Scenario ghjochi è divertimenti per i zitelli

U ghjocu d'amparà è di cercanu si prisenta in a vita di u zitellu unu di i primi. Perchè i zitelli piace à vede è oculazione? Quali varianti di stu ghjocu interessante si ponu offre à u zitellu? Un bon scopu di jocu è di divertimenti per i zitelli - questu hè necessariu per ogni parente per entretire u so zitellu.

Da i primi misi

À 6 mesi chì u zitellu pudareti capisce u ghjocu, ancu s'ellu hè semi cupistu da quarchi cosa. Se ci hè un pezzu di l'ughjettu, ci hè tuttu ciò chì hè l'apertura di un zitellu di sei mesi! Kroha hè assai interessatu in questi "oculati" e necessatamenti "aspetta". Ma s'ellu si spertu tuttu di u diaper, u zitellu ùn puderebbenu micca circà - quì, u zitellu imparà a lege di a permanenza di l'oggetti di esistenza in una fase, ma solu in un mesi. Sì un migliu di sete anni di età trasfurmate u ghjocu nantu à u pavimentu, capisce chì quì si trova. A scuperta di questa età facenu pussibule di fà i so ghjucati à scrive un pocu più difficili. Da u zitellu, finarmenti, pudete amparà tuttu l'oghjettu, solu l'avete bisognu à fà in fronte à l'ochji - l'aligria di l'apparizione di u ghjocu sparatu farà torna una volta di novu sottu à u pilu, u diaperu, di a tazza ...

Diversi manipuli cù casti, fucsole, sacchetti, figlioli fendu i cunniscenze di u babbu di ottu misi annantu à u misteru di l'affari. U zitellu piglia tuttu u tempu a quistione: "Se posenu un osteru di teduccio in un sacchju, quandu si trova annantu quandu aghju avutu novu?" O: "E si a mamma stalla abbandunata per parlà per u telefunu, pò esse cunsideratu persu o A so voce hè evidenza chì ùn hè micca statu luntanu? L'ultima domanda è una di e principale à sta età. U appagiamentu particulari di i zitelli à i so genitori faci micca cuntrullà à seguità u so presentu in a stanza. È questu ùn hè più un ghjocu di caghjude, ma ùn preoccupa è anghjuli. U zitellu ùn cumincià à ruteddi, movime versu l'appartamentu, è questu hè un gran reliefu: vai per a stanza vicinu è verificate s'ellu ci hè sempre una mamma - un vechju sognu di u zitellu. A nuvèsima mesi, u zitellu hè tutale di a permanenza di l'oggetti, è avà hè interessatu in una varietà di scelte per esse e scopre. Pudete l'amparerete sottu u fugliale - u zitellu, chì si senti à a cunclusione, tira fora stu velu è ùn cascata ancu. Pudete pudè un ghjuculaghju in a cam - una foglia quandu avete vede, avete da pruclate à unclench u vostru mano è detta una perdita. U zitellu stessu pò ammuccià un cube in un boxu è aghjunghje, briunendu. In 11 mesi di "incinta" u zitellu per esse più difficili. Ùn ùn mi circate micca l'articulu di u duverebbe pigliatu da. U mulchieriu attenti à vede a vostra manu è hà necessariu truvà u sicretu

È per a vita ...

Oghje u ghjocu di parechje persone sottu un tipu di evoluzione è "crecerà" nzemmula cù u zitellu. Dopu tuttu, ogni persona hè spessu a circà a circà, trovi o ancu oculta.

Dopu u vetru

Pruvate per fà u ghjocu di darreri di una certa bassissima trasparenza. Pregunte à u zitellu per truvà. Fighjate s'ellu si tratta di piglià u ghjuculaghju direttament in a barrera o sviate.

Paghjate a tonda

Dà i pezzu diversi cuntinenti è tappe per elli. Pigliate qualcosa ghjucate è aghjunghje ssa ghjente, pezza cù un tatu adattatu. U zitellu sguassate u ghjocu, è da tandu di scuru ella stessu. A difficultità di questu jocu ùn hè micca solu aduprà a cosa in l'internu, ma ancu cupèrtinu cun una tappa di u grandu cumu. Pudete dà à i vostri figlioli pà cumincià cù cuntainti chjusti: elibberà e mette nentru à unu di elli a so ghjucata. Pudete piglià uni pochi ghjucate è aghjunti unu in ogni cunti - cusì più interessante. Avemu bisognu di truvà l'omi, è guesseti induve a machina ghjacia.

