Quandu è quandu hè megliu per cumincià à abituà un zitellu à una pignatta

L'insignamentu di ienzeni à iegge hè una stampa impurtante in a vita di ogni zitellu. In ogni casu, quantu è quandu hè megliu di cumincià à abituà un zitellu à un pezzu, ùn tutti ùn sapianu. Ùn ci hè micca cunsiglii urientali - ogni criatura sviluppeghja in u so modu.

U tempu hè ghjuntu? Disputati nantu à quandu avè principiatu à insignà u zitellu à a pignatta, ùn mancanu. Arcuni riferenu à l'esperienza di e mamma è averebbi chì crèdenu chì u zitellu deve esse studiatu à i sapè di sapè in u mumentu chì sceta à pusà per quì, per esse, da sei mesi. Altri postponenu l'acquistione di un pezzu chì u zitellu hè un annu d'altru, l'altri ùn anu prestitu à tutti è aspittà 2-3 anni dopu chì u zitellu si senti più consciente. Sempre chì decide di imbarcate in un prucessu di studiu cumplicatu, a cume principal chì avete bisognu di mantene in mente hè chì i zitelli partenanu per dumandà un puchu quandu sò fisicamenti è psichiativamente ridu per questu. Stu prucessu naturali ùn pò micca esse affettatu da a persuasione affettuate, o da rigoro. In u primu annu di a vita, u zitellu ùn hè micca in una pusizioni per cuntrullà a so altazione: i so posti fisiulogichi sò rifletturati, cum'è a vejola è l'intestinu fate. À questu stage, u zitellu pò solu "aghjunghje" - per esempiu, e probabilitati sò elevati chì u zitellu, esandatu da u sonnu, vole "in una strada" - solu à questu tempu è pudete offre un pezzu. Per pudè fà l'attitudine in a so conscienza propria, hè necessariu per u zitellu per formar e catene neurale chì furnisce a trasmissione di un "signal" da a buca è di l'intestinu à u cori, è per questu u zitellu hà da cultivà un pocu più. Havi capacità di pulizziari accumincia a formà di u zitellu in u piriu da 12 à 18 mesi: hè in questa ora chì i musculi di l'anu è u sphincter di a vucale sò divinità più forte, è u sviluppu di u zuccherinu di u zitellu culpisci un certu nivulu. U cuntrollu tutale di a buca è a musculatura di u rectu hè pussibule di circa trè anni. Normalmente, u zitellu primu cunfurna cuntrollu di l'intestini di notte, in seguitu - in u ghjornu di u ghjornu, in seguitu - cuntrollu di a vucale in u ghjornu di ghjornu è, in fine, in a notte. In certi figlioli, l'affaccà dureghja à 4-5 anni - è questu hè normale è pocu cumuni. Hè interessante chì e zitelli accuminzanu a dumandà un pezzu per 2-3 mesi prima di i picciotti.

E zitelli siparanu u sessu masculinu è in certi altri aspetti: cum'è una regula, apprenzenu di pusà per annunzià è fà più avanzati capiscimu. Hanu megliurisce una coordinazione di visione è capacità di muturi. I scientisti suggiscinu chì questa fattu hè duvuta à u fattu chì i hemisferi left an u direzzione di u core in i zitelli è i zitelli susteniscenu in modu diversu.

Ùn ùn hè micca meditaratu di DIFFICULTIES!

Per pudè accustomà un zitellu à una pignatta ùn hè micca un prucessu simplice, chì esigene i parenti poni cura è assai pacienza. Ùn persighjate micca risultati rapidi, ùn cuddenu micca chì u zitellu hà da domiciliate una scienza di "certi" in un cume di ghjorni, u principale hè chì avarà una attitudine positiva à stu prucessu. Prima, intruducerà u zitellu à a pignata, spiega per quessa hè necessariu. Dà à u zitellu per toccu un novu objeto interessante, offerta à pusà nantu à questu. Pudete "perde" a situazione nantu à i pupi, i pelle gialli. Hè necessariu per u zitellu per attruvà a fini per a quale u prugu hè pensatu. Per un zitellu sviluppà un certu ritimu, pona nantu à a pignatta prima è dopu à pranzi, prima è dopu à u sonnu di u ghjornu, prima di dorme durmiu è dopu à despertarà (è ogni ghjornu devia esse da circa à u stessu tempu). Se u zitellu hà vultatu per bisognu di un "vasu di notte", assicuratevi di ludà per ellu, dì chì hè un bonu cumpagnu. Ma s'ellu ci hè nisun risultatu, lasciarà à pusà nantu à a prugna per più di 10 minuti ùn deve esse micca. Nun avianu abusu un carusu pi casu, altri serebbe sviluppà una attitudine negativa à u stessu processu di a partenza naturali. U zitellu, sensu chì ellu deve esse liberatu, pudete scopre di l'ochju, pruvatu à sicretu i so affari, o pruvà torna rifuntatu deliberatamenti a catedra, chì pò purtà à u stigliu. Pruvate per esse fermamente tactile è sensibule in queste materia è ùn perseguite un tempu - postu chì tuttu u zitellu ùn hè ancu incunificatu chì cammina in pantaloni meridi. Per svegliammi un zitellu à a notte per dà cun l'offerta à pusà nantu à un pezzu ùn hè micca necessariu: probabbilmente, u zitellu sera troppu infeliz, è in più di questu, pò più tardi durmendu. Mentre chì u zitellu hè sempri esse scrittu à a notte, pudete mette à dorme in un servitori disposable o stanne una pratica impermeali in u lettu. Pruvate di seguitu di quelli momentu chì u zitellu hà "aiutu un trattu": normalment prima di a partenza di e bisogni naturali, u zitellu ùn deti a ghjucà, si fala tranquillamente, si cuncentra - in questu tempu è avete bisognu di purtà un pote. À u tempu, u zitellu stessu principia à dilli chì hè prestu per una materia impurtante. Hè veru, esse dumandà chì u zitellu hà digià iniziatu à domicilià a parla. Puderete vene cun quarchi parolle specifici per stu prucessu. Da u principiu di l'appruntà i sapè di sapè, u pote devia sempre in u spaziu di u carru, in vista, perchè u zitellu stessu pò prupone à pusà nantu à ellu, sguassate i so mutandine, o purtate un vasu è cusì dumandate à l'aiutà.

In questu, quandu hè megliu abituà un zitellu à un pezzu, l'esperti sò in solidarizazione. U tempu ideali per acquistà cù a pignata hè l'estiu. Siccome a ropa nantu à u zitellu sò generalmente un pocu, pò manighjà u manighjatu da u so propiu. È se u zitellu e soffrenu mutandine, sò lavati è secchi à u sole. Per a durata di furmazione, hè megliu per esempiu di usu di diaperte solu. Quandu u zitellu hè in constantemente in diaperi, ùn ùn hà micca state di malinnimentu dopu l'urinating, chì significa chì ùn ci vole micca di disperse di sta cundizione. Un'altra cosa: mutandine scarpatu: camminendu in elli hè moltu sfavore, è questu hè un bon incitantu à cumincià aduprà u pome.

U PRITUTU PERU

Fortunatamente, i tempi in quandu i figlioli anu da maestru putti frasi friddi, sò diventate una cosa di u passatu. Avà u prucessu s'hè addivintatu piacè in tuttu ciò: i macelli di plastica ùn sò micca solu cale, cale, ligere, ma ancu bonu. Alcune di elli sò fatti in forma di jucuri - cani, anvendizeri, màquinas, ecc. Uni pocu minuti spent on such pot ùn permettenu micca sensazione pratica. Certi parenti, pruvate à dà i so figlioli u megliu, cumprà valdi cù squeaks, lampi trasparenti, musica. Tuttavia, ùn hè micca necessariu di piglià un gran interessu in questu: u zitellu ùn deveru micca ubligatoriu quale hè l'obiettivu principale di a so sughjettu in questu sughjettu. U mudellu più adattatu di u pezzu per i carusi - cun un front inflated: cun such pot hè di menu prubabile chì l'spruzzione spinga accidentalmente à i bandieri. Doppu dui anni, pudete insegni à u zitellu per scrive nantu à a ponte. Quandu u babbu hè amici cù a pignatta, diventerà un di l'elementi più vitali per u zitellu. Per quessa, andendu in a casetta, nantu à una visita, in un viaghju, ùn si micca scurdatu chì devi esse datu. Questa pò esse una versione "strada" - un pezzu ligu è ligne (hè megliu intruduce u zitellu à un pappu novu anticipatu, postu chì qualchi figlioli, chì anu aghjuntu à u so pote, fateci di ricusà l'usu di una cosa chì ùn sanu micca). Da a pignata pudete tramutera in u bagnu. Per favurizà stu prucessu, pudete cumprà un postu di ziteddu specialu in u bagnu: serà più còmico per u zitellu. Inoltre, pudete cumprà un zuppi di footrest in a magazzina di u mercanzu ghjuchju, perchè u zitellu pudarà usarlu à ghjunghje u bagnu è ponite i peri. Ùn importa micca questu difficiule per avè insignatu à u zitellu a sperimentazione di a limpeità, prima o dopu averebbe dominarà sta ciencia, più importantemente - fatevi pazienti è trattà a situazioni tranquillamente. Ùn compite micca u vostru babbu cù altri figlioli, ùn avete micca davanti à u vignaghjolu Vasya - ogni zitellu sviluppeghja à u so ritimu. È ùn panice si u so pezzu di u zitellu hè un pocu tardu. Tuttu u tempu bonu.

DESVILUPMENTU D 'E DESTINATARI DŪ MESSI

A capacità di cuntrullà a vejiga in i zitelli da nascita à circa l'età di quattru hè appruntamenti u stessu. U modu è quandu hè megliu di principià per insignà un zitellu à una pignatta per affruntà e so bisogni, u funziunalità di l'età.

0-18 mesi. In i primi misi di vita, u zitillone hè amatu à 25 ghjorni à ghjornu. Questu incontraziamente - in u mumentu chì a musculatura di u muru di a buca. Circa à l'età di sei mesi, u zitellu face a urinate un pocu menu spessu (circa 20 volte). Questu hè un signu chì i moduli neuroniali di u zitellu sviluppavanu sempri, i musculi di a buca ùn cedeu di cuntruverà constantemente è avà hè capaz di cuntene più orina.

18-30 mesi. U zitellu sviluppa gradualmente a percepzione di a pienezza di a vucale e un sentimentu di urge to urinate. Avà u zitellu pò cunnings connosce i signali di u so corpu cù u riposu di a vuccata - prima era solu ùn era micca capacitu per ellu. Tanti zitelli poveranu cuntrullà u sphincter di a vucale di vaghjimu à u primu annu di a vita, è in a maiò parte di casi solu in u terzu annu. Allora si senti l'urge d'urinate ancu prima di a vaghja sarà full.

Da u quartu anno di a vita, a maiò parte di i figlioli ponu accurzà l'inviu di una picciuttedda per un pocu tempu, anche si sentenu l'urge d'urinate. Sò dinò à pudè pisci "solu in casu", anche cun un ligeru rimessu di a buca. A cosa principal hè chì ùn hè micca diventatu un locu.