Anziani, è a so impurtanza in u sviluppu di i zitelli

Probabilmente, in u tempu durevule, ogni genitori sò dumandatu da una pregunta naturali: cumu si un zitellu è un cane, o quellu chì hè un gattu, cunti di l'Indi o ancu parechji animali à vive in u passiu?

E se a petite ùn hè micca solu l'abitudine - vale u principiu, à quale età pò u zitellu aduprò à a so dumanda di inizià una petite, è cumu questu avvene influenza in a manera di vita di famiglia? Sugunamente, u zitellu hà da perisce a pet? O vice versa?

Invece, tutti sapi quantu parechji emozioni freschi di l'animali di l'animali pò fà à a nostra vita di u ghjornu; è a so impurtanza in u sviluppu di i zitelli hè difficult to overestimate.

Hè a natura chì diventenu u più impurtante di u sviluppu è a crianza. A pedagogia di u mondu sianu chì u principiu di l'educazione hè u sviluppu integrale di a pirsunalità di a persona crescente, in particulari intellettuale, esteticu, moralu, è ancu travagliu è fisicu. Allora per tuttu.
Senza dubbitu, l'animali sò a fonte di u primu cunnuscenza di a natura di u zitellu. U zitellu, vedenu un animali, abbanduneghja à ellu, aprende i nomi è i diferenzii trà i diversi animali, diventa u so cumpurtamentu.

Inoltre, l'animali sò un medio excelente di sviluppu sensu. Quì, cù a natura, nimu, ancu u ghjocu più perfettu, insignante, pò cunnetta! In tratta di l'animali, u zitellu aprenda à perceive l'ughjettu in i sensi: sentenu a forma, grandezza è culore, è ancu l'arricu, a locu in u spaziu, u tipu di movimenti, a dulcezza di u mantellu è a so texture, è assai altri "parametri".
L'animali sò u pianu per u sviluppu di u pensamentu logicu in i zitelli. A basa di l'idee ricivuti da a vita nantu à l'animali, u zitellu ampara à vede una varietà di cunnessione è dipendenza: per esempiu, un cat mewing vicinu à un tavulariu significa chì hè famu, chì ocultava è pressionisce a so ore - caccia ...
L'animale stimulanu assai tipi di attività: observazione è ghjucate, travagliu, creatività, prucessu kompetittivu. Comu, u zitellu sviluppa una curiosità sana, capisce à esse attenti, a so imaginazione sviluppeghja.
Durante a cumunicazione cù l'animali, u zitellu sviluppa un sensu di bellezza: i zitelli appieghjani à vede a bellezza naturale di l'animali. È sta bellezza, à u mumentu, stimula a creatività di i zitelli. U zitellu cerca di riflettà i so sperienze cù l'animali in poechi, storii è principarmenti in l'arti di l'arte.

Circundente hè una altra sfera di influenza, chjamate l'educazione murali di u zitellu cù a participazione di l'animali. Anu sarà a fonte di i primi esperjenzi, è a prima gioia. In cumunicarii cù l'animali, u zitellu sperienze e prima emozioni pusitivi, è ancu in a società moderna, spessu ùn sò micca bè.
À u stessu tempu, u zitellu, quandu s'aghjustà cumandu cù l'animali, hà aprite naturale per affirmà una attitudine carente è solidissima à u mondu animali. Allora u zitellu hè amparatu i cuncetti di cultura ecologica, chì hè una parte integra di a cultura spirituale.
U zitellu si cunnisciutu da e funziunamentu simplista. Sutta l'orientazione di l'adulti, acquistenu i primi essenzi in cura di l'animali. À u listessu tempu, u zitellu riceve un cunnizzione più à e cundizzioni di l'animali nantu à a natura è in a casa.
L'animali sò indispensabile à rinfurzà a salute fisica è mentale di i zitelli: in u cursu di camminare cù un cane, ghjucatu cù un gattu o un cunellu, è ancu quandu a cura di una mascota, i zitelli sò perfettamenti fisicu.
Ùn avemu a scurdari chì l'animali sò una spezia di "urgenza psicologica" per i zitelli: cumpensà a solità, i carcassè alleviate a tensione psico-sensitiva, dà l'oppurtunità di ghjucà è ancu parlendu à elli stessi, o cuddle stessu - questu hè impurtante, spettamente quandu l'adulti ùn sò micca tempu è energia cumunicà cù u vostru zitellu. L'animali ùn sustituverà u amicu parenti, ma cumunicà cun un fuzzy baby sò assai utile.
I pezzi indiscriminati è chjusi, i femici sò spessu sustituìanu l'amici, è e zitelli fiducia l'animali cù i so sicretti, gioia è dolors, affacciate i so averebbi è capacità - postu chì l'animali ùn vulete micca volte, ùn risananu micca è ùn dì micca à nimu. E, grazie à a petite, tali u zitellu puderà fà fà amici trà i zitelli, per esempiu, durante u passaghju cumuni cù un cane in u patiu o parcu.

