Ella sùncia di casare per l'amore


Ogni petite chjesa di i sònzii infantesci cun l'ora di quandu ella sarà sposa. Ella sùncia di casare per l'amuri, viventi felice dopu ... Un vistitu chic blanco, un velu cun un trenu longu, un grandi bouquet di fiori ... beni, in un locu in u fondu, u sposu di u sposu. Nunda pò esse fatti nantu à ellu, sò natu cum'è egoisti, ma questu pò è devi esse cummattutu.

Avà, a zitiddina hè nantu à i ghjovani, hè u tempu di pensà à a creazione di una famiglia. A vuluntà di ogni persona di ripiglià a responsabilità di alcuna vittima vene à parechji età, quarchi sò pronti per piglià tutti i prublemi di a vita di a famiglia è à 18, altri è à 30 anni di dubbite se elle facenu cun un pesu pesu. Ella sùncia di casare per l'amore, ùn vulia micca maritari (o vulia, ma ùn hè micca prontu) - una preparazione ecunomica pè u dramma futuru. In ogni casu, ogni persona vive sicondu u so propiu scenariu, ma à u stessu tempu - dependa da parechji cumpunenti. Dunque, ùn importa micca à quale età si trovanu intesa à a corona.

Ci hè una parolla chì vive comu vulemu e avemu bisognu di circà raggiuni solu in noi, se qualcosa ùn hà micca travagliatu. Ma all began all'amicu! E duva si accumencia? Metu, scuntentu, metu per un tempu, decide di marità. Ella sùncia di casu, preferibbilmente - per u pienu grande è pura, è quì hè a presenza pricile. I ghjuchi i ghjovani avemu a cunnoscirella unu di l'altri prima di u registratu? Apen ... A vita ùn hè micca abbastanza per fà questu. È se trovanu longu, ci hè una pussibilità chì prima di u matrimoniu, ùn vene micca.

Allora chì chì a famiglia sia basa? L'amore, di sicuru, ma micca in quellu chì tutti l'erculi stati sò scritti. Puderete questa amori hè più piace cum'è un desideriu di vive per u sake di una altra persona, a capacità di diretta tutte e so forza per fà un altru cumunu. Se necessariu - sacrificà, se necessariu - per difendà a so propria rightness. E sicuru u raggiuni di crià una famiglia ùn deve esse stu mutivu infantile, egoista. Per appiccicà u sensu "Oh my God! I love! "Pudete (per i vostri piacere), ma vultèndulu in a sola ragiunata per esse maritata hè una bella idea.

Ci hè una parolla chì a creazione di una famiglia ùn hà micca bisognu di a prisenza d'amuri, simpatia simplicia è a vuluntà di cunvivà. Hè cusì cusì? Pensu cusì. A simpatia chjica chì trà e persone ci sò certi sentimenti, interessu, attente è rispettu per l'altri, à l'ugguali. È ùn lasciate micca sempre l'amore, ma solu una relazione intima è intima, u tempu pò cresce in quarchi più.

In ogni casu, siddu ùn ci hè nisuna simpatia, ma ùn ci hè solu un cálculo fretu, perchè hè improbabile chì qualcosa bona vene da ellu. Hè bisognu à sognu di un maritu richu? Pudete so fà cun elettu di u to maritu è ​​amatu! Ùn sò tutti i pani ricchi sò cuntenti in a so vita persunale. A donna hè prestu in una tale manera chì hà bisognu à amassi una persona chì vene cù a so vita di a manu nantu à a manu. Solu s'ellu hè una donna chì ama u so maritu, pudemu dì chì ella hè felice, senza circà à l'altri circustanze.

Partinariatu - ancu in cucina!
Un altru puntu importanti hè chì i vostri sentimenti sò prontenuti per sopra a prova di vita. Ella sùncia di casare per l'amore, ma ùn piace micca lavatu o cena. Hà amparata chì u so maritu acquistà immediatamente un lavapuvili è una lavatore, ma quandu u ghjocu ghjovanu in u so primu matrimoniu puderà permette? Allora, prima hà da ghjunghje à ghjunghje, rinunziarete, è s'ellu insuflurale - accunsenu à a distribuzione di e responsabilità familiale. E questu, dispiace hè luntanu da a qualità di l'amore - queste sò qualità chì sò caracteristichi di l'associu è u rispettu mutuale.

Solu in casu chì u maritu è ​​a so mòglia fate aduprà per u benissimu di a so famiglia, pudemu dì chì nè a ghjuridizione ti distruverà a so unione. Ùn pudere micca fà sapè cumu cusì difficiule, ùn importa ciò chì risorse moralamenti è materiali hà avutu.

Cumuni cumuni
E quali sò i mette cumuni? Viura in pace è armunia finu à a vichjàia età ùn pò micca esse u mira? A vita hè datu à l'omu di superà e prublemi difficultà à a so strada. E se ci hè sempre una persona vicine vicinu, serà pussibule di passà sta strada, micca solu cù menu sforzu, ma ancu cù piacè.

Avvicinendu difficurtà, avemu un megliu, curiosamente. E di campà cù piacè: ùn hè micca significatu à tuttu, per avè tutti i benessiri materiale indispensèvule. Puderanu, nanzu, per ghjunghje, per riceve, per sviluppà cù l'amare. Ai, benamatu, induve site? Puderete micca benissimu cun voi - perchè oghje hè solu guadagnà un appartamentu, chì travaglia com'è prugettu in trè travaglii, ma in a sera hà tornatu a casa ...

Ùn ci hè micca amore!
I mo parenti stanu nant'à a mezza centu anni, è unanimamente dicenu chì l'amore ùn esiste micca. Hè pussibile? Appena, sì. À u cori di a so rilazzioni sò rispettu per l'altri, u cumprintà u cuncrette mutuale per l'altri. O questu questu hè amore? Forsi una persona ùn hè micca datu per capiscenu chì ci hè veramente stu sensu? Or alloghju stabilisce per ellu chì ùn hè l'amore?

Parissi chì l'amore ùn hè micca un sentuiu omoogenu. Hè globale è cumprendi solu in quelli brevi momenti da noi allora dorme, sipoltru i nostri fille in l'spalla di u maritu, quandu avemu ricevi sustegnu, cèrcanu o mosciate.

S'ellu si pò parlà di a struttura di sintimentu in generale, l'amore hè cumpostu di una multitùdine di diverse sentimenti individuali in ogni persona individuali. È solu in u cumplessu è in a prisenza di l'ughjettu di l'amore, l'animu tutale pare chì esse ghjustu cum'è un puzzle, è appare cum'è qualcosa reale. E u più internu di u monicu internu è u più largu a nostra cuscenza, u più prubabili chì l'amore ùn hà eterna. Ma hè megliu scurdà di l'egoistu ...