Li teme di i zitelli

Parechji adulti credi chì e neurosi, diprissioni, teme sò solu a so prergenza, chì i zitelli ùn sò micca disposti à l'emozioni. Ma i zitelli puderanu trè triste, dispramentu, in còllera è teme. I so teme parevenu parechji ridicule è infundate, per i zitelli sò più di veru. Intendemu di scummigghiari qualcita chì detti d'queste teme è cumu per trattà cun elli.

Chì sò i zitelli teme?
I temti ghjuchi sò diverse. Per questu. perchè chì u zitellu ùn principia a spiegà u spìritu irraziale, bisognu di un impetu forte, una scusa. In solitu parechji pugnammi, pelle scary o caricaturos, oggetti strammi, sonate forti, e certi accussi imprudenti di l'adulti. Stori famosi nantu à Babayka diventenu a causa di assai teme diversi frà figlioli.
Inoltre, i zitelli perfezziunate l'umore di i so genitori. Se l'adulte sò temuti da qualcosa, sta situazione hè trasmessa à u zitellu. Per quessa, hè vale a pena per ristà a carità cù i zitelli.

I figlioli di età in primaria età in pratica puderebbenu porsi di u dulore è di u pettu associatu cù i visitori visitanti, teme di i caratteri di fanti. Per quessa, quandu lighjendi i pezzi di fata à u zitellu, si valenu amoliscià l'imagine negativa di l'eroi.
Li picciotti maiò accuminciamu a teme a più seriu. Per esempiu, i zitelli di l'età di scola primaria, rializate a so morte è a mortalità di i genitori. Cumincianu à preoccupari ch'elli ponu morsi o di perdiri amichi. Invece queste teme pò capisce tutti.
I figlioli maiò teme micca à piace, sò teme da i sbagli, di i pezzi, a condenza è a perdita. I so teme sò digià sìmuli à quelli emozioni assicurati da l'adulti.

Ughjulamenti figlioli per i temerari ùn sia urdinatu. Questu solu aggrava a situazione. U zitellu vinarà. È à u so timore teme ancu aghjunghje teme di esse punitu. Questa puderia causà devjazzjonijieti grevi in ​​a psyche, neurosi è enuresis.

Cumu si tratta di teme?
Prima hè bisognu di distinguishà trà e pècure ordinali è fobie. Fobbi sò obsessioni chì ùn abbandunate micca un zitellu. Li pettu ordinariu arise di u mumentu è passanu rapidamenti bè.
Hè necessariu di sguassà di a vista di u zitellu quessi cosi chì u ghjustu, per spiegà à Ghjesù chì a so vita è a salute ùn sò micca minacciati, per pruvà nunda. Ùn ùn pruvate micca di ridivà di i porsi, per esempiu, se u zitellu hè teme da a bughjura, ùn pò micca chjelu in un locu fridolu. Questu ùn reduvi u minimu di nuddu, ma solu furtificallu o pruvucari un histericu. Ricurdativi propriu per figlioli, sicuru, avete scantu di qualcosa. Perchè ùn ùn trattà i zitelli cum'è ùn voi micca vulete tratta. Questa regula d 'oru rigali travaglia cusì grande.

Fornite un ambiente tranquilo di a famiglia. Eliminate tutti i cunflitti è i disputa, pigliate a cura di u zitellu da u stress. Leghje à quellu di i libri chì ùn temenu u zitellu, ùn devi micca permessu di veda film chì pò pruvucà un attache di timore. E pruvemu di parlà finu à u tarritoriu cù u zitellu annunziendu ciò chì ci preoccupa. Calmè u zitellu, ma ùn hanu in occupa a verità. Per esempiu, se u zitellu hè teme chì tù avale da morti, ùn prumettenu micca chì ùn avarà mai più. Dìcimi chì site un tentativu di fà tuttu per fà sta successe quant'è tardu pussibule, dopu à parechje, assai anni. U zitellu hè difficiulmente imaginate stu segmentu timpurali, dicenu, 50 o 100 anni, perchè questa spiega hè assai satisfacente.

In l'eventu chì i porsi di i zitelli ùn passanu micca, avete bisognu di cunsultà u psicologu di u zitellu per cunsigli è assistenza. Questu avete aiutu à risolve u prublema più veloce è esse ridere di e consegni pussibuli. A cosa principale hè di capisce chì u scantu in età di l'età di età hè assulutamente nurmale. A devenza di a norma, ponu esse solu s'ellu interferiscenu cù a vita nurmale di u zitellu, ma stu prublema ponu esse risoltu rapidamente è efficace.