Cumu eliminà e sacchetti sottu l'ochji?

Sottu sottu à l'ochji di nimu ùn ùn pittura, nè omi, nè di e donne è ponu appare à ogni età. Perchè queste sti vittimi corti hè casi impussibili, nè pòtru, nè una criatura fundata per questu in stu mutore ùn sò micca assistenti.

Cumu eliminà e sacchetti sottu l'ochji,? Ma ùn pudere micca per u circhieri plasticu. A Blepharoplasty, eliminazione di sacchetti sottu l'ochji, ùn si prisenta micca più d'una volta, perchè l'applijatura ripetuta pò porta à un certu incompletà di e parolle, o à u so ghiacciolo. Perchè, per vultà stu prublema, hè prima necessariu di circà a causa.
Prima pudete pagà una visita à u duttore. Forsi l'apparizione di sacchetti sottu l'ochji hè un indicatore direttu di viulazione di u metabolismu di u salinu, i prublemi cù u sistema endocrinu o di certi altri malatii. U diagnosticamentu curretta è u trattamentu di trattamentu in questu casu ponu vede u medico.
Sì ùn hè micca impurtanza di qualcunu di malatie, perchè più probabile di voi ùn site micca bè di dorme. Un dormitu prolongatu, cù a pusizioni di raspa risuscita sopra u corpu, aiutà à reducesu o eliminate solu micca solu sacchetti sottu à l'ochji, ma ancu altri circles. Pruvate a pocu quantu pussibule di vìviri liquidi in a notte, eliminate almenu quantu pussibule da a vostra dieta di salute agisce, editi alcoolichi è a cerveza. Bellezza è salute hè più caru.
A listessa causa di l'apparizione di sacchetti sottu à l'ochji hè a crescita naturali di l'organettu o a fragilità inherente di a membrana entre u tessulu sottucutivu è a pelle. U crescenu naturali in sottu à i piovuli di i lattice, i fèrmanu grassu hè furmatu è esse sacchetti ùn sò solu esse rimettuti da a cirurgia, per quessa, hè necessariu di rinfurzà i musculari ocular. Per questu, ci hè un settore di eserciziu specialu.
Mantene a testa in diretta, fate parechji sicondi à a manca, apugno l'ochji è rilassate, ripetite u listessu à u dirittu è u ciculu in parechje volte.
Prima, per un pocu di minuti avete bisognu à parchete, è dopu avellu apertu l'ochji per u stessu periodu di tempu. Repetite parechji volte.
A spessu parpicà è chjesa l'ùacchi completamente, dopu à esse di cinque secondu, apertu è peer, à u puntu in a distanza, per cinque seconde. Dopu repepità u ciclu di cinque à deci tiempi.
Girate i vostri ochji in un circhiu circa à l'urariu, fighjenu à i punti opposti di a diagonal spaziale. Repetite l'eserzioni parechje volte un ghjornu.
Paghjate u strettu u pezzu di stanchi di e pesta parolle. Per esempiu, patate, sirvutu per una meza ora, cottu in un uniformu è chjappu in mezu. Un bon aiutu per allevassi a fatigue, nò solu l'oculidi, ma ancu i sacchetti di tè di l'ochju, appieghjatu à i pùtevuli per quinze minuti.
I patati prizzati sò strufinati in rossu, impannillatu in giarella è mette in sacchetti per quinze minuti. Avanzate lubricate questa zona cù qualsiasi creatura eye eye per cinque anni più. Allora, cù un sacchume di tè, sguassate i risturanti di a crema non-soaked.
Pancetta finamente chopped tagliata mezclita cù crema agria è ponu in un saccu spicchitu nantu à sacchetti per quinze minuti, coperto cù un sbattulu di cotto di wet, da lavavvi.
Pudete pudè imberisce u stessu pratiche cù e patate cruciuti, impone un saccu di gaze cun questu, è u mettiu nantu à e sacchetti per un quartu d'una ora, dopu a prucedura, appliice una crema spiciale à e parolle.
Ci bianchissima lime ci sò dui cucuzzi in una vetru di acqua fogera di fogghiu è insistu à quince minuti. Allora prufunnita è liggeru chjaia. Per patticà in infuzione, un pezzu di casata è appliice à i pranzi in ombra è i sacchetti per cinque minuti.
Fulgente fresca di bedine, una culloca, pour acqua fredda in a quantità di un vetru è mantene durante 8 ori. Prima di utilizà per fassi di lotione.
Hè bonu per aduprà a raffia affacca per sguassà i sacchetti sottu l'ochji. È quandu l'uttine di u mare prublemi sò più megliu à appiicà à i piovuli bassa per un pezzi minuti di ghiacciu.
È ricurdate, u più impurtante hè u focu in i vostri ochji! E senza saccu sottu à u to ochji chì ùn sò micca terribili.