L'ex-amanti Marat Basharova facia confessions franchi

Prima di metta Catherine Arthuri, in a vita di un attore pupulari è di a presentatori di TV Marat Basharov hè altru novu tempestoso di romanza. Cù Anna Sazonova, l'artista metu in u ... piscine. Per e classi di natannu, Marat hè stata guidata da a so figliola Amelie. Avènnu avutu una ragazza bonita, Basharov hà avutu avvicinatu è invitò à a so dramma.

Subitu un romanzu violentu cuminciatu trà u coach è l'attore. A primu notte, Anna hà stata nuttata in Marat, è a matina dopu, sustinia chì a zitella viaghja cunvivialità. Tuttavia, Sazonova ùn era micca in prumessa per trasluvi à u so amatori. U fattu hè chì in a casa di l'actor ùn si sò micca stati suli. Allora, u svegliu in a matina, Anna si trova in u salottu di u driveru o l'ex martina civile di Basharov Elizaveta Krutsko, chì spessu hè venutu à vedà Amelie, dopu à parting cù i so parenti cun u so babbu. Inoltre - di vacanze vanu sempre quattru cun, cù Lisa è Amelie.

L'urtimu pagliu era l'anniversariu di Marat in 2013. Allora l'artista era nantu à u missu in Minsk. Anna Sazonova hà pigliatu un passaghju di trenu è andò à felicità u so persona amatu. Lisabetta è Amélie arrivonu cù u so novu maritu è ​​figliola. Duranti a festa festa Basharov prucede tutte e tostati per a mamma di u so zitellu, scurdate di manera chì u prossimu hè u so amatori.

Anna ricorda:
Marik, tanti volte, palesa cù a so ex-moglie, chì per mè era l'ùltima casa
A listessa ghjurnata, Anna partiu d'Minsk, decide di parte cù l'actor per sempre.