U mo figliolu ghjurisce chì hè a culpa è ciò chì faci

Finu finu à pocu tempu u vostru babbu hè babbling quarchi carusu è indistinct. E voi, cum'è parechji genitori, pruvate à piglià in u so babble l'aspetta "mamma", "dad", "baba", "give". E ora u discursu s'hè fattu articulu, u to babbu prida i paroli semprici di parechji parolle. E di colpu, di l'orrore! - Da i labbra di l'à l'ànghjulu sintivanu riprincipuli de tri o cinque ittri, è chì! Cumu? Ùn avemu micca impignatu questu! I paisani responsibili pareghjanu perchè u mo figliolu ghjurianu, quale hè culpèvule è chì fà. Forsi quessa no avemu micca innocenti quantu avemu vistu prima? Intendemu di scuprite induve è cumu si i zitelli "snatch" parolle desiderate, è cumu si portanu in questa situazione.

Perchè male hè male?

Lèxicu offensivu è obscenu hè presente in parechje lingue è e culturi. Cignificà e razzi assai antichi è ragiuni serii per esse. Li linguisti filoluggichi discutenu u prublema di scolding from un puntu di vista cusitu scientificu. Per elli, "parolle maternale" hè nunda più chì una furmazione linguistica per esse studiata, cum'è l'altri. Ma per un gran numaru di pirsuni in a vita di u ghjornu, sta parolla sarà a norma di a vita. Chjera in i più simplici di elementi ligati, per regula, cù a vita sessuale. Cù l'aiutu di qualchi parolle spiccioli chì significanu organi sessuale o azzioni sessuale, assai persone trasmettenu tutte u ranimentu di i so sentimenti è e so spirienzi. E sti paroli significanu l'orrurale prima di l'licinziamentu è l'admirazione per u tramontu. Dopu qualchì momentu ghjè digià diffusu diffirenti di sti esperimenti. E ancu più cusì, per trasmette in altri palori. In u cursu di a cumunicazione, si suscitanu i prublemi chì purtanu à u malincipente è u rejetu mutivu. È se addisce un "messagiu" emotivo di e parole abusive, a situazione in generale cunfunde.

Fighjate è raghjone cunghjenzii

Sì averebbe fendu parechji discrive, fate guardà u babbu. Avete bisognu di truvà:

• In quale casale usa e parolle?

• chì significativamente sò pronunziati;

• Avete utilizatu lingua abusiva sana;

• Avà succede solu (avete intesu qualcosa per accidenti in questa stanza o fora di u campu di a visione di u zitellu) o cresciute intencionadamente à u publicu per fighjà l'attenzione;

• chì ragioni di reazzione à e so parolle aspetta, cum'ellu alcanza u vulutu, ripetitu repetiscenu "discorsi projbiti";

• s'ellu insiste in u so propiu dopu fattu un commentu;

• voli "di parlà" o evade a dialogu cù l'usu "Ùn vogliu micca";

• Cumu si reacciona se eli un discursu abusivu di l'altri (ignora, mostra un attachetu attuale, repite ciò chì sintia). A diffarenza trà i maladizioni di i zitelli è adulti?

• cumu si reacciona, se fate u tistimone di a manera chì a ghjenti intimendenu;

Quandu sintomanu sti osservazioni, pudete ghjunghje à più o menu ottenevuli cunvintazioni à e case di l'abusu in u discorsu di u zitellu. E cusì à applià i migliori modi per affruntà. Perchè u zitellu ghjurà? À ogni età, i zitelli anu diverse ragiunati per a profanità.

3-5 anni . I posti brutali sò micca qualcosa negativa, sò ripetuti, cum'è qualsiasi altre parolle.

5-7 anni . I zitelli utilizanu, com'è regula, qualchi parolla arbitraria, chì ci hè conscientemente a volontà. Questu hè o vocabbulariu spessu, o ribellioni contru i fundamenti, secondu i circustanze. Ùn ignurà a sexualità, chì, se se fate pruibitu, hè discututu è assimilatu solu da parolle e expressione proibite. In ogni modu, à tuttu u puntu ùn si pò micca esse evitata. A cosa principal hè di incaricà à u zitellu un sensu di prupurenza è di dignità in queste materia.

À l'età di 8 è à 10-12 anni , tutti i zitelli ùn sapianu perfettamenti induve è induve ùn pudere micca ghjurà. Puderanu esse affirmate in cumpagnie di peer, shock adulti. Di sicuru, sti marcose sò assai mobili, dependenu di circanzi esterni è internu.

Cosa da fà chì un zitellu ghjurà

Ùn falate micca in un tumultu à tuttu. A risata hè megliu megliurà. A retazioni ùn deve micca ambiguu, ma micca viulente. Mantene a calma, serà più faciule per voi a valutà a situazione è inspirate a fiducia in a curretta di a vostra pusizione à u zitellu. Se pensate chì e parolle sò parlate da un accident, ùn rispundenu micca à tuttu finu à ch'elli sò ripetuti di novu. Se u zitellu avè claramente usatu a parolla fora di u locu, ma persistante - perchè amate e spiegà à u so sbagli. Fate micca daveru utilizà sti termini in l'avvene.