In correa

Sceglite i dui ghjillaghji brillanti è l'attaccà à un colti di parechji culori. Fate qualcosa à u zitellu chì pudete sculaccià a cinta è piglià i ghjuculi à sè stessu. Oghje unu ghjocu, è dopu tene, è ùn abbanduneghja solu l'estremità di e cilesti. Chì u cavallu fate l'ochju ghjutu per ghjoculi, è pruvate da esse precisamente quellu chì chjamate. Per fà questu, hà bisognu à ricurdà chì cinta hè attaccata à ogni ghjucatu. À l'età, u nùmeru di ghjucate è cintes di colore pò esse aumentatu. À quattru anni, pudete esse pruposte 4 o ancu 5 parigli. Furtificà u zitellu per truvà è amparà, pudete rializà i sapori impurtanti, sviluppà un pensamentu lòggicu, in parechji ghjurnati - cunniscenzi bè fine, l'abilità di navigà in l'espai, discursu. E tuttu questu grazie à u ghjocu d'amparà è cercà!

Quale hè in u scherzu?

Pudete offerà à u zitellu à circà l'articuli in unipo croup. Questa occupazione distraerà u zitellu di capricci, mentri chjudaranu nantu à a cena. U figliolu maiò pò cumplate a cumpagnia, chì offre micca di vede micca cù e so mani, ma cù una cullette o tongi. È se cullate unipochi di ferro, dà un magnetu.

Acqua multicolore

Pigliate e tazzi transparente è parechji vaccini di gouache. In u cuntinuu per vende l'acqua è mette l'articuli di un colmu: piloti, parti di u diliziu - ciò chì hè dispunibule. I so culori anu coincidente cù u culore di u gouache. Dipu u cepu, per esempiu, à a pintura verde è dissolve u gouache in l'acqua, induve l'ughjettu verde si trova. Repetite a mozzjoni finu à chì u ghjocu ùn hè micca visibule. Allora u zitellu hà apìscenu l'ogettu russu, è poi u amaru.

In u sardine

Quì pudete manifestà u zitellu cumu per "segretarii" - tutti adulti scurdate di manera chì in a zitiddina sipoltu l'incensici di candy in a terra, cuparti da u vetru, è poi, sguassate di a sante, ammiraghjanu a stampa. Per i zitelli, hè megliu utilizà un film duro transparente, in quale ghjuculi sò spessu laminati.

Semplistrate simple è scopre

E reguli di a tradiziunale tradiziunale è cercanu sanu tuttu. U driver hè in u muru, mentre chì l'altri attenti sò oculati. Allora ellu hà da piglià circà. Pruvate d'offre a versione occidintali di stu ghjocu à i carusi. Hè chjamatu "sardi". Capisce solu, ma circà tuttu. In ogni casu, si un jugatore trova un postu d'ocultu, devenu cumune cun ellu. U ghjocu finisci cù quandu l'ultimu eroie cumpleu tuttu cù l'altri. Senza avè un grande territoriu, pudete ghjucà cù u zitellu in "Hot - Cold". Hè necessariu d'amparà l'oggettu in a camara è dite à e migghià a so situazione cù e parolle: "friddixu" - hè questu questu di u subjecte, "calore" - vicinu à u subjecte è "calore" - assai vicinu.

Assicurata à u lettu

Quessa incultu è cercanu sò beni durante a preparazione per u lettu o aspittendu in linea. Truvate a letter F, u buttone rosu, u buttone o ancu u numbru 12 - è cusì, sicondu l'internu.

Orientazione sicondu u pianu

À u pezzu di carta, disciene un pianu di a sala. Per i zitelli di dui o trè anni, pruvate à piglià u mubilatu in un pocu più dittu ciò ch'è in modu cusitu in u schema. Desassemble cù u zitellu quale ugetta si prisentanu in a stampa. Fate chì u foglie cullate à ciò chì indicate à a stampa. In generale, assicuratevi chì u zitellu hè capacitu per "lettu u mappa". Oculta un pocu di dolci, un rigalu picculu o solu un ghjucatu ghjucatu in a stanza, è in u pianu, rapprisente a cache cun una croce. Suggerite u zitellu per truvà un "tesoru".

È assai più ...

À i ghjoculi d'amparà è di cercà pò esse attribuiti è tutte e cose chì cuntenenu a parolla "find", "find out" è simile. Dopu tuttu, se qualchì cosa deve esse attruvatu, significa chì questa "cosa" hè oculistica. Dà i picciotti di i zitelli chì duvete bisognu di truvà diffarenzi, attruvaru animali, truvanu l'ombra per tutti. Invita u zitellu per truvà un paru di tutti i so calzini o mittens. Pudete puru furnisce i sacchetti cù sfarenti mannari - risu, chisuri, cotto, partiti, fucsia, carta arrugliu - è cercate un coppiu per tuccallu. Invita u zitellu per truvà u ghjocu chì avete fattu. Pruvate animali grossi annantu à u zitellu è li dicenu i signori di a persunale manca o a so "indirizzu" (si mette entre l'ardilla è l'omi o à a diritta di l'ardilla ...). Pudete dumandà u zitellu à cercate l'ùacchi è sguassate unu di i ghjucassi - a foglia averà contru à a quistione: chì hè amparata?