Lactation, cumu aumentà u flussu di latti

Se pensate chì u zitellu ùn hà micca bè di u latte di mamma, prima di cresce à a "battaglia per a quantità", vale a pena esse cumu quantu quant'è una alarma hè justificata. Un annu dopu annumà i mamis pensanu è smariscini quantu aghjustà a zinga. Ddu ticità hè necessaria è efficace? Cusì, a tacchizzà, cumu aumentà u flussu di latti dopu a gravidanza - u tema di u nostru articulu oghje.

Hè un perdone?

Sicondu L'OMS statistiche, solu u 3% di e donne in u mondu anu da una veru mancanza di latti. Perchè chì i mariti di eterni sentenu chì ci hè lattezza, è i so figlioli ùn anu micca penevule? Avemu vistu quali omi puderanu chjamà una mancanza di latti:

Problemà: u pettu hè amicu, micca impiimentu cum'è prima!

In fattu, u pusteru dopu u mesi di l'alimentazione duveria esse finta, ùn deve micca sentitu fugliali è lumps. L'alimentazione freti furnisce a dulcezza di pettu è impedisce stagnazioni. A mare di u latti ùn sò micca una medità di suffirenzi di la nacera.


U prublema: un amicu cercanu 100 g o più, ma solu aghju 15 g.

In fattu: cù l'alimentazione urdinata bisognu, dopu chì u zitellu hà mangiatu, hè difficiulmente strainate qualcosa. Inutili, questu hè un hyperlactazione - hè troppu latti, chì hà i so inconvé. Raligràteci chì a foglia manca tuttu - ùn face micca in stagnazioni di latti!

Problemà: prima è dopu l'alimenta, u pesu di u mo figliolu hè solu 30-50 g.

In fatti: cuntrollu di pesu hè megliu micca di utilizà cù l'alimentazione naturale à tutti - disori a la mamma. L'eccitazione hà un effetti negativu nantu à u rifiriu oxytocin, chì aiuta à a mamma a "dà" u latto à u zitellu. Si u zitellu hè misu dumandatu, pò assicurà parechji canteri di latte, è se a foglia prupirata l'affinchione per lascià, ùn pudia manghjà nunda, è hè normale.

Problemò: si esprimenu una parte di latti - hè stallatu 60 grammi, è a nostra età d'esse ghjuntu di 90 g.


In fattu: ùn ogni mamma ùn sapi manera di esse stampatu in u lamentu, a crescita di u fornitu di latte hè cunnisciutu ancu di parechji, ma dinò deve esse amparatu. Ùn ogni l'organizimu femminili puderia dà u latte senza solu per u so destinatu, ma in una buttiglia o in altru locu. Iu scontru parechje donne chì ùn anu pussutu d'escemente qualcosa à qualcosa, ma i so omi di corpu enormi eranu excelente in u pesu, spessu applica à u pettu di a me mamma.

E perchè chì un manghiu manghja "quasi 90 g" L'amalle è ùn pò micca avè nuddienna normi calculati cum'è grammi! Problemà: u zitellu hè assai sdegnatu, perchè dumanda un canzunamentu ogni 30-60 minuta, ùn dorme duru è duru. In fattu: un sonu curtu è micca un sonu profughtu hè una funzionalità naturali di u sonnu di u zitru in a nascita, spessu succintu cusì: a mamma cunvalà u zitellu sottu u pene è, quandu u fogghiu admetta, cambia in un bagnu.

Ma micca più di 10-15 minuti u zitellu si svilò, cumencia à circà a bocca cù u mussu (chì significa, mamma), peekes. Pò esse ripetutu diversi volte in una fila. In fatti, a quistione ùn hè micca in u latti, ma in a tècnica di trasfurmà un zitellu in un presepiu! Quandu a mamma separa u mulinu d'ella, u senti è si pesa à rimesse à i so abitudini persunale, perchè a mo mamma era allora (hè più sicura è più calmatu). Sì cambiassi e tarrizzi è alimentate u zitellu prima di vanu à pusà in un locu postu è ghjucatu da ellu stessu - a probabilidade chì ùn esiste in 10 minuti, aumenta assai! Perchè in questu casu, a separazione di a mamma diventerà più imperceptible per i migghiori.