Un zitellu, in risposta à un corpu di abusu nantu à parte di u so cumpagnu, disse lamentate chì "fucaleghja da a so bocca" quandu ellu uttene paroli chjosi, è cun disgust facia a so bocca. Cusì, u bravu audinzia di u babbu hè ridutta à nunda. I figlioli sò assai sensittivi à quelle richieste. Quì, a wedge hè sbagliata cù una falza, solu senza involucrarà in lexiculu obscenu. Chì in u nostru tempu hè una vittoria murali.

S'ellu hè ovvidu chì u zitellu hè stata cunzientemente, ma micca malettuamente, permettenu di manera scritta è scrittu chì ùn vogliu ùn sìanu intesu parolle da ellu. Ùn culpè micca e ùn culpè micca, perchè spiega per quessa chì site micca disprezzu. U casu più impagatu è difficultu quandu u zitellu tena delittu à scuntrà è in zerga. O pusà in una mala luci. In regula, persuasione, sminteite minàccia, aghjustanu solu a situazione. Hè fermu solu per piglià e cose è agisce cusì à e circustanzi. Pudete abbandunà u locu è a sucetà in chì succede. Spécialmente se u zitellu stessu si interessa. O utilize a tècnica di "bocca fretta". Pudete punisce u zitellu sinsentendu cù l'altri figlioli è esigene chì ellu hà ripetite ghjuridiche chjucu quant'è parechje volte quellu chì hà assai forza. Hè stu metudu dubbiunqua per voi? Ma i psiculoghi dicenu chì, sughjendu u difettu di a so 'precisa, una persona involuntaria arrinta di sentu sazià, è poi di disgust.

In ogni casu, ùn succumbassi micca à u scantu obscene. Se u zitellu ùn capisce micca è ùn accetta micca spiegazione, constantemente è involuntariamente ghjurianu, perchè più probabbile, hè u tempu d'intervene i neuropsicologi. Perchè u prublema pò ghjisce in i strati più fondi di l'usu.

Spiegà u significatu di parole abusiva quandu u zitellu direttamente questu nantu à questu. E ùn l'aghjustanu. Inutili, se u zitellu simpaticamente aducate un test di verità, pèrdite a so fiducia. Se crede in spiegazione sbagghiata, pudete piglià un postu cusì comicu. Ci sò molti di such examples. Ùn ghjunghjeghju se dì chì molte parechje denote l'organi sessuale o l'azzioni di a cumunicazione di i sessi. Utilizà a lingua tanticcia, ma micca di strada. Anu avè da esse risoltu una prublema sessuale prima o dopu. Cusì sò, cumu dicenu, sempre listessu. Assicuratevi di sapè cumu u zitellu stessu compite u significatu di tali parolle. Forsi u so usu hè accidintali.

Quale hè a culpa per u fattu chì u zitellu ghjurisce

Hè cunnuscenu chì "in u spaziu ùn ci hè nunda di culpè, se a face hè tortu". S'è ghjuramentu cum'è un zapatevanu, ùn ci hè nunda chì ùn devi maravellatu. I ghjucà simule u copia di u cumpurtamentu di i genitori, micca diventendu in bona è mala. Sì, ùn anu nunda di cunseza! Ma puderebbe prubabilmente, stu prublema ùn pruvucalla à i genitori. A famiglia parla a listessa lingua, cumprende à l'altri.

Hè una altra materia, quandu tù stessu, senza un zitellu o cun ellu, usa una "parola forte" di qualcosa. Per esempiu, per rinfurzà a culorazione emotiva di u parolle è a so lucidezza più grande per altri. Perchè vo vi cunfunditu quandu u zitellu retorna a vostra repertoriu? Pudete, ma ùn pò micca? A cumpletta, u zitellu ùn capisce micca sta pulitica di doppia standard! Sì giuncura chì sente, prima di tuttu, da voi, ùn hà micca praticamenti nisun chances per un parmu limuru. Sperate chì in i so adolescenti ùn ùn ghjurà per voi per spite? Fattu. In questu tempu, altru, non esiste menu eredi autoritate per imitazioni saranu. Allora, sè ùn vi vulete micca ... per ... in u futuru finu à a vichjàia, cumincianu cun sè stessu.

Chì significarà? Just stop swearing! Per un principiu, almenu in casa. Ùn ci hè più faciule d'esse tedescimentu di u fumetti, vi vede. Oghje sempre u vostru discorsu è u vostru modu di modu. Cusì hè più faciule per voi di ricerete quandu si ghjuramentu di u male, è quandu - per via di l'abitudine. Se face cù sè stessu, possite u dirittu di spiranza è di dumanda à eradicate l'abusu dî i membri più ghjovani di a famiglia. Per e famìglie induve i genitori è i zitelli anu confiatu, i rilazioni amichi, custruìanu solu nantu à a ghjerarchia di età, ma ancu in u sensu di camranzu è l'albergu, pudete darà l'abbia abbia un oppurtunità di participà micca solu in u vostru, ma ancu in a vostra educazione.

