Factors of mental development of children: heredità, ambiente, educazione, educazione, attività

I Factors di u sviluppu mentale anu influenatu a furmazione di personalità. Questi includenu: eredità, ambiente, educazione, educazione, attività, ghjucà è privazione. In questu articulu, avemu inturniatu à i primi cinqui di questi. A so azzioni si osserva in un cumplessu, è in i sfarenti etaadi di u sviluppu di u zitellu sò attribuiti un altru gradu di significazione. I fatturi di u sviluppu mentale sò capaci di avè un impattu pusitivu in a furmazione di a personalità è a negativa. U cunniscenza di sti fattori determina l'effettu di una intrepretazione curretta di l'azzioni umana.


Armatura

L'eredità hè una capacità spiciale di u corpu umanu per ripetiri tipi simili di metabolismu è u sviluppu individuale in una quantità di generazioni.

Da i genitori u zitellu heretenze i traczii di u corpu: e funzioni di u physique, u culore di l'ochji, i capelli è a pelle, a struttura, i mani, i patologichi ereditarii, i caratteristicizie temperamentali, i prudutti d'abilità.

Ci hè una probabilità di ottene prupietà di i zitelli cù cumpurtamentu antisocial. In questu casu, hè impurtante per creà un ambiente favorevule per u zitellu, chì pudete "reduci" i caractères innate è riduce u risicu di u so sviluppu più sviluppu. I fatturi geneticu pò influenzallu ancu u sviluppu di certi malati mentali, per esempiu, l'esquizofrenia.

Fortunatamente, u zitellu, cù i genesi inghlativi è l'assignimenti, questu possu opportunità di sviluppu. Sò, per suprattuttu, ùn sò micca pronti per ogni tipu attività, ma hè stata nutata chì i zitelli cù inclinazioni speciale sò rapidamenti sviluppati è alcuni risultati più altu. Se u zitellu hè furnitu di tutte e cundizzioni necessaria, i listessi inclusi nascerà da una età curretta.

L'influenza di l'eredità hè grande, ma micca pensate chì hè infinitu. I Geni per ogni zitellu sò accidintali è a manera di manifestazione si palesanu di assai fatturi chì l'adultu puderanu tene da u cuntrollu.

U mercuri

L'ambienti hè u valore sociale, materiau è spirituvule chì circundanu u zitellu.

L'ambienti cunfrontiore prubabilevuli hè a zona cun abundenza di risplacità di lumera è acqua, vita vegetale è animali. Questa depende a sozializazione di e prugetti biològichi di u zitellu.

Un ambiente suciale favorevoli hè quellu chì l'idee è i valori sò adatti à sviluppà a creatività è l'iniziuzione di u zitellu.

Ci sò parechji fatturi di esposizione deliberata à u zitellu. Anu includenu, per esempiu, u sistema è a pulitica di u statu, l'escola, a famiglia, ecc. Fatturisti aziunali, cum'è l'arti, a cultura è i media, dà u zitellu l'opportunità di sviluppà. Avete nutatu chì hè solu una occasione. Ùn sò micca tutti i casi disposti per a furmazione di e cose qualità persunale.

Un locu impurtante tra i social factors hè assignatu à a criazione, chì hè a surgente di a furmazione di certie qualità è abilità di u zitellu. L'Educazione influenza a qualità chì anu datu per natura, introducennu un novu àdudu in u so cuntenutu è adattendu à e cundizzioni suciali.

Un rollu impurtante hè datu à l'ambienti di casa. A famiglia determina u circhiu di interessi, necessità, veduti è valori di una persona. A famiglia crea cundizioni per u sviluppu di criatori, e qualità morale, morale è suciale sò settate. L'ambienti suciali è domestici ponu avè un impattu negativu in u sviluppu mentali di u zitellu: rudine, scandali, ignoranza.

Un nivellu più altu di u sviluppu mentale mignuru si pò uttene induve e cundizioni sò più favurivi.

Sessioni di furmazione

No all training hè efficace, ma solu ciò chì sopra l'evoluzione di u zitellu. I zitelli sottu i guideri di l'adulti apprendu i realizazioni di a cultura umana, ciò chì determina u so prugressu. A forza di u prugettu di u sviluppu mentale hè una contradicenzja interna trà quellu chì hè stata rializata è u novu cuntenutu chì u zitellu hè solu à domicilià.

U cumpagnu di l'educazione hè di furmari è sviluppu in i funzioni mentali, qualità è proprietà di u zitellu chì caratterizanu l'altu livellu di sviluppu à una stadiu d'età adattu è à u stessu tempu preparanu una transizione lògicu à a fianzione passata, un livellu più grande di sviluppu.

Educazione

U rolu di a crianza in u sviluppu mentalu di u zitellu ùn serà micca difinitivamenti definitu da qualse psicologu. Qualchissia sustene chì l'educazione hè impotente, cù eredità adversa è l'impattu negativu di l'ambiente. Altri pensanu chì l'educazione hè l'unicu modu di cambià a natura umana.

Per l'educazione, pudete cuntrollà l'attività di u zitellu è u prucessu di u so sviluppu mentale. Hè participatu in a furmazione di a natura di i bisogni è u sistema di relazione, basatu nantu à a cuscenza di u zitellu è esiganti a so participazione.

L'educazione deve esse infurmatu in u cumpurtamentu umaghju, chì currisponde à i normi e règuli di a cummanda accettati.

Attività

L'attività hè l'attività di l'organiziu di u zitellu, chì hè una cundizione indispensabile per l'esistenza è u cumpurtamentu di u zitellu.

L'omu - una criatura activa attiva, e so influenze esterni a so psique ùn hè micca pricisatu direttamente, ma per una interaczione cù l'ambienti, per l'attività in questu stessu ambiente. A manifestazione si manifesta in attivazioni, ricerca, rifletti diversi, vuluntà è atti di autodeterminazione libera.

I cundizioni è e circunstanze esterni sò refraveduti per l'esperanza di vita, a pirsità, i caractere individuali è mentale di una persona. U zitellu com'è esseru attivu pudendu cambià a so propria personalità, per quessa, participà in l'autoreoctualizazione, l'autore sviluppu da l'autore sviluppu.

L'attività di u zitellu si manifesta in a so capacità à bluccà / cresce l'organisazione pusitivi è negativu o di restriazioni ambientali è in a capacità per annunzià i cundizioni regulati di a vita, per esse, per vede l'iniziativa, a creatività, a ricerca, sopra quarchi cosa, etc.

A più grande attività in un zitellu hè osservatu durante l'adolescenza, è in i tempi di crisi d'età, quandu u scupertu è a revaluazione di u so avè acquistatu un rolu specialu.

Sviluppà è sia salutare!