I figlioli sò autocentricu: ùn ponu esse stati in ellu di l'altru è capisce ciò chì si senti. L'animali sò micca cunnisciutu cumu eculamandate a so cundizione è sensazioni, è quandu anu osservatu è cumunicà cù l'animali, i zitelli appieghjani l'empatie, l'empatie, l'intaressu di l'altri è questu hè impurtante per a vita di u zitellu in a società.
I pupulamenti mobilii superiamperichi in cumunicazione cù l'animali fugliali "dump" l'eccessore di a so energia, mentri u dirighjanu in a direzione ghjusta.
L'animali sò micca parlatu, ma facianu sonu, nantificà i so bè di u sensu è l'umore, i movimenti, pose, stanu. Allora i zitelli appieghjenu à cumprenderà senza parolle è animali, è e persone.
A prisenza di l'animali in a casa hè disciplinatu: u zitellu sappieghja rapidamente è megliu capisce chì tutti i cose viventi cundiscenu assistenza, nutrimentu, forsi - ristrutturazione di a rutina di ghjornu in cunfuranza cù e cose di l'animali. U zitellu hè educatu un sensu di rispunsabilità, necessità è abilità di cura è micca solu per ellu stessu, ma ancu per l'altri - è questu hè a mellor vaccina da l'egoista, particularmente se u zitellu hè unu in a famiglia.
I figlioli, per regula, ùn sò micca paura di i cani è interessa. Ma se per qualchissia chì u zitellu hà iniziatu à teme di i cani, a megliu "medicina" hè da esse un cucciolo - sempre pianu, cute, per causari emozioni eccezziunale pusitivi. Cumunicà è ghjucatu cun ellu, u zitellu aduprà à pocu pressu cù u so timore di l'altri animali, acquistà auturefia.
Serà apprezzatu da tutti chiddi chì avianu mai avutu o tenenu una mascota è a so impurtanza in u sviluppu di i zitelli in quantu di diventà un caratteru. Allora, i psiculoghi dissi chì i zitelli chì anu un gattu in casa sò assai spontanei è sbagliati, ma à u stessu tempu sò sperimentati in cunglisazioni cù capacità creativa. I vostri ghjente chì anu u ghjacaru vede una pulitrice è a cuncintrazione, una tendenza à u dirigente, sò disciplinati, sociables. Sti carattaristichi di u caratteru sò causati da u cumpurtamentu di l'animali stessi: hè logica chì a necessità di u ghjornu di u cumandante è a vuluntà d'obeyerle, cum'è a so capacità di furmà, sviluppa a responsabilità à u zitellu, qualità di guida, a necessità di piglià un amicu per un caminu parechje volte di ghjornu, discipline u zitellu.

L'ultimi - ma forsi u più impurtante: cumunicà cù l'animali, a cura di elli, u zitellu ampara l'amore, amuzione, attitudini attenti à tutti i cose viventi - qualcosa a nostra sucità manca manca.