A mamma hà fattu una nota à u zitellu, è in risposta l'accusava d'avè utilizatu parolle. Siccome a cullezioni hè giustu, a mamma ùn si ricusa, ma, avendu desculpita, uffrìu u zitellu per aiutà à ridivà di u malu habit. A matri ùn soli micca rifiutà à offre ordine. Ma u zitellu deve cumpiì à a so cumpagnia, è hà datu u ghjornu in viaghju di u so incipiente habitante di dirty words for valuable pedagogical experience.

Di sicuru, u minimu di l'admissibilità di certi esperimenti hè determinatu indè a famiglia. Ma pigliate l'accion hè necessariu. Dopu tuttu, l'abusu ùn hè micca innocu. I corrugazioni intrafamilii. Verificà verbalmente a non necessità di relazione rispettuosa, educada è precautore entre i patroni. Perchè i paroli abusius, per regula, portanu una carga aggressiva negativu, u costumènu a facenu un strumentu di mundiale è attitudine. E nisuna filusufia di a "naziunalità" di stu fenominu ùn salvarà micca.

Effetti dannu

A immunità à a profanità hè primu infurmatu in a famiglia. Se u parolle di i genitori ùn hè micca chinu d'espressioni "forti", i membri di a famiglia trattate l'altri cù rispettu, attenti è tenderness - ci hè pocu chì u casu sarà a siconda lingua materna per u zitellu. In ogni casu, per parechji zitelli da l'ambienti di u so figliolu, a profanità hè a norma di a vita. Pò dassi chì ùn saria micca pussutu ridirete di sti paroli sianu, senza cambià a società cardinali (garden, street, class). E questu casu raramente.

U più impurtante da i genitori hè di dilla à u zitellu chì sta via di cumunicazione ùn hè micca nurmale. È ùn importa micca chì tutti cridanu cusì cusì. Sfortunatamente, questu hè complicatu da u fattu chì tù avè da pensà cusì. Se u zitellu ùn mancanu di fendu schietta trà e parenti (questu solitu s'applicava à i zitelli più avanzati, da 8 à 9 anni), da chì almenu ùn avissi micca giurazzatu à a casa. U zitellu sperisce in modu claramente a linea trà i diversi modi di cumunicazione. E se si u zitellu hè stese à resistenza à cumpulenti chì ghjuranu? Pruvate à furnisce cun cunsigli, perde situazione tipicu o pussìbile.

E parolle alterne

A parola "pancake", innocent in ella stessu, più di una volta s'hè addivintatu un tema per discussione. Spessu, i zitelli (è micca solu), cunzunci perfetta per l'irrelevantità di l'abusu, pruvate per suppressione un malu habit. Sò sustituennu paroli nunda inequivocamente per cunsunanti, ma micca include in a lista di tabou. Ma se u zitellu sperenu "pancake", quasi nisuna dumandassi a parolla in sinonimu. E particulari i genaru parenti sustituti paroli sustituti à nè persecuzione più persone chì un veru cumpagnu.

Eccu micca pudete fà senza riservazione importantiche. E abusius abusius curati sò spustamenti furtificati in a parola com parasita di parola. Purtate una carrega semantica più cà a parolla "significatu", "quì", "curta". Per i zitelli chì u discorsu hè sempre in sviluppu, una malatizza presenta un seria periculu. Sò più seriu chì i famusi parole da e trè littri producenu un effettu seriu più seriu à l'oghjettu di l'interjections, exclamations and words-inserzioni ordinali.

Allora u zitellu deve esse scattutu pricisamenti da u "littering" di parlà, senza enfatizallu l'attesa particulari à u fattu chì ùn hè micca bellu di ghjurà. Dopu tuttu, in stu casu, nimu hà pensatu per ghjurà! Sì trovi nsemi cun u zitellu chì e parolle boni ùn sò micca serve un propiu spéciale, ma sò usati com'è "parasites", in prima preghje u sustitùdinu in altri palori. È solu dopu andà à l'eradicazione massimu di "pancakes" è "arburi". Ma ùn espere micca a distruzzione cumpleta. Dopu tuttu, ùn pudete micca impedisce di tempu à u tempu di dicenu "ah!" O "ooh!".

Tutte e membri di a famiglia, ancu i missiavani, i zoni è i zicchini, avè intervene in eradicate a profanità. Sì li parienti discendinu constantemente in a presenza di u vostru zitellu, chì hè a culpa è chì fà, hè inneziu di sustene. Spiega è coordine u so politique cù elli. Pò dassi chì hà bisognu à esse firmeti, esigenti chì i parenti sò cumportanu decentate, ancu in a presenza di u zitellu. E, sicuru, pruvate micca di ghjurà à u stessu tempu!