U Natale in Sochi si ncontranu cù canzelli di Konstantin Meladze, foto

Aiurdò in Sochi, una grandi tarda creativa di Konstantin Meladze hà realizatu in u quadru di u festivale "Natale à Rosa Khutor-2017". Questu festival hè tenutu per a terza volta, è, sicondu l'urganizatori, da annu per annu a so popularità accupau impetu. Dipoi da l'ultima notte in l'accuglienza di Instagram è i gonciudeti di u festivale principiàvanu di prisintà l'ultime nutizie nantu à e vacanze.

Quist'annu una tutta a custellazione di i rapprisentanti più brillanti di u cumpagnu spettaculu nativu vinia nantu à u Stage Sochi. In più di i frati Meladze, Grigoriu Leps, Polina Gagarina, Yegor Creed, Emin, Nyusha, Slava, Nadezhda Granovskaya, VIA Gra, M-Band e altre cantanti populari participàunu in u cuncerta.

E, sicuru, e mòglie è a musica di i frati talenti Meladze Vera Brezhnev è Albina Dzhanabaeva spline nantu à u palcuscenicu.

Duranti u cuncertu, l'auscultatorsi sò infurmati qualchi data da a vita privata di Custantinu. Ci hè chì, in modu di zitellu, hà piaciu à coglie i farfugliati è vultatu nantu à una scooter, è i fratelli anu spiecà à disputa è ancu battimà.

A sira creativa di Konstantin Meladze unìu artisti di Russia è Ucraina

U numarru "attrachju star" di i rapprisentanti più brillanti di u cummerciale di l'Ucraina ùn anu persa senza l'attinzioni. U concerti attendu Ani Lorak, Svetlana Loboda, dueti "Potap e Nastya", "Time and Glass", Alina Grosso.

Semu devi esse nutatu chì l'artisti ucrainu di ucrainu anu da prublemi seriu per i visitati in Russia.

Cusì, l'auturizati di ucraghjagu kompletamentu pruibitu Ani Lorak cuncerti in u territoriu di u paese.

In u passatu annu, i gruppi radicali frustèvanu diversi cuncerti di u duellu "Potap è Nastya", causendu rivolti massi. Svetlana Loboda era in a stessa situazione, chì i discorsi anu minacciati in certi cità di u Ucrania.
Ma, ghjudicamentu di u schedariu turisticu di i strade ucraini è di a freccia di a so prisenza in avvenimenti russi, ùn anu micca pagà assai attente à i cunflitti marasmatici di l'autori ucraini.
A più piacevuli era vedà i vostri artisti precu in u paesi vicinu nantu à listessu stadiu, in una sola scena cum'è stampa di u mumentu successu di u geniu compostore georgiano Konstantin Meladze, chì era natu in u citadinu ucrainu di Nikolaev.