Pudaré matrimoniu una persona estimata

Si truvamu a festa di graduazione in a scola. Eru una bona ragazza per un bellu pezzu, ùn aghju micca participanti à dischi è i clubs, ùn aghju micca cunnisciutu l'olfattu di l'alcohol. Sì, ùn anu micca attraversu un divertimentu such. Ancu s'ellu ùn hà micca ristituutu a libertà. Aviu ùn era micca interessatu da mè stessu. Per quessa, a balla di graduazione per mè era cum'è a primu apparizione solenni in u mondu, à quale preparava assai cun cura: un vestitu per l'ordine, un capelli, un make-up - per i più stilisti, una figura - un corpu di bodyflex. E l'expectation d'amore ... Hè invitatu à un ballu lento, è aghju cuntadore. Ruslan era assai diffirenti di tutti i mio cumpagni: u pelle scuru, occhi velvety marroni, figura athletic. Hà purtatu cun ellu à a festa un amicu, un diploma di a nostra scola.
"Chì ghjè u nome di un strangeru bella?" - andate immediatamenti à azione attiva.
"Alena", dissi, estremamente audible.
"Avemu cunnosce l'altru, Ruslan", è pruteu più vicinu ca ch'hà sia in un ballu lento.
Fighjemu à u ritmu di una melodrana salva, cum'è alga in l'acqua. Inghjùliu u so pudore è de sternu mi ricurdò u prugramma di feromoni chì mi vede parechje ghjorni fà: "In verità, ci hè veramente chimica in a rapportu? Iò ùn sò micca veramente sapii, ma iu già cuddà annantu à l'ellu! "U conte di fiancu durau parechji mesi. Aghju amparatu l'amore, per esse un studente diligenti. Tuttu era novu, pocu cumuni: l'esperienza, l'expectativa di una reunione, i prublemi di una persona estimata è ... a bisognu di perdonu ...

Avia avutu a fari questu più spessu, ma ùn era micca capitu per e mo ragiune di a mo culpa. Una ragazza nativa, appuntu educatu nantu à i principii basi di cura, rispettu, toleranza. Dissinnatu? - Era necessariu di guardà silenziu. Avete bessida? - Hè da culpa. Ma in altru modu ùn aghju micca vogliu. Me gusta ... Sete mesi dopu, Iu già cumincià à sfaccià stu amore. Ricuperazione si verse nantu à mè cum'è un saccu. Eppo culpèvule per tuttu: ùn aghju micca guardatu à l'omu in u minibus per ellu stessu, aghju andatu da l'istitutu per ellu stessu, scrivi u numaru di u cumpagnu di classificatu in u libru di notte, ùn parlava micca bè cumu à spedinu: "Amore", ùn riittene rire ...
Doppu un pocu di tempu, aghju cuminciatu a sentenu irritatu. In prima pruvatu di stabilisce relazioni, per capiscinu u so caratteristicu cumplicatu, ma spese un occasione chì stanu odi chì si scoprini. Hè statu difficiule di crede chì u conte di fata s'hè addivintatu una burbuila di savonu, un chitru. In questu mumentu, mi dimustratu amparò u mo amuri, cumu si pruvate à cunvince mè qualchì manera. Questa cuntinuò per un cinque anni longa. Ogni aspra hà accustatu à i nostri relazioni "passioni", accusantemente chiancendu "una famiglia Italiana". E, sicuru, anu interessatu in a data di u casu. E staiu tremendu da sti dumanni, chì Ruslan prima offre una mano è cori à un annu dopu avemu truvatu.

Ancu avemu cuminciamu à disputà viulente , perchè a mio pacienza ùn era più abbastanza. Aghju missu in e so accusatori constante, è ùn hà micca gustatu: "Cumu?" Fate chì e donne chjamate? Pò esse felice, perchè l'insegnu a vita, confused! - ellu m'hà dettu qualchì manera, è l'aghju avete prima. Ruslan stava maravigliatu, ma ancu più temutu. Per un pezzu, anchi cambiatu un pocu, finisci d'ammazzate per sempre, mi circundà cù tenderezza è affettu: dopu à quellu chì hà amatu, ma ancu in u so modu. Quandu hè stata a frase "esse a mo donna", chì era ripetuta spessu, ma cun qualchì pausa. Aghju evaded the answer ... Quandu Ruslan partì per un altru cità per trè mesi: l'impegni urdinatu per stabilisce u travagliu di a so nova ramu. In u mo core, era cuntentu di respira, perchè in i tempi ricenti hà diventatu solu insupportable. U primu ghjornu di a so partenza, andò cun l'amichi in una cafe. Avemu vistu pocu raramente: Ruslan creia chì erani dolci per mè. Vulemu di restu, ma à l'altitudine di a diversione, aghju tornu una buttiglia di champagne à u solu chì s'assettava à una tabella vicine.

Dopu scorreva a so testa in u so horrore à i so spalle , aspetta u torrente di battaglia. Ruslan in questa situazione avete qualchì chjamatu accurately, cusì ùn aghju micca una cosa bona di stu tipo. Aviu avutu un "dulce" caratteristiche: in i mani di constantità quarchi spessu, cascò, è chjardu. Ruslana hà sempri avruzzatu. Ma u zitellu hà rispose:
"Hè sunnutu sempri di basmà in champagne!" Aghju fattu qualcuguu, è ellu dumandava u mo numero di telefunu. In u scunditu di ciò ch'e aghju fattu, aghju scribbled u numeri in un napkin. Vlad scorted me a casa. Emu accuminciamu a scopre. Trè mesi hà viatu cum'è un mumentu. Ùn aghju micca stata felice per un longu tempu! Sì, è ùn aghju nunda cun compara ma: Sò solu Ruslan in a mo vida sana. Cumu Vlad diffirìanu d'ellu! Ancu a mo mancanza ausente ùn hà micca còllera, ellu chjamatu: "A mio disgrazia favorita". Ruslan chjamava ogni ghjornu è anu sappiutu di umiliàmi per telefunu. Vlad hà sapitu di Ghjesù, aghju dettu tuttu ciò chì tuttu. Malgradu, prima di l'arrivata di Ruslan, hà fattu una offerta è ... accittendu! Prima di sbarcà in u carru Ruslan chjamatu. Aghju rispostu. U micutu era tremblanti. Disse dinò qualcosa insulte, è da quandu, vulendu ironificà quellu chì avia statu dichjaratu, ellu m'hà dumandatu:

"Avete da decisu à un casale?" Piglia più d'aria in i mio pulmoni è sguassate in una stufa, sguette:
"Ci hè un casu". Ma, alas, micca cun voi ... Ùn aghju mai intesu parlà in a mio vita! Ruslana, ùn aghju mai vistu ...
Dui anni, cum'è sòiu maritatu à Vlad, criemu un figliolu, è ùn aghju mai scunendu sta scelta per tuttu stu tempu. Hè bellu chì u mio core hà intesu.