U sposu di Celine Dion morse

A l'età di 73, Rene Angelis, u sposu di a famosa cantante Celine Dion, mortu in a so casa in Las Vegas. L'ultime nutizie ùn hè micca ghjunghjite una maraviglia completa: Rene hà travagliu bravu per parechji anni cun una pallimentu seriu: u cancellu di a larynx.
Cum'è Angelis hà sunnutu, anticipannu a so morti, in l'ultimi ora, a so moglia è i zitelli ani vicinu.

A fini di sittèmbulu annu l'annu, Celine Dion rende à i repertorii in a so entrevista chì era moralmentu pronta per a morte di u so maritu. Stu tema hà longu micca per a coppiu chjusu, perchè i medichi ùn anu ricivutu annunziu di risponde à a quistione di quantu du u maritu di a stella pò viurtà. Allora u cantante disse:
Renee disse chì vulia muri in my arms. E l'hà prumisciu ch'ellu fussi cusì. Quist'annu mi aghju avutu assai. Iu avia suffertu. Chì avete succerite stà accade. A mo faccenda principale hè di cunvince u mo maritu chì semu tuttu. Perchè pigliarà a cura di i zitelli, è hà amparatu da altru locu. Aghju deve esse forte, perch'e tornu à u stadiu. Aviu averà u tempu di creme, ma avà ùn aghju micca aduprà

Ecculemu chì i medichi diagnostichi in u tempu, è l'omu in 1999 trasfirìu l'operazione. Sfortunatamente, a malatia riturnò diversi anni dopu, in 2013. Questu ora l'operazione ùn porta micca u risultatu cusì, è a conditione di Renee hà aggrava.

In l'estiu di 2014, Célin Dion hà partitu u stadiu per esse cù u so maritu sick, ma un annu dopu u cantante riturnò à l'urganisimu à a insistenza d'Angelu.