U rolu di l'òrgani di sensu in a vita umana

Appena appena in u lume, u zitellu hè cascatu in un spaziu pocu alluatu in u quale hà da esse risoltu. Ma per riceve infurmazioni, ellu hè prontu à principià perchè - per questu hè quasi tuttu ciò chì avete bisognu. Certu, i zitelli avè perciutu u mondu à l'altirru cchiuttostu diffirenti d'adulti. I so senture ùn sò micca sempre listessi. Ma ancu - cumu si vede, sèntenu, sente è sintinu? U rolu di l'òrgani di sensu in a vita di una persona hè assai impurtante.

Audièntu

Hear babies can still in u corpu, Dopu à u nàscita, a percepzioni di sonu hè sempre perfetta, è u novu cumencia à sente i so, senti a cunnissioni trà l'audizione è a visione. Allora, chì ghjocu un zitellu di dui anni, hè capaci di turnà a testa versu u fonti di u sonu. L'urganu di audiestra hè tutalità solu di 10-12 anni. Cusì, u canali audirectionale esternu di i culori novi hè più curtu ca chiddu di i zitelli più vechji, è cambia a pusizione di a fossa di timpànica.

Oliu

À l'età di un ghjornu à u mesi, u zitellu hè sopratuttu di distingue a voce di a mamma da a voce d'altre donna è, ancu più surprisingly, pò ancu risposte à u so nome si a mamma li palesa distintamenti. Cusì, "per l'orella" u zitellu ricunnosce a mamma prima visuali, è in prima "ama li gricchi". A sèntia di u natuvulu hè sensitivente, è a muntagna timpanica sò fràgliuli, per questu ùn hè micca esse bellu feritu di parlà forte cun ellu, fendu ferinu. Cuntenevi i so ochji: parlate cun ellu in silenziu, ma cù sfarenzi diffirenti, include music melodiosa è silenciosa (u megliu di tutti i strumenti stringhi), anu cun elli è un campanatu, cambiendu a distanza è a direzzione di u sonu. U nasu di u babbu, di sicuru, devenu esse prutigatu da l'odori è i ferru cutane è seguitanu currettamente a cundizione di a nasofaringe. A disturbazione di a respirazione nasale è l'olfattura afecta a quasi tutta u corpu: nantu à i sistemi di u sistema respiratoriu è cardiovascular, à u curu è à l'altri urgani. Per quessa, a rinitis infinues hè una cosa riesza, è deve trattatu in i primi signali di mala malatia.

Taste

I ricugghiati gustu in un novu, cum'è in un adultu, sò principarmenti in a mucosa orali, principalmente in lingua. Oghje u primu ghjornu di a vita, i zitelli di u gustu di sensitività è di preferite i dolci à l'olii chì ùn anu micca gustu (let's amare and sour). Hè perchè u latti di u latte hè cusì dolce. Hè chjaru chì a mamma di creschini d'esse avertitu ancu l'ughjettu bè, pate piccante è condimenti - u zitellu ùn si apprezzate micca i so sapori. O poterate rinunziari à tutti. Per quessa, l'cunsiglii maiuri per l'ameglie ùn hè micca di pruvà cù u vostru menù menu. Pianu pianu u sensu di u gustu sviluppa è chì tipu di alimentu chì u zitellu u preferiscenu, depende principarmenti di l'adulti. Cù u principiu di l'alimenta cumplementa, hè necessariu di sviluppà e capacità, accustome micca solu per dolce, ma ancu per altri sfumature di u gustu. È un fattu più interessante. Ci hè chì, in quantu à u gustu, hè assai inferitu à l'animali. U Man discerneghja solu una dèima di ciò chì hè dispunibule per "i nostri fratelli". U numaru di i receptorii di gustu in l'omu hè solu 3 000. A vacca hà 35.000 di elli, è l'antiloppu hà 50.000! Ma ci sò e criaturesi di a terra chì sò "senza mancu di u gustu" - questu hè strammi bughjone, ballenas. Ùn avemu micca ricetteve di gustatori in tuttu.

Touch

A pelle hè ancu un òrganu di i sensi, è assai impurtante. U zitellu vole u toccu da a mamma - senza elle ùn hè micca impositu per un sistema nervoso sano. Da u zitellu, ogni criaturu hà un riflessu gras, chì ghjornu per ghjornu volenu più cussu, hè cun l'aiutu di u toccu chì u zitellu explora a forma, grandore, texture è temperature di l'ughjetti. In 2-3 mesi u zitellu ùn sà quantu à alcuni u ghjocu è toccu, per esempiu, per trasfurmà u ghjocu nantu à a cunclusione. Questu hè ancu un stage speziale di a so evoluzione! U mesi à 4 anni, hà prestu cunfidatu i manu di ghjucate. Perchè, perchè i so sensibbili tazziati per esse più diversi, permettenu di trattà cù una varietà di l'oggetti: fluffy, smooth, rough, big and small. Ricordate chì u toccu ùn hè micca limitatu à u sensu definitu di verificà u ghjocu è u gustu - cusì sia più attenti! In un novu, a furmazione di u corti ùn anu micca statu cumpletu, hè sviluppatu in u prucessu di travagliu attivu. U picciottu ogni ghjornu hè aggradèvule cusì chì anu analise continuamente è sintassi i so scuperte sensitivi. Ogni novi spedizione cuntene a so sentimenta è proporciona infurmazioni supplementari. Hè per quessa chì u moveru di u zitellu deve una varietà d'impressioni: audizione, visuale, olfattori, tuttile, gustu. I sperti chì a satisfaczione di i bisogni d'infurmazione hè da quantu necessariu per u sviluppu com'è alimentu è di dorme. Per 3-4 anni i figlioli cun percepzione visuale sviluppata principia à scrive, cù audizione - cumunicà più attivamente.