Cumu attaccà una corbula

Dopu à u mondu hà attivatu l'èbbica di u feminismu, u giustu sessu guadagnau per elli micca solu i diritti maskili, ma ancu l'onore di ghjente perdu qualcosa di moda, chì in manu dilicatu è spéciale acquistò instantaneamente sofisticazione, eleganza è sexualità. E, sicuru, ùn dicenu micca chì e e donne ùn puderanu micca passà per un accessori cum'è un vincenu, perchè hè una parte indispensabile per a ropa di l'affari, micca solu per l'omi, ma pè i femini. Cumu tuttu questu, una grande varietà di metudi hè distinatu per quantu d'attaccà una ligne femminile propriu per chì sempre hà sempre un apparenza originale è bella.

In cunfrontu cù u male, u ligame femminile ùn hà micca assai prudutti tipichi. Puderanu aduprà ponu accuttà cù l'anguli risturiti è larghevuli, curtuli è lonchi, cun un uniformu di cummerciale, una camurina ordinante è ancu un vistitu. Inoltre, i dami pò sculaccià u so collu in ellu è vi pareva un attache femminile attaccatu!

«U Culuneddu Mascaru»

I donne pò vincinu i soliti nodi comu l'omi. Allora, ci putemu piglià a corbetta in u collu, mentre chì mantene a so stretta stretta, cambia a larghezza in a direzzione da u manca d'u latu à a diritta. Dopu quì, cambià u largu scontu per daretu à a manu manca u sguassu cù a manu. Avemu u ultimu fiastu di u "martellu" resultante sottu u strettu nantu à u dirittu right, da quì a volta di u liceu in u traversu in altizza, avemu travagliatu da a mità di u filu in fronte. Avà, torna, coglie a punta larga è pressu à traversu u ciclu è ete. Allora aghjunghje u strettu stretta, spende u nuddu versu u collu di a cammisa.

Emu ponu una corbetta in u collu, mentre a mantene a punta stretta, vultà una custruzzioni larga è fà u cresta sottu u strettu. Dopu quì, apuntate u largu scrupuleghju, fate mette à u loop è aghja à u dirittu è à l'acqua. Arreru fermu puntata è tossu l'aspettu largu nantu à u mussu di u filu da drittu à left, da u core, da u fondu sopra. Pudemu u largu estivellu in u ciclu di l'ultima puntata da l'anziani è di scinniri. Allora, sottumessu tenente u strettu strettu, trasfurmanu u filu di u collu.

Hè stata ligata a corbata - ùn hè micca solu. Ricurdativi chì tutti i ligami estressi è grossi sò cumminati cù vestiti, è larga - cù robba cummerciale. Per via, un attache femminili ùn deve esse micca longu. In più di i nodi nòbbili, e donne pò aghjunghje l'attaccatura cù un brouchje, fassi, o pruvate altre tecniche di cume u vultà questu accessori.

Wismar tie

Cusì pudete fà unepoche di u collarè largu di a cammisa. Per appassi vincitore una corbata in questu stile, a ghjucà nantu à a testa, perchè i so fini est in fronte. Pigliate u pustamentu giustu è u ghjorni à a manca. Dopu ci hà da passà a ghjente sottu à a fine manca, è deduviemu da l'esternu sopra. U ghjustu giustu hè inseritu in u loop crescenu trà a intersezzione di e dui punti di u ciclu. Passemu per a basa di u nùmmulu furmatu nantu à l'annullamentu, è solu per tutta a strapata di l'attaccatura chì hè davanti à u filu. Tire da a manu dritta di l'attaccatura è in a listessa manera tira a manca ghjusta.

Nudu "False"

Tettemu l'attaccatura nantu à a testa, perchè i so fini est in fronte. Pigliate a fini di l'attaccatura, chì hè più longu è pigliate cù l'altru regnu. Allora aghjustate u finale longu in u corticu quantu per piglià un ciclo è inserisci in questu. Avemu spurtatu u longu u ghjornu in u nuddu, perchè hè in fronte, ghjustu è arrugatu.

Nudo "picculu"

Successfully adattatu per i ligami di a donna di sita tremenda. Ùn avemu aduprate l'ultimu estensione di l'attaccatura chì a cusgitura hè fora. Dopu un tiratu di l'estremità di l'attaccatura, l'a estrema estrema sia nantu à a cima. Facemu un uccasione largu sopra. Partemu u largu di u nuddu è u mettiu in u ciclu, chì hè statu quì sottu u corpu è u collu di a blusa. Trascinate u largu esterno è passà sottu à u capu di u nùmmulu inutu. Aghjustate u largu assai largu è stende u filu. Sì l'estremità di l'attaccatura ùn anu micca truvatu, attaccàla, aghjustatu a longa necessaria di l'fini.