes, soprattuttu s'ellu ci hè una predisposición genetica à questu.
Eghjughe negativu nantu à u zitellu è l'eccessu in a dieta di u salinu di a tassa, chì guverna à a retenzioni di fluidi in u corpu, a furmazione di salsi d'oxalate è a violazione di u meccanicu di regulazione di a pressione di u sangue. Tali zitelli sò candidati per u sviluppu di malati metabolichi, diani di l'acidu di uzza è di a malatia ipertintiva. Cusì vaghjime chì a maiò parte di e malatie ùn solu l'adulescenti, ma ancu l'adulti sò venenu da a zitella ...

Un trè ritrattu!
Hè impurtante di furmà l'amori di u zitellu di i vegetali è di i frutti - fatturi di a salute è a prevenzioni di l'obesità, a diabetes, l'anemia, u stinimentu è altri malatii.
Ricurdativi, i zitelli sò impressibilitanti è suggerenti. Hè per quessa, ùn valenu a pena mentre parlava cun elli nantu à i platti prediletti è ughjettinu, è hè megliu spiegà i benefizii è i preghjudizi di un pruduttu, è dopu molti prublemi cù l'alimentariu desapareceranu da elli. Allora, a nutrazione correcione è raziunale di u zitellu hè a guarantzia di a so salute è a pace di i so genitori.