Sintomi disturbanti

Allora tutti i "prublemi" lista sò sensibule sottusicuti à i sensazioni, è per stabilisce a dimenzja propiu di a tacchizzazione, sò solu 2 indicatori: l'aiutu di u zitellu in u pesu è a frequenza d'urinazione.

Pesu. Se u picciottu aghjusta 120-125 grammi per simana (480-500 g per misi), a lattazioni hè normale.

Micturition. Un caprettu nantu à l'età di 10 ghjorni devia chjudarà più di 10-12 paesani in 24 ore. Eliminate da u migghiù u diaperu reutilizable è cuntà quanti volte pisses un ghjornu.

A gloria di a crisa di e cresce hè assai esageratu. À l'alimentazione urdinata bisogni, i volumi di latti ùn si micca diminuite per elli. Questi crisi sò assuciati cun creazione irregulare di migliori. U zitellu à qualchissia puntuale cumincià à appiicà più spessu, swinging la lactation à u livellu necessariu, u corpu di a mamma durata di 2-7 ghjorni hè agitu à l'assistenza di u zitellu. In quessi ghjorni, a cosa principale per a mamma hè di mantene a calma!


Incù grandu? Cercu à circà raggiuni!

Se u zitellu hè normalment di pisu, ùn anu preoccuppatu di l'incrementu di latti, pensemu cun tranquillamente è diventate amallezza! Se a foglia hà avanzatu d'ottu poche, fighjemu a causa. Ci hè un certu regule di alimentazione, in u quale u corpu femminili in u 97% di i casi produci a quantità di latti necessariu per u zitellu. Chì appartine à queste règule?


Appriche curretta di u zitellu à u pettu. Cù a so mamma ùn hè micca minatu à nutriscia, ùn hà micca pezzi cracked, è u zitellu hà a pussibilità di viaghjà propiu à a glàndula mamia. U principiu "a dumanda generale una pruposta" hè cumprata è a latte hè sempre ghjustu in quantità propriu. Questu hè micca pussibule cun l'alimenta à l'indumentu, u listessu solu s'apica à u casu quandu u zitellu hè datu un pacificu per calà o dà una cosa di vìviri di l'buttiglia. disturbanu l'estimulazione naturali di a taccioni.


Amuzione di freccia di ogni ghjornu. In u corpu di una donna, u latte hè pruduttu da l'hormone prolactin. S'ellu hè assai - assai latti. È prolactinum serà assai, se à un pappuluzzu hè spessu nutrittu (l'hormone hè sviluppatu o prodotta in risposta à succorsu da u zitellu di un pettu). Hè ricumandemu d'appricà u zitellu à u mussu spessu, in i primi mesi - ogni 2 ore.

A notte obligatoria. Permettenu chì u corpu di a mamma ùn mancà u travagliu è u lattice assai chì a lactation ùn sia micca diminuite.

Da 24:00 a 8:00 a mamma avia avutu 3-4 alimenta.


Se qualchessa di sti règuli hè violata, u corpu di a mamma d'invalidazione pò esse reducirà a pruduzione di u latti. Per quessa, a suluzione principali di questa mena hè a correzione di i sbagliati! Se u zitellu hà datu un chupitate, ci vole à esse sbulitatu è amparà cumu pusà u zitellu à u mumentu per esse bè, solu per crescita a quantità di latte dopu un tempu! I sbagghi include l'alimentu di l'ora rari (ogni 3-3.5 ore), assenza o assicuranza di notte rara, alimentazione supplementaria o dopa di u zitellu da l'buttiglia.