U vinu dolce fortificatu


I vini dolci sò sempre accettati à a fine di un cena o di cena. E ancu quelli chì avemu prifiritu secondu, ùn ùn rinuncia micca un vetro di vinu dolce, uffrìu un globu aereo cun una bola di gelato di vainilla, un biscuit di chocolatu cù una salsa di fruttu salvatichi o un casgiu di furmagliu. Ùn hè micca sicretu chì u vinu d'uve forte fortificatu hè assai cumuni cun nostri compatrioti. Dopu tuttu, i vini dolci ùn sò micca solu un accumpagnamentu favurevule à i postri, ma ponu rimpiazzari à calà aduprà in a finale di l'alimentu solidu. A strada, da questu pudete micca ricerete più piacè, più impurtante, u vinu hè dirittu à scegliendu è tastate tutte e tene di u gustu.

Originamenti di Porto

Porti sò una scelta excelente per quelli chì apprezzanu u gustu dolce rico. A terra natale di questi i vini hè u Portugallu.

U primu portu cuminciò à fà in u principiu di u seculu XVII. Hè u Portugallu chì hà avvistu chì u raghji di raghji di parechji anni è di parechji vigneti in cunglisazione cù l'alcoolenu ponu pussibule avè l'arricatu più maravigghiusu chì distingui u portu di tutti l'altri vini. I vini Vintage ani eddi in botti di roure, è in Portugal - almenu deci anni. Inoltre, i vini interessanti cum'è portu in Australia (in solitu da a variità Shiraz), Sudafrica, l'USA è Grècia.

U perfect postale

Ùn averebbi menu successu cù e donne hè di i vini di postu - Muscat, Tokay è Cahors. I vini dolci fortificati da u racini Muscatte sò stati in u mondu. Hè un arburatu caracteristicu di muscatie per i sustanzi chì sò in a pelle di baga è di carne. U cultivo di u rapi di tali variità era cunnisciutu à i grechi antichi è romani. In Australia, u vinu Muscat sò assai forti è ricchi. Per fà, perchè e so raghji sò stati à a vigna finu à quandu. Cusì, a cuncentrazione di u zuccheru in u zuccheru aumenta, è dopu a fermentazioni è u riparazione in u vinu ci sò assai zuccari naturali. U vinu nnomu ripigghia sottu à u scorchante raggi di u sole. In u Portugallu, dopu à vultà u vinu hè insistitu sopra à a casca di uva. A volte, dopu à cunfurmà in un canna, pò ancu acquistà un sombellu aranciu brillante.

I vini di Tokaji sò urighjinate da l'Ungheria, più pricisamenti da i prigione sud-ovest di i Carpathians. Quì in u corsu di e racini particulares - Furmint, Harshevel, Muscat Lunel. I bacchi sò culligati overripe, sfundate. U rolu di primu ghjucatu da un funghjettu specialu, chì, quandu i frutti di battaggi, pruvucarà a so scelta "noble". Auminteghja a so permeabilità è prumove a evaporazione di l'umidità è cusì un aumentu di u cuntenutu di zucarani.

Cahors sò u nostru orgogliu spiciale. È micca solu per chì un ghjornu assai longu sò diventati u nostru vinu di a chjesa. In Francia, in a so patria storica, i Cahors sò cunsiderate una varietà di vini sechi. U nostru Cahors hè un vinu bonu di dolce (in regnu circa 160 g / l di zuccaru). È preparanu in modu specialu, cù tecnulugia speciale, crescennu a polpa à 55 - 75 ° C. Vintage Cahors sò stand in barili per almenu trè anni. Tuttu chistu porta à u fattu chì u gustu di Cahors hè chinu, vigurusu, cù parechji cori di choccu è prunes.

Etiquette dolce

I vini di u vinu dolci di dolci sò bè ​​in elli: a ricchezza di u so gustu è l'arricatu permette di divertisce a bedezza senza alcuni. Una piccula coppa di vinu dolce dopu una bona cena hè a perfetta postale. Ma ci sò parechje cuncetti sò generalmente accettati chì sultinu solu u gustu è u bouquet di vinu. Per esempiu, un bon portu pò esse cunghjunghjenu cù casgi o furmagliu dura cum'è cheddar (in l'Occidenti, un paru ideali hè cunzidiratu chì hè styletone cheese). Licori, i vini di postu pò esse sirvutu à frutti o ghiaccio. Quandu sirve u vinu per a sobremesa, ùn si micca scurdate di rimettilu da 14-18 ° C. Questa hè necessariu per apprezzà u so gustu, altri o vinu pò parece sugary è sugary. A vittima di u vinu cumpleta à u so gustu equilibratu, favorezzione sottulandà a so dolcezza è sguassate u gustu cun una sourzza piacevule.

A nostra prima impressione di vinu hè sempri cunnessu cù a so percepzione visuale. Gudemu in u so culore, brilliance, transparency. Avemu observatu chì u vinu abbandunà bè, densi "legs" o "là" nantu à i lati di u vetru. U culore di i vini dolci hè sempre più saturatu è grossu. In Biancu varia d'urariu à u scuru. In rougno - da u rubidu à u granu scuro. E certe volte (dependa da l'età di u vinu) hè un tinte.

Quandu avemu purtatu u vetru à a fàccia è piglià u primu respiru, seguitanu subitu una settore di sapori. Facenu un arriciu di vinu. È u più difettu è più vigoru u vinu, u più multifitalizatu serà u so bouquet. Per aiutà ubbligatu megliu, aghjerghjemu u vinu, vultendu u codice in u uruguale.

I vini sputichi cù tecnulugia speciale (sherry, port, Madera) è vini di posti (Cahors, Muscat, Tokaj) anu un bouquet sofisticatu chì dà una paleta completa di aromi è sfumature.

Porti aghjunghjenu aromi di frutti secchi, frutti cuncetu è bè, tons di nocere è amanduli, sfumaturi di confiture, note notes. E nudda unioni di spezia.

Muscat. Muscatu biancu - cù un ghjustu ghjustu di uva raghju, parechji tunniddijs raisin, cunti di melu è notte di tè rose, acacia è agrumi. U celu muscatu hè riccu di sapori di prugne, sfumaturi di cacao, cuddeti è notte di cicculata.

Per Jerez , i sapori di l'avellana asciutta o d'amanduli, i culori di vinuilla è di cuncechju è i liches de u boscu di u vaghjime sò assai cume.

Cahors sò carattarizati da i sapori di prunes, prugne di cecciu o di castiere, sfumaturi di cava fugliale o cafe, foglie di vellinu è latte crema.

Pudete meditar durante un longu tempu cù un vetro di dolce vinu di uva furtificata, diventendu solu una di i so aromi. Ma, dopu à piglià un pruduttu di vinu è a tenuzza in a so bocca, avemu subitu subitu in una impressioni di a so dulcezza, acidezza, struttura, forza. È ancu avè senteremu u tonu di u bouquet, chì diventà in gustu. U gustu di i vini dolci pò esse carattarizatu oleosi, chinu o viscose. Tali vini sò spessu invintati cum'è vinu, significatu u pesu di u vinu in bocca. Imagine a differenza di pesu trà crema è latte. Prisentatu? E ora trà u vinu di tavulinu rossu è, dicendu, Cahors? L'ultimi seranu solu cù vinu chinu. Sensibilizazioni chì sò in a bocca dopu à un sciu di vinu sò chjamati gustoso. E megliu u vinu, più longu u reggrumu serà.

Bon appetit!