U realità di Zhanna Friske hè divisu trà i eredi

Ayer era di sei mesi da a morte di Jeanne Friske. Tuttu stu tempu, u cunflittu tra u genitori di u cantante è u so maritu civile per via di u pocu Platonu hà micca cessatu. In ogni modu, assai vedenu un interessu materiali in questu cunflittu.

Zhanna Friske ùn abbandunà micca una vulintà, perchè u cantante nativu pruvò d'accordu in a divisioni di a so prupietà. Un appartamentu d'una unità in una casa elite di 12 settori à u centru di a capitale cù un spaziu di 100 metri quadrate si jute à i genitori di u cantanti. Sicondu i realtori, u costu di stu appartamentu hè di circa 30-35 million rubles.

Sicondu l'avvucatu di i genitori, anu abbandunatu l'appartamenti di a famidda, è, forsi, farà u museu di u cantanti. Quandu Platonu à 18 anni, l'appartamentu di a so mamma si dassi da ellu. Circa trè anni fà, quandu Jeanne hè statu sempri pregnant, ella è u maritu Dmitry Shepelev hà acquistatu una casa di campagna cun una zona di circa 400 metri quadru. M. In addition, a casa cuntenga un pezzu di 30 ettari. Ora a parte di u cantanti hà passatu à Platonu.

Prima, Dmitry hà dettu chì hà prubilitatu di traslassi u so figliolu à i borraldi in u futuru, alluntanatu da a cità animosa. I paisani di Jeanne ùn prumesse micca di pretendenu una casa di campagna, siddu Dmitry ùn vede micca i diritti d 'un appartamentu di cità. Una casa di campagna cun una land plot hè apprezzatu in 31 millioni errubuli.