U nàscita di un zitellu hè u tempu di creà

Dicenu chì quandu u zitellu nasci, ùn ci hè nimu per a creatività, è se vulete, pudete aduprà miràculi, perchè u nàscita di un ziteddu hè u tempu di creà!

E credevuli di u zitellu in l'adultu pò cambià drammaticamente. Però, cum'è l'omu stessu. Per esempiu, ùn aghju micca aghjustatu di leghje. Aviu avutu assai facenzi di i femine, è i libri ùn anu pussutu pacenza. Pariava: si prisintò longu u tempu - una tortura imposta. Quien avaria pussutu avè pensatu chì, incinta, seraghju l'iniziatura di cumprà libri è magazines per cura, criendu i zitelli? I studiau cù u me maritu.

È era u libru chì deve indispensèvule a necessità di crià per un figliolu novu. Cumu?

Quantu tuttu in modu

Tuttu avianu cuminciatu cù u fattu chì, prima di l'annu novu, pensu nantu à u donu per u zitellu. Ci era un pezzu di tempu - u mo figliolu era tantu duru. In queste ores tranquille hà cose un capicatu di vacanze è ... una zucca. L'idea hà sviluppatu cum'è sè stessu, ma u ghjornu dopu avè vistu a traversione in e rùbbriche pertinente in i magazini di i zitelli. Apparentimenti, ignitedi in mè u desideriu di creà cù e mio mani. E una volta, camminendu longu a città neve, andò à a libreria (novu libri!). L 'aghju fattu cagiunendu immediatamente nantu à u settore per borda una cruciera per u nascita di un zitellu in tempu di creà! Aghju veramente assai u disegnu - un cavallu in u cori, è decisu di cumprà un set. Dopu avvicinava u Valentine's Day, è u zitellu vulianu piace qualcosa particulari.

Mentre a figliola durmiu, u cruciveri di colore stanu una per una. Eccu l'astri in u celu illuminatu, u caprettu di u cavallu fussenu. Un core, altru ... Fattu! Da questu broditu, struciavvi un chjuchevule. È in una festa, u figliolu stava duratu, pressu a so pècure à u cavallu.


The Magic Box

Artem hà assai prudutti di giugno. Ma, videndu i so ghjetti, aghju trovu chì qualcosa missing missing. Plus, aghju avutu bisogna nantu à a necessità per a furmazione di u dete Cusì aghju pigliatu una scatula pocu è u fuddinu cù u wallpaper. Allora ella costrui sacchetti da u tessulu in quali anu spulatu granuli: u trippu, u risu, u manghju, è ancu fagioli. Tuttu chistu era statu messu in un troncu. Ella aghjunghjia cuncecimi in grana, culori, u pede di cuniglia, è i piume. Ci hè stallatu un simpaticu stimulante per u sviluppu di e persunanti motore finale. U zitellu toccu tuttu questu, rotolate in e so mani, trasfiriti da mano à manu, eseguisce a sensazioni. Hà assai piaciu! Hè abbastanza per cumprà u boxu, cerclo u donaraghju à u zitellu. Ten minuti gratuiti per a mamma sò disposti. Puderaghju calma solu affare urgente, è Artem - per escegni i mio tesori inutile. Grazie à a nascita di un zitellu - u tempu di creà manifestazione stessu!

Di sicuru, ci hè una quantità enorme di sgrossa di culturi in vendita. Ùn avivanu micca, sò brillanti è multifunzionale. Studiatu unu unu di l'altru, mi dettu à u mio pensu chì ùn puderebbe mancu più peggiu ch'è u fàbrica unu. In u corsu avianu una capanna di edvarda per u zitellu, tessuti di u fundu di diversi culori, buttoni, Velcro, appliqués di i zitelli in forma di diversi animali. In u mezzu di u rugitu aghju positu un gran suli cù rai. Dui d'iddi eranu fastdiati cù buttoni di ete formi, texturizazione è culore (dicu d'insignà à u zitellu à u buttone è i botuletti unbutton). Intra i vigghi, ci hà costatu ten figuri (un triangulu, un quadru, un cerculu) di parechji culori. Ogni nummira (avemu a mossa di geometria è aritmetica).


U caratteru principale di a nostra rugma hè una caterpillar cù u nome di u mo figliolu à u so latu. Ci hè ancu un fiore di fiori di sete flore cù una apicultore nantu à una bandia elastica, una piccula casa cù una porta di Velcro, vicinu à u quale si stà un cane. Nantu à a cima di a casa. Un d 'elli hè un sacchetta di u locu di a luna. Duranti u ghjornu ghjera in casa, è in a sera, si stende à u celu. Arraggiati in u nostru tappe è di u mariettu. Ciauramente, i so ochji brillanu. È per fà hè stata, simpliciamente. I dismantled the key chain and inseritu un mecanismu in u capu di u scarabeu. In u corpu aghju fattu unu more, da altru ghjucatu. Avà chì u mariù hè parlendu ancu. Quandu u zitellu vole di ghjucà cun ella, ella dice: "I love you"!

L'arbre cum'è u soli. Nant'à e branche ci hè u fruttu (nantu à i buttone), chì pò esse riunificati in un saccu di petra. Circundente hè una stagione cun pezzi d'oru sottu un tela transparente. Avà vi aiutu un novu prughjettu: carte cù l'alfabetu russu è l'inglesi è e stagioni. I cutte e scorri animali, trasporti, frutti è ligumi. Da quì sottu aghju pigliatu l'lettera di l'alfabetu. Quandu finisci, ùn vogliu micca quì. Avà già avà pensendu à un pappaghjolu d'esseux per un zitellu. E pensu di qualcosa cosa o cercà idee in libri.