Chì i vaccinati sò in 3 mesi

Quandu i zitelli reachi 3 mesi d'età, sò vaccinati contr'à e malatie infizziacci gravi. A vacuna assuciata pruteghje u zitellu da trè infizzioni perikinus - tetanus, diphtheria è pertussis, chì hè fatta à un figliolu sanu 3 volte per una diferenza di un mesi è mità. Ùn pudete micca violace u timing di a vaccinazione, perchè ùn hè micca u megliu effettu nantu à u sviluppu di l'immunità à i malatii in i zitelli.

Chì i vaccinati sò in 3 mesi

Cù eccezzioni rari, i zitelli sò bè ​​cù a vaccinazione contr'à u Tetanus, diphtheria, a tette cuscinata. A volte un zitellu dopu una vaccinazione serà capricciosa, pò avè qualchissimu maleta, a temperatura pò esce. Ùn àbbia paura di elli. Sti sintomi ùn sò micca più di cinque ghjorni, ùn mancanu trattamentu è passanu per elli.

À u listessu tempu, hè bisognu di attentu chì dopu à a vaccinazione a salute di u zitellu pridendu dopu una infestazione. I medichi cunsiglianu chì in ogni casu, quandu a cundizione di u picciottu s'agrende dopu a vaccinazione, hè urgente di chjamà u duttore.

Arcuni statìstichi

Sicondu i dati ufficiale, l'incidenza di a tette sputca in u paese hà diminuitu in u 90%, ora i praticamenti i zitelli ùn pacenanu micca di difteria, tetuanu hè summamente rara. Tuttu chistu era due à u fattu chì eranu fà una vacca combina. In u vaccination against tetanus, diphtheria, a tette in 3 months di fà a prima inoculazione contru una malatia infecciosa periculosa, cum'è a polio, pruvucalla a paralìstia di l'extremità, infiere i nervi periferali è a spine.

Per prevenzioni di a pulitica à u primu annu di a vita, u zitellu hè datu una vacuna trè volte, cù un rupture d'un mese e un mezu è in termu di u tempu, coincide cù a vaccinazione contru tetanus, diphtheria e cough. Ùn avete micca vaccinate un zitellu chì hè statu pocu statu malatu o in cuntattu cun un pacitu infittivi, in quale casu hè necessariu d'infurmà à u pediatricu per ellu. U duttore hà da decisu quandu è in quandu u periodu hè megliu incaricà u zitellu per chì a vacuna ùn hè micca dannu a salute di u zitellu è era a più efficace.

Dopu à a vaccinazione, u zitellu deve esse guidatu à guarantiscia chì osserva a dieta, ùn hè micca supercoulatu, o sopravanta. E avete bisognu di a vaccinazione per 6 settimani per salvà u zitellu da a malatia, ponu influenzallu malu à u sviluppu di l'immunità. Per quessa, hè bisognu di escluderà i cuntatti di u babbu cù i malati virali, respiratoriu è altri malatie. Se i zitelli dopu a prima vaccina ùn sianu micca impurtanti, allura i genitori ùn sanu micca prufilaxzione inoculazione. Queste l'azzioni sarà periculà a salute di u zitellu, è ci sò ancu a so vita.

Succe chì un zitellu in u vaccinatu chì hè in cuntattu cun un ziteddu dolce sarà malatu. Ma questu hè questu quandu u corpu di u zitellu hè debilitatu dopu qualchì mumentu di una malatie trasferita. Ma grazi à a vaccinazione, l'antichi sò prudutti, l'aiutanu à ridivà di una malatie infizziosa è aiuta per esse cumplicità seria.