Facemu una pasta di sapori naturali è utensili in casa!

In ogni pasta denticulata compru ind'è a magazzini, sò questi tres sustanzi tossichi chì sò assai dannui: parabens, sodium larium sulfate è triclosan. Se ùn avete mai lettu l'etichetta dentale, aghjunghjite u prublema per assicuratevi chì hè preghjudiziu è tòxica. I sperimenti sò argumenti bè chì u fluoruratu hè assai perikulu, ma i pruduttori di i dentici ignoravanu. I dentalli denti dentali sò assai utilii per i denti, li bleachalli, facenu purti è eliminate l'odore spiciale. Cusì scrive cusì pè vostri denti cù pezzi tossica? U prublema più grande hè chì ùn serebbe micca sapè quantu cunsuma a chimica cù tutti i cipolle di denti.


Triclosan hè assai preghjudiziu à a salute, ma hè aghjuntu à toothpastes, perchè a so pruprietà antibacterial.

SLS - assai dannuu à i denti è cuntribuisce à a furmazione di l'acne nantu à u mandibulu. Utilizendu in pastes è shampoos per creà una scuma. Sì vi sò sopra à i pimpi, nantu à u mandru, cumincià a cugliera di i renti cun una pasta naturali è vi vede chì partenu per spariscia.

Cusì, sottu voi parechji ricetti di dentali, chì pudete fà noi stessu.

№1. Avete bisognu di 2 cullizzioni di soda, un pocu di cinnamone, un pezzu di finchile finitu, tanta sal di mari, 6 zipuri di l'oliu d'arbulu di tè o mint è l'ultimu ingredientu hè una cullette d'oliu di coconut.

In questa pasta denticulata, ùn sò micca cumpressione di cumpressione chimica, nisuna sustanzi sustanziali. Serà piacevule per utilizà, perchè ellu faci piace. E si ti piace è vo vulete sfracicà e cisalmente cù i vostri denti, hè megliu aghjunà a soda à a cumpunimentu un paru di volte à settimana, u restu di u tempu di pulisce. Soda ferma hè male hè ancu. Fate tuttu ciò chì, salvu l'oliu di coccu, deve esse aghjustatu prima di pulita. Amparate sta pasta in una saccu stampata.

№2. Pigliate una cuchita di soda, 1/4 cucchia di sal marina, 1 goffiu di crappu, mint, orange o cinnamon ester oil. Mettite tuttu in una tazza è aghjunghjia un pozzu di acqua. Ora pudete pintà i vostri denti com'è solitu.

Questa hè una versione pressupostaria di a pasta di zucca, chì sguassa a pezza boni, feghja u denti un pocu è sguassà l'odore spiciale.

№3. Per dece prupietà, puderete bisognu di 2 cullenade (alimentariu), una cullizzioni di sal marina di mare moltu cunsigliu, una cullette di bucchinu micra (pò esse sustituitu cù pappu di bambù o licorice), quantu argilla bianca, 2 cullizzioni di glicerina, 3-4 foglie di menta, 10-12 piadi di un etruscula Oliu (romarin, limonu, aranciu o carottescu - tutta dipendenu e vostre preferenze).

Mettite tuttu à una massa homogeneia, fate guardà in un peseghjale, fugliate i vostri denti in u vostru modu di solitu.

L'olii essenziali, chì sò cunsigliati per aduprà in a preparazione di coralli dentali in casa:

Sò à i denti chì blanchinu, pudete rilassate cù salata, questu hè praticatu da i grechi, è sapemu chì anu dentate bianchi. L'acidu cítricu aiuta ancu à i blanchii. Dopu avellu cù un'altura, ùn puderete micca pulisce è scarrà i vostri ditti. Un bonu risultatu pò esse ottu se dopu à manghjà un pocu mancianu unghji o rinfriscà a bocca cù scumparsa di l'scorcia di tarritoriu o